| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 121 .. 240 241 242 243 244 .. 270 .. 295
16.04.13 11:12
sonne13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

toluwu, ich verstoh dich wirklich sehr guet... seufz... d'frog isch jo ned wenn, sondern OB, und das chunnt eim so verdammt ändgültig vor, und niemert weiss, obs die richtig entscheidig isch und mers ned scho bald bereut...
klar, vieli wo sich ned sicher sind sind nochhär überglücklich mit ihrem zwärg, ich kenn au dere. aber wäred sie das denn ohni chind ned? ich find ich läb es super läbe und ha so viel idee was mer no chönnted mache, wo mit chind eifach nümm würd goh... me hed sich öppis ufbaut, will me das jetzt ufgäh oder ebe de chinderwunsch? es isch und bliibt schwierig, aber ich bi froh gohts nid nur mir so!!!!!!!

16.04.13 11:13
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@toluwu
Meine Mutter war eine richtige Reisefrau, kein Wochendene zu Hause, viel im Ausland. Doch wollte sie schon kinder. Si hat dann beschlossen, zuerst viel zu reisen, zu sehen was sie wollte und mit 37 hat si dann ihr erstes Kind bekommen. von da an war si zu hause.
heute geniesst sie wider ihre ruhe, wir sind aus dem haus das reisefieber hat sie wider gepackt und sie ist viel unterwegs...
klar, ist ein kind da, wird mann die nächsten 18 jahre auf trab gehalten. doch irgenwann ist das kind auch alt genug.... und reisen kann mann ja auch mit kindern
aber eben, das leben wird schon auf den kopf gestellt

16.04.13 11:20
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

lus do hesch öpis guet gseit!
klar het me d chender för emmer, aber zb s finanzielle oder die sonshctige ischränkige send jo nor so lang bes s chend halbweg selbständig esch . ide regel send das jo ca 18johr!
ond nach dene 18johr chasch weder go reise ond s geld usem fenster rüehre. em prinzip esch as wördsch eifach es paar johr lang ofe "luxus-pause-chnopf" dröcke!
ebe i het halt eifach angst dass is ergend einisch beröie kei chender gha zha.
ha en kolegin die wet au ke chend. jo de frogi si ame emmer ob si sehc do secher sig ond ned angst het dass sis beröiht. ond si esch aber soo felsefeshct vo dem öberzoge dassi ere mettlerwiile glaube dass si so en person esch wos nie werd beröie keni chend gha zha! aber wenns jez wod no so jong besch scho denkt eventuel dases wersch beröie. denn wersch es doch wahrschinli wörkli au einisch meol beröie....

16.04.13 11:29
toluwu

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sonne; Du sprichst mir soooooo aus dem Herzen!! Ich bin froh das noch andere so denken!! Es wäre vielleicht auch etwas anderes, wenn mein GG uuuunbedingt ein Kind wöllte. Aber der denkt wie ich... Macht's auch nicht grad einfacher. Aber es tut so gut, dass Du auch so denkst wie ich!

Weisst elea, ich hatte diese "Luxus-Pause-Knopf" bis vor 5 Jahren mein Leben lang gedrückt gehabt. Als ich noch in Deutschland lebte konnte ich mir nichts gönnen. Aber seit ich hier bin kann ich das! Und ich geniesse es soooooooo! Will ich das wieder aufgeben?

Klar, ein Kind gibt einem extrem viel! Ich weiss noch als ich vor 2 Jahren mein Patenkind auf dem Arm hatte, sie war gerade ein paar Stunden alt. Da ist mein Herz fast überlaufen vor lauter Liebe. Wie ist das denn erst wenn man Mutter ist? Das muss ein unbeschreibliches Gefühl sein.

Wenn ich mir dann sage "Komm, wart noch bis Ende des Jahres" sträubt sich aber auch irgendwas in mir. Ich kann das nicht richtig beschreiben...

16.04.13 11:34
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

i ha e kollegin wo das jahr 29gi wird, ihre Ma isch gueti 20 jahr euter...
är het keni chind meh wöue wüuer z aut sig und si het sech däm haut gfüegt.
irgendeinisch wirdsis de äue beröie hani z gfüeu, si hätt immer gärn chind gha.

i gloube, z beröie dasmer chind het wird mer eh nie, i gloube, das isch sones einmaligs schöns gfüeu... wasmer vilicht beduuret isch, dasmer weniger zyt und gäud het

16.04.13 11:35
nimbini 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe toluwu

Ich fühle voll und ganz mit dir mit... Ich werde morgen 34 und wir sind jetzr seit 2,5 jahren verheiratet und ursprünglich waren nach der hochzeit kinder geplant... Ich habe die pille abgesetzt und als all die hormone wohl aus meinem körper verschwunden waren, verschwand auch immer mehr und mehr der wunsch nach kindern... Momentan bin ich mir totalunsicher, ob ich überhaupt kinder möchte, würdest du mich heute fragen, tendiere ich zu nein... Mit jeder schwangerschaft mehr in unserem umfeld rücke ich einen schritt weiter weg vom kinderwunsch, fragen nach kindern bei uns bewirken wohl zwei schritte weg bei mir... Ich finde unser leben momentan so perfekt, es geht mir so gut uch ich bin echt nicht bereit, dies alles für kinder aufzugeben... Ich weiss, jetzt schreiben dann all die mamis, wie wunderbar es ist, kinder zu haben, wieviel sie einem geben und blabla, alles schon gehört aus meinem umfeld und wirkt auf mich nicht überzeugend... Wieso? Mir geht es auch so wunderbar, ich kenne das gefühl, mami zu sein nicht und somit kann es mir auch nicht fehlen :o))

Ich könnte zu dem them noch seitenweise schreiben, allerdings bin ich gerade in barcelonaund schreib vom handy aus, ich melde mich aber nochmals bei dir, wenn ich back bin... Denn erlich gesagt bin ich irgendwie froh, dass es noch andere gibt, denen es so geht, in meinem umfeld stosse ich diesbezüglich nämlich nicht gerade auf verständnis :-/

Lg
Nimbini

16.04.13 11:36
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hoi Zäme

I geb min Senf au no dezue

Also i verstoh jede einzelni Gedanke vo euch.
Es chonnt halt druf a uf weli Site dass mers aluegt

Uf die eint Site, esch es wie dElea seit. Sobald das Chind do esch, möchti mer (warschindlich die meiste betroffene) gar nüm ohni das Chind sii, well sech sLäbe ond Prioritäte verändered. dWünsch wo mer no gha het, was mer no alles möchti erläbe, send nöm primär.
I glaube fescht dra, dass es Chind eim so viel Liebi get, wie mer sech gar ned chan vorstelle. Das will ich uf kein Fall verpasse I wet ned eines Tages reuig si, dasi zwar es tolls Läbe gha han, aber nie erfahre ha wie schön dass es esch, wenn mer Chind dörf ha.

Es get Mensche die bruched Chind, damit sLäbe erfüllt esch - anderi chömed au guet ohni klar.

Uf de andere Site gets natürlich au die wo ned de grossi Wunsch för es Chind verspüred oder wo gar keis wänd. Vellecht "muess" es dene eifach passiere, damits denn för sie "stimmt". I glaub sobald es Chind do esch, send veli Zwiefel ond Ängst uf einisch weg (ide meiste Fäll).

I verstoh sehr guet, dass mer gärn no wet dWelt entdecke, met Fründe fort go, ned müesse so fescht uf sGeld luege ond vorallem hani grosse Respekt vor de Ufgab Eltere zsii, Verantwortig träge, dErziehig "richtig" mache, met de Angst umgo, wo mer um sis Chind het usw...

Bi eus esch es so. I ha Täg, do verspüri en grosse Wunsch, dass es bald ischloht (bin 31 im Sommer). Den gets anderi Täg, do beni so froh, dass mer chöned usschlofe, dasi no 100% chan schaffe ond somit au viel chan spare (was nachher nöm goht) usw...
Jetz warte mer eifach mol ab ob was passiert ond lönds druf abcho. I glaube, dass es denn ischloht, wenns de richtig Zitponkt esch.

Mer händ scho abgmacht, dass wenn da Chind emol do esch, mer eus pro Monat oder mindestens all 6 Woche es Wucheänd för eus Zit nämed ond sChind zu mine Eltere goht. So händ mer glich nochi Zit för eus, zum mol fort go oder eifach fuul Daheim umelegge. Wies den würklich werd sii, wösse mer jo erst wenns sowit esch

Stemme im Gedanke vo de Toluwu aber au zue, dass es ned eifacher esch, wenn mer met 50 chlini Chend het. I kenne so en Fall ond das Meitli het mega Problem demet, well eres Mami eifach nöm "die jöngst" esch ond au bitz anders tickt als dMamis vo de Schuelfründe. Aber das esch jo jedem selber öberloh.

En wechtige Ponkt esch natürlich au dFruchtbarkeit. Die nemmt würklich sehr ab ond uf natürlichem Weg schwanger zwerde esch ab zuenehmendem Alter schwieriger, hanget aber au vom Körper ab (die meiste vo dene "ältere" Promimamas send übrigens ned natürlich schwanger worde - erklärt au warum einigi Zwilling becho händ. Und übrigens, Therapie damit mer schwanger wird, chöned sehr tür sii).
I be 31 ond set em Oktober esch nüt passiert, e Fründin vo mer esch met 34 fang schwanger worde, obwohl sie scho set 4 Johr nüm verhüetet händ. I wet demet eifach säge, abeme gwüsse Alter (wenn mer Chind wet), set mers vellecht eifach druf abcho loh ond nöm länger verhüete. Min Körper het sech set em Pille-Absetze nonig erholt ond i darom werdi au ned schwanger im Moment... Also wenns ned drufa chonnt, würdi ned zvell Zit verlüre, well de Körper brucht Zit zum sech erhole. Es chan aber au sii, dass es grad ischloht

Wenns sie söll, denn passierts ond wenn ned, denn ebe ned

16.04.13 11:41
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@toluwu: Ich denke, solche Gedanken macht sich fast jeder, manche halt ein wenig mehr und andere weniger.
Für mich war immer schon klar, dass ich Kinder möchte und das so früh als möglich. Vor ein paar Jahren habe ich mich dann aber doch dazu entschieden eine Weiterbildung zu machen und den Kinderwunsch wohl oder übel noch ein paar Jahre auf Eis zu legen. Auf der einen Seite war es hart, zu warten, auf der anderen Seite bin ich froh, es gemacht zu haben, und die Überzeugung, Kinder haben zu wollen, wurde natürlich noch bestärkt.
In wenigen Wochen kommt unser Baby zur Welt und natürlich habe ich trotzdem ab und zu noch solche Gedanken, nicht mehr spontan am Sonntagnachmittag ins Wellness, ins Kino, oder ähnliches. Und doch bin ich überzeugt, dass vieles auch mit Kids machbar ist. Z.B. wenn die Familie mal einen Nachmittag das Babysitten übernimmt. Ferien, am Strand rumliegen, auch das sehe ich durchaus als machbar mit Kindern.

Betreffend Cabrio auch das kann noch drinliegen, habe selbst eins, mich aber doch dafür entschieden, es nun zu verkaufen. Für mich ist es einfach nicht mehr praktisch, der Kinderwagen oder auch grössere Einkäufe können nicht verstaut werden und mit einem Baby Cabrio fahren, würde ich eh nie. Nur ein drittes Auto rumstehen haben, das kostet und fast nie gebraucht wird, finde ich doof. Wenn ihr aber 2 Autos habt und dein Mann das Cabrio für den Arbeitsweg nimmt und du dann das grössere, praktischere Auto benützen kannst, dann geht das ja trotzdem. Ich bin fast 10 Jahre Cabrio gefahren und nun ist diese Zeit halt vorbei.

Vieles ist ja eh relativ und wenn du ein Baby hast, wirst du nicht mehr dieselben Bedürfnisse haben und kannst dann sicherlich einfacher auf etwas verzichten. Und wie viele schreiben, es ist ja für eine begrenzte Zeit, sobald die Kinder älter sind, kannst du wieder viel mehr unternehmen als wenn sie ganz klein sind.

An deiner Stelle würde ich aber das Alter nicht ausser Acht lassen. Die Chance schwanger zu werden sinkt mit jedem Jahr und die Gefahr von Komplikationen oder Krankheiten (wie z.B. Trisomie 21) steigt ab 35 rasant. Ich habe eine Freundin, die sich genau aus diesem Grund mit 38 dagegen entschieden hat, ein 3. Kind zu haben, die Gefahr sei ihr zu hoch.

16.04.13 11:41
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo Nimbini!

Lange nichts mehr von dir gelesen

Ich habe zwar den Wunsch nach eigenen Kindern, aber ich verstehe auch deine Seite und finde es nicht schön, wenn andere auf deiner Einstellung herumzappeln. Es muss für dich und deinen Mann stimmen, das ist doch alles was zählt. Ich freue mich, dass es dir so gut geht Viel Spass noch in Barcelona

16.04.13 11:49
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Nimbini
Bist du auch wieder mal im Forum?

Ich kann dich verstehen und alle anderen Paare, die keine Kinder möchten. Wenn man überzeugt davon ist, das Richtige zu machen, dann sollte man es unbedingt tun.
Tolowu allerdings schreibt, dass sie überzeugt davon ist, es später zu bereuen. Wenn man dies jetzt schon sagt, dann denke ich, wird irgendwann definitiv der Moment kommen, wo man es bereut.

 1 .. 121 .. 240 241 242 243 244 .. 270 .. 295
einfach   Ehefrauen   bereits   schnell   arbeiten   Sheilyn   irgendwie   familie   gratulation   Schwangerschaft   wirklich   eigentlich   gratuliere   Schwangere   Erfahrungen   natürlich   wünsche   richtig   schwanger   vielleicht