Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 121 .. 239 240 241 242 243 .. 269 .. 295
|
15.04.13 09:19
saerli
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Hallo Seechind
I mag mi au no a dech erinnere Ojeh, dass sech usgrächnet jetz de Zyklus veränderet esch natürlich ned schön.
I cha der do es Liedli devo senge... Set em Oktober woni abgsetzt ha, hani fang 2 mol mini Täg gha... Jetz befindi mi im 3. Zyklus set den ond hoffe, dass es endlich afoht ipendle. I neme div. Mitteli deför - vo minere Naturheilärztin ond hoffe, dass sech alles bald normalisiert ond natürlich au, dass mer bald dörfed schwanger werde. I werde 31 im Juni ond würd mi vo de Zit her scho freue, wenns klappet. Ha mi vor paar Monate au rächt unter Druck gsetzt, aber jetz esch vell besser ond i ha nöm so pressant.
Jedefalls trinki au Frauemäntelichruttee ond Schafgarbetee. Die cha mer au zäme kombiniere, das esch imfall mega fein. Wechtig esch, dass kei Zucker dri duesch ond dass sBüteli so lang drin lohsch wie droffe stoht :)
Mer händ au en Chinderwunsch ond i ha au müesse lehre mech "ned under Druck setze". Das esch natürlich eifacher gseit als gmacht. Aber i säge mer eifach, dasi zueversichtlich ben, dass es bald passiert ond dass es vorallem denn passiert, wenns för eus ond för sBaby de rechtig Zitponkt esch. Solang gnüsse mer euses Läbe zu zweit ond freued eus ade Wocheänd wo mer chöned usschlofe oder mer dünd Sache onderneh, wo met Chend nöm so eifach gönd. Das het mer gholfe, dasi mi chli vom Chinderwunsch "entfernt" ha. I wünsches mer nach wie vor, aber nöm so verbisse, sondern i glaube eifach dra, dass es denn passiert, wenns sie sell ond so lang mache mer sbeste drus ond gönd id Ferie, gnüsseds sLäbe ond freued eus, dass mers so schön händ zäme.
I wönsch der au ganz vell Zueversicht ond gueti Gedanke, so dass er entspannter a die Sach ane go chöned ond natürlich, dass er bald dörfed en frohi Botschaft verkünde. En längere Zyklus heisst jo ned, dass ned chasch schwanger wärde Ond wenns nach es paar Monate emmer noni klappet, chasch jo mol en Kinderwunschklinik ufsueche. Mini Kollegin het das gmacht ond bim erste Versuech in Zämearbeit met de Klinik, hets funktioniert
Viel Glück!
|
|
|
|
|
16.04.13 09:21
toluwunicht registriert
|
Ich weiss nicht so recht wo ich das hier rein schreiben soll...
Kennt ihr das? Kinderwunsch... Mal ja, mal nein. Mein GG lebt gut ohne Kinder und kann sich ein Leben ohne Kinder vorstellen. Da ich im Sommer 34 werde, habe ich gesagt, dass ich gerne nach der Hochzeit mit der Familienplanung beginnen möchte. Aber momentan sagt mir mein Bauch "Nein". Ich weiss nicht was richtig ist. Kinder zu bekommen oder nicht. Ist das "normal"?? Wenn ich erst 30 wäre würde ich sagen wir warte noch ein paar Jahre. Aber ich werde 34... Gut, ich kann noch bis nächstes Jahr warten. Aber ändert sich etwas in einem Jahr? Ich weiss irgendwie nicht was ich will. Ich habe aber Angst, dass ich mit 70 das Gefühl habe etwas verpasst oder falsch gemacht zu haben wenn wir's nicht probieren.
Momentan geistern mit solche Gedanken durch den Kopf wie: nie mehr "Party", nie mehr spontan irgendwo hin fahren, nie mehr nen Sonntag einfach nur auf der Couch gammeln, nie mehr shoppen bis zum umfallen, usw... Das ist doch nicht normal?!?!
Kennt das noch jemand?
|
|
|
|
|
|
16.04.13 10:53
Lusnicht registriert
|
Hihi elea, die frage wägem "bisch schwanger" kenni zu gut. Mi chef macht sech scho unnötegi gedanke fürne nachfolgerin für mi, debi bini sicher no laaaang hie im büro
i gloube würklech, ganz bereit ischmer scho nie. aber mer läbt sech gloub ou outomatisch i die nöi läbenssituation i. i wett itze vor auem eifach no chli schaffe, ds hus renoviere, d freizyt gniesse... und de so i ca. 3 jahr mau luege.
hami aber ou scho ertappet, dasi bitz iversüchtig bi weni e schwangeri frou oder e frou mit eme bebeli gseh... ei tag het e frou näbe üs ihres 1. chind becho - mit 40gi... es isch ja sooo härzig. si hei dusse uf dr terrasse z nacht gässe u es isch keni 10 sekunde gange, bis eis wode eltere wider ufgstande isch und is wägeli gluegt het, so isches über ds ganze znacht gange
|
|
|
16.04.13 11:05
toluwunicht registriert
|
Ich weiss eben nicht, OB wir überhaupt ein Kind wollen... Ich müsste soooo viel aufgeben. Bin ich dazu bereit? Jetzt kann ich leben und mein Geld "zum Fenster" raus werfen. Später müssen wir schon überlegen, was drin liegt und was nicht. Mein GG hat einen super Lohn, ich kann ohne Probleme zu Hause bleiben. Aber eben... Ein Cabrio haben, dass wäre so cool! Liegt dann nicht mehr drin... Die WE wegfahren und Party machen und shoppen. Das liegt nicht mehr drin... Ich möchte noch so viel sehen von der Welt! Ferien am Strand, einfach nur faul rum liegen, dass liegt nicht mehr drin.
Ich kann mir eben nicht vorstellen, mit 40 erst Mutter zu werden. Dann bin ich 50 wenn das Kind 10 ist... Dann denkt ja jeder, das Grossi holt's aus der Schule ab... Körperlich ist man mit 50 auch nicht mehr so fit. Mag man dann mit nem 10jährigen mithalten? Halle Berry hat ja zig Nanny's... Die muss selber nicht mehr hinterher springen.
Aber ich bin eben auch davon überzeugt, das ich's mit 70 bereuen würde wenn ich's nicht versucht hätte.
Ach, das ist doch doof........
Zuletzt bearbeitet am 16.04.13 11:08
|
|
|
|
|
|
1 .. 121 .. 239 240 241 242 243 .. 269 .. 295
|