| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 123 .. 243 244 245 246 247 .. 271 .. 295
17.04.13 13:08
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Bei uns hat es geregnet bis nach der Trauung, aber es war okay :) Die Leute haben uns immer gesagt, Regen an der Hochzeit bringt Glück in der Ehe :)

Ich hae 15 Jahre nonstop Hormone genommen... viel zu lange. Und was ich und bestimmt auch andere bestätigen können: Seit ich ohne Hormone bin, bin ich fröhlicher, aufgeweckter und habe wieder viel mehr Freude und Motivation

Dann wünsche ich dir ein unvergessliches Hochzeitswochenende

17.04.13 13:44
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

I ha d Pille nach knapp 9 Jahr wider abgsetzt. S ischer mer nümme ghüür gsi. So vieu Hormon, Übergwicht und no glägentlechs rouche dezue... nääää
I ha zum Glück ke Näbewürkige gha bim absetzte, d Mens chunnt ufe Tag genau u Schmärze hani ou keni meh. Nume e anderi, würklech hormonlosi verhüetigsmethode wo de no guet verhet hani no nid gfunde......aber houptsach, i bi dene hormon los worde.....

17.04.13 14:16
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Mime: Ich wünsche dir ein wunderschöne, emotionale und unvergessliche Hochezeit


@dia: es tuet grad sehr guet, was du gschribe hesch

@an alli wo sich (no) nid sicher si: Ich wünsch euch, dass dir euch no zimmli klar wärdet, egal i welli Richtig. Ich find, es git gnueg Gründ und mä sött sich nid rächtfertige müesse, wenn mä keini Chind will. Und ich kenn au päärli (scho chli älter) wo keini Chind hei, sig's gwollt oder halt au ungwollt, die hei sich aber s'Läbe au schön igrichtet, hei e wunderbar funktionierendi Partnerschaft, chönne vill Fründschafte pflege und si glücklich!

Für mi isch lang nid klar gsi, öb ich jemols Chinder wett. Das het sich erscht so i de letschte Johr afo entwickle und im letschte Johr de ganz stark. Do ich aber no in Witerbildig gsi bi, isch es klar gsi, dass mir bis Afangs Johr warte. Und glich bini de glich grad chli verschrocke, wo's so schnäll igschlage het. Tja, jetzt isch es sowit Achja, s'het jo scho es Momäntli wieder niemert's News verchündet - ich wär also no e 2011er-Brut und dr 3. Monet isch ume . Chume früsch vom FA. Jetzt freui mi eifach nume und bi gspannt
Muess es hüt Nomi no em Chef "bichte"...

Dass es sich ohni Hormon wohler läbt, chani nur bestätige.. Verhüetig mit Temp. mässe wär sicher kei schlächti Variante, vorallem, wenn me de ev spöter mol Chind wett, de chame's jo grad au umgekehrt bruuche. Mir hei aber halt es halbs Johr gümmelet....

Zuletzt bearbeitet am 17.04.13 14:24

17.04.13 14:25
Lus

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@kate82
Häääärzleche Glückwunsch!!!!

17.04.13 14:31
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ohhhhh Kate
Härzliche glückwunsch, das freut mi mega für di/euch!!
Ich wünsch dir e ganz tolli SS würd mi freue witterhin vo dir z läse wies dir so goht...
Termin? Im oktober?

17.04.13 14:38
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Au vo mer härzliche Glückwunsch! Sooo schön

17.04.13 14:42
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate

Herzliche Glückwunsch
wie hed de Chef reagiert?

17.04.13 14:44
cosa87 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Mime
Wünsche dir ganz en schöne unvergessliche TAG gnüssed würkli jedi sekunde will es goht sooo schnell vobie..

@kate82
Herzliche Glückwunsch...

17.04.13 16:08
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke an alli ha eu no es Detail vorenthalte.... es git dopplets Glück

@Dia: jo, Ändi Oktober wäri dr Termin, es wird aber sicher früehner si..

@Proechu: d'Schwierigkeit isch ebe chli gsi, will mir d'FÄ hüt gseit het, dass me mit Zwilling nid so lang schaffi, si rächni demit, dass ich ab Juli nüm schaff und das isch de scho cheibe glii! Und morn hei mir e Termin mit neue Chunde, wo ich wird überneh.... Aber dr Chef het härzig reagiert. Vo ihm us schint's klar, dass ich nochär witer cha schaffe (ca 30%) und het scho es paar Idee erwähnt, wie mir das mit dr Chinderbetreuig chönte löse.. Und dass mir do im Gschäft sozial guet abgsicheret si und dass me de mit dr Pensionskasse halt müsst luege etc... das isch mir alles scho vill z'wit, aber ich ha's ganz toll gfunde

bi grad eifach mega glücklich!

17.04.13 16:15
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate
Waaaaaaaaaaaahhhh, es dopplets Glück, wie geil esch DAS denn!!!!

Schön, dass din Chef so toll reagiert hed ond jetzt scho för dZuekunf Idee hed!
Händ ehr denn eigentli Zwilling ide Familie?

Zuletzt bearbeitet am 17.04.13 16:17

 1 .. 123 .. 243 244 245 246 247 .. 271 .. 295
schwanger   natürlich   wünsche   irgendwie   richtig   gratuliere   bereits   wirklich   Ehefrauen   Schwangere   Sheilyn   Schwangerschaft   vielleicht   arbeiten   gratulation   schnell   familie   einfach   eigentlich   Erfahrungen