| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 268 .. 295
29.03.13 09:21
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Gratuliere ganz herzlich zum Nachwuchs Bergeri! Wünsche euch eine schöne Kennenlernzeit und alles Gute!

29.03.13 09:53
emma 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

au vo minere siite bergeri herzlichi gratulation und alles alles gueti!
stell mr das wunderschön vor, wenn mr de chlini zwerg de endlich chan in de arme halte und bestuune!
freu mi scho riesig druf, bis äs bi üs in 1-2 wuche de au sowiit isch...

29.03.13 10:54
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri: Herzliche Gratulation und euch dreien eine tolle Kennenlernzeit.
@Snet: Freu mich! Jetzt erstmal auf euer Fest konzentrieren!

29.03.13 10:58
Romana82 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Bergeri: herzlichen Glückwunsch zur Geburt. Ich wünsche euch eine schöne kennenlernzeit. Geniesst die gemeinsamen Stunden.

29.03.13 13:15
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Snet: schön ist alles gut gegangen. Hoffe du kannst jetzt ein wenig vorwärts schauen und die Vorfreude auf euer Fest genissen!!!

@Bergeri: gratuliere ganz herzlich zum Sohnemann. Lass dich nicht stressen mit dem stillen, das kommt bestimmt noch. Alles Liebe für euch

29.03.13 16:51
Muus 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zusammen!

Merci für die lieben Gratulationen! :)

@snet: Es freut mich, dass du das Ganze nun endlich abschliessen und eine unbeschwerte Hochzeit feiern darfst! Guten Endspurt!

@Bergeri: Allerherzlichste Gratulation und alles Gute dir und deinem Kleinen!

Ach ja, und Pingu, dir gratuliere ich auch noch zur Schwangerschaft! Hatte das irgendwie überlesen bei meinem Post...

LG Muus

29.03.13 18:28
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi zämä

@allne neuschwangere: Härzlechi Gratulation u ne wunderschöni, beschwerdefreii Schwangerschaft!!

@Bergeri: Härzlechi Gratulation zu öichem chliine Wunder! Wünsche euch e wunderschöni Kennelernzyt u alles Gueti!!

@alli Mitleser: Wunderschöni Ostertäg u hoffentli chli Sunne, bi üs het dr Schnee umi agsetzt...

30.03.13 09:28
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Bergeri

Eeeeendlich, döfed ehr oie Schatz ide Arme ha!!! Wönsche oi en tolli ersti Ziit ond drocke fescht dDüüme, dass das metem Stille no klappet! Eifach Geduld ha, das chonnd guet!

31.03.13 18:35
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri
Härzlichi gratulation zu eurem sohn! Darf me froge wie er heisst? Ich hoff es isch alles guet gange und ihr euchi zyt zum kennelerne gniesset! Loss di nid stresse wägem stille. D elin und ich sind au kei guets team gsi und nach 2 mönet durebisse ha ich denn abgstillt und jetzt mit em schoppe klappts vill besser!

Lg, dia

31.03.13 18:44
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@proeschu
Föteli sind per mail unterwägs...

 1 .. 119 .. 236 237 238 239 240 .. 268 .. 295
natürlich   familie   Sheilyn   Ehefrauen   gratuliere   Erfahrungen   bereits   Schwangere   wünsche   wirklich   gratulation   richtig   schnell   irgendwie   einfach   schwanger   arbeiten   vielleicht   Schwangerschaft   eigentlich