| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 120 .. 237 238 239 240 241 .. 268 .. 295
31.03.13 23:44
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia

Hach... sie esch jo zom aaaabisse süess
Danke veeeeeeellmol!

02.04.13 08:00
Cylli81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Guete Morge Zäme!

Hoffe, ihr hend alli die Ostertäg chöne gnüsse?!
All die feine Osterhase und Schoggieili sind uf jede Fall nöd sicher gsi vo mir! Bin en richtige Fresssack worde.

Viele Dank für die viele liebe Zuesprüch für üses Geburtskärtli. Demfall chömets guet a und ich chans denn beruhigt abschicke.

@Bergeri
Herzliche Glückwünsch zu eurem Sohn! Isch alles guet gange?
Wünsche eui drüne e tolli Kennelernzyt.

@Dia
Wow, jetzt isch Elin scho 3.5 Monet, Wahnsinn wie die Zyt vergaht. Toll das sie es so es pflegelichts "Afängerbaby" isch.

Möchte au es Afängerbaby... Han aber echli Angst, da ich jetzt eso e ringi Schwangerschaft ha, dass es defür nochher umso happiger wird.


Wünsche eui allne en guete Wuchestart!

Liebs Grüessli
Cylli

02.04.13 15:10
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

oh dia, so schön vo dir z läsä schön gohts öich guät! und s läbä mit dr elin tönt jo sehr agnähm hoff s blibt äso

snet: suuuper! so toll! gniessets in vollä züg und hoffentlich wird bald alles so, wiä dir öich das wünschet…

bergeri: härzlichä glückwunsch zu öichem nöiä familiämitglied! alles guäti!

05.04.13 04:04
layonie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zämä! ;-)

Ha dänkt ich muess da wiedermal ineluege...

@ Dia: 3,5 Mt, die Ziit vergaht so schnell und jetzt wird d'Welt entdeckt! Gnüsses und muesch luege, 1Tag schaffe isch am Afang komisch, tuet aber sicher guet!

@ Bergeri: Gratuliere ganz herzlich zum Sohnemann! Klappets besser mit stille? Ich glaub als Mami hät mer immer es Ohr fürs Chind, au wenn mer schlaft! Ich verwache oft 2,3min bevor dä Noël chunt!

Allne SS wünsch ich ä tolli Chugelziit, gnüsseds!

Dä Noël isch nächst Wuche 7Mt ( au bi eus gaht Ziit schnell verbi :-) )
Mir sind als Familie so richtig zämägwachse und händs u guet! Er isch en riese Goldschatz und hät die Wuche afange vorwärts robbe! ;-)
Ich bin so ä richtigi Huusfrau worde ( käffälä, poschte, pläuschle... :-)) und gnüsses richtig ( heti nie vo mir dänkt :-p )
Wünsch eu wiiterhin ä gueti Ziit!

Lg layonie

05.04.13 07:39
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layonie

So schön, dass de Noël sone Goldschatz esch! Ond dHuusfrau i der gnüsst das secher
Ich wönsche der, dasses so wiitergod wie jetzt ond ehr die Ziit i volle Züüg chönnd gnüsse!

05.04.13 12:23
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo zemma

Danka vielmol für dia liaba glückwünsch zu üserem sohn. Er heisst dean (din usgsprocha). Mit stilla klappts nid besser sin jetz am abpumpa.

Schöns tägli

05.04.13 13:08
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Wow so viel schöni News

Herzliche Glückwunsch Bergeri, i freu mi sehr fescht für euch! So schön!!!

Au de neu goutete schwangere wönschi alles Gueti ond i hoffe, dass er so en beschwerdefreii Schwangerschaft dörfed gnüsse wie dVenus.

@ Jusi:
Ben gspannt wies bi der werd si wägem ipändle.

@ me:
I ha im Oktober Pille abgsetzt und jetz fang zum 2. mol mini Täg becho. Mini Hut esch schlimmer gsi als ide Pubertät (ha dPille damals wäg starker Akne becho!). Aber jetz nach 6 Monat fangts a bessere... Be froh, denn i ha mi wie es Erdbeeri met Usschlag gfühlt

Dezue hani ufghört rauche letscht Herbst (ha zwar eh sehr wenig graucht) ond im Zämehang met em Pille absetze ond de Wiehnachtsguetzli hani grad mol 8Kg zuegno. Be fliessig am Müeh geh met abspäcke, mache jetz regelmässig Pilates ond Badminton und luege wasi esse due. Aber ha sit em Februar erst 2Kg weg Immerhin...
Schwanger beni au noni Mer lönds eifach druf abcho und hoffed dass es ischloht

Wünsche allne es schöns Wucheend :)

05.04.13 13:37
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Saerli

Hey, du "tönsch" jo rechtig positiv! Das froit mich sehr för dich! Hesch denn jetzt s2. Mol dini Mens öbercho? Aso imene öberschaubare Abstand?
Dass das met de Huut emmer besser werd, das esch toll! Das metem Gwicht chonnd secher au no, wenns weder schöner esch, chamer jo dosse au öppis mache ond sich chli bewege.
Drocke der dDüme..... aso... för alles!

11.04.13 11:02
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Proeschu :)

Jo ha sie bim 2. mol nach 7 Wuche gha. Hoffe dass es jetz nochli meh normalisiert :)
Jetz esch es es halbs Johr ond dHut werd weder besser. Interessanterwiis gohts be villne genau 6 Monat ond de esch scho fast weder guet.

Also för all die wo vor de HZ wänd Pille absetze: I wörds ned empfäle. Wer so reagiert uf die Hormonumstellig gseht ade Hochzit us wie es Himbeeri met Usschlag

11.04.13 15:24
Amelie2012 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo liebe Bräute und Ex-Bräute!

Ich melde mich auch einmal wieder mit Neuigkeiten von unserem Kleinen.

Mittlerweile bin ich in der 31. SS Woche und der Geburtstermin rückt immer näher. Es wäre möglich dass sich das Kleine an unserem 1. Hochzeitstag auf den Weg macht. Mir wär zwar lieber es kommt etwas später, damit wir mehrere Gelgenheiten zum feiern haben! Aber das Kleine kommt dann, wann es will und das ist auch gut so. Mich erinnert zur Zeit alles an die Hochzeit vom letzten Jahr im Juni. Wir fiebern ziemlich genau dem gleichen Datum, jedoch an zwei verschiedenen wunderschönen Ereignissen entgegen.

Mir und dem Kleinen geht es soweit sehr gut. Habe bis heute kaum Beschwerden und alles entwickelt sich so wie es sollte. Bin extrem dankbar dafür. Trotzdem merke ich natürlich immer mehr, dass die Schwangerschaft nicht ohne ist und der Körper mehr Ruhe braucht.

Anfang Juni habe ich zudem noch Abschlussprüfungen und bin deshalb neben der Arbeit und Babyvorbereitungen sowie Umbauplänen mit Lernen beschäftigt. Mal schauen, ob es für die Prüfugen noch reicht, ansonsten stehen diese dann halt nächstes Jahr noch einmal an.

Wir wissen mittlerweile auch was es gibt, wollen es aber noch für uns behalten. Der Name steht auch schon seit einiger Zeit und am Wochenende können wir das Kinderzimmer abholen. Ki-Wagen, Babyschale, Kleider etc ist beinahe alles vorhanden und wartet nur noch darauf gebraucht zu werden

In zwei Wochen steht der nächste Termin an mit Ultraschall. Hoffe dass sich das Kleine bis dahin bereits gedreht hat. Momentan liegt es wohl noch quer im Bauch. Geniesse es sehr die Bewegungen des Kleinen zu spüren auch wenn der Platz nun langsam aber sicher etwas knapp wird und mir manchmal fast die Luft abstellt

Es freut mich zu hören, dass es wieder neue werdende Mamis aus dem Forum gibt. Ich wünsche euch von Herzen eine schöne und möglichst beschwerdenfreie Schwangerschaft. Geniesst die Zeit und die Vorfreude auf diese spannende Zeit!

E liebe Gruess

Amélie

 1 .. 120 .. 237 238 239 240 241 .. 268 .. 295
schwanger   arbeiten   wirklich   gratuliere   eigentlich   Sheilyn   familie   natürlich   einfach   Erfahrungen   gratulation   schnell   Schwangerschaft   Ehefrauen   irgendwie   richtig   Schwangere   bereits   wünsche   vielleicht