| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 123 .. 244 245 246 247 248 .. 272 .. 295
17.04.13 16:17
Lula 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ohhh jööö Kate!!! Härzlechi Gratulation!!! Si ja wunderschön Dini News
Wünsche Dir e wunderschöni SS u witerhin so tolli Reaktione wie die vo Dim Chef.

17.04.13 19:50
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Uiiii denn grad no zwilling????
So geil...

18.04.13 07:35
Venus81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate: Super, so schön - und denn grad doppelts Glück! Das wird sicher en spannendi Useforderig. Freu dich!
@Dia: Glaub du hesch es gnau troffe. Dänke au - so sehr mir eus uf euses Chline freue - es wird au do - wies das ja au suscht im Läbe git - Moment gäh, wo meh halt das vermisst was meh nöd het. Da halt ichs noch de Regle: Zruglehne und Dankbar si, für was meh alles het! Cool sind ihr scho in London gsi - isch guet gange i de Stadt mit der Elin?
Liebi Grüess Venus81

18.04.13 09:18
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jööh Kate, herzliche Glückwunsch zur SS!! Un denn no Zwilling!!
Wünsche diar ganz an tolli Schwangerschaft, gnüss es, am Afang gahts ewig lang und denn flügend d Wucha plötzlich nur no.

18.04.13 16:46
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

danke für d'Gratulatione

Venus: da isch e guets Motto

19.04.13 09:18
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo mitanand

Kate: herzlichi gratulation zur ss...und denn grad no dopplets glück so schön.

Wahnsinn wia dia zit vergoht erst grad no han i do gschriba dass i ss bin und jetz isch üsera buab au schu 3 wucha alt.

Und jetz chumi au schnell drza zum min geburtsbricht churz verfassa: termin hen miar am 23.3.13 kha und wia miars gahnt hen het sich nüd tua an dem tag. Au dia witera täg isch nid viel passiart und i han minem gg immer gseit: alles aber eifach nid dr 28.3. (z nani vum gg het denn geburi also z urnani vum chlina und i find das eifach so dood wenn zwei vur glicha familia am glicha tag geburi hen.) und wias dr zuafall het wella am 28.3.13 am morga am 4.15 isch miar z wasser ganga und am 5.30 simmer denn im spital gsi. Muatermund schu 3cm offa aber no kei weha. Ctg gmacht und pda gstocha und denn bis am 12 uf d weha gwartet dia sin denn au schu voll im gang gsi. Am 12.30 hani denn amol gfrogt obi mit pressa schu chön afoh und döt hens denn zersta mol nochem morga dr muatermund tastet (het mi abiz komisch dunkt dass dä nid meh tastet hen) 9.5 cm offa und denn mit pressa afoh. Am 13.39 isch denn üsera sohn do gsi.

Am sunntig mittag bini denn hei vum spital und üs gohts guat. Z stilla het vu afang ah nid klappt und au mit pumpa isch. Nid würkli guat darum bini jetz au am höra.

Chan miar viellicht öppert a tip geh wia das GENAU goht i han zerst jedesmol wenn er trunka het pumpt zum mini milch arega. Wo i denn han wella höra hani nuno all 4h pumpt denn all 5h und gester so all 6-7h. Dia recht brust isch immer weich und wenn i abiz usstricha chunnt aber immerno öppis. Dia link chani usstricha & 10min spöter isch si schu wieder hart. Kei ahnig wasi macha söll. Pumpa wetti eigentli nümma well das jo aregt. Han jetz am schluss nuno 5-10 min pumpt anstatt wiaam afang 20min. Han jetz au wieder a "normala" Bh ah han glesa seg besser wenn dr busa abiz ufa bunda seg und im still bh sins seb gär nid.

Danka für tipps.

19.04.13 11:44
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi bergeri

Ich ha jo au nach 2 mönet scho wieder abgstillt, will mir kei guets team gsi sind! Mir hets mega weh gmacht, will de jo ebbe nid söttsch abpumpe dos jo wieder aregt. Ich ha amigs eifach dr druck wägpumpt oder in dr duschi mit warmen wasser usgstriche und mi tipp: pfäfferminz- oder salbeitee trinke. Das stoppt d milchzuefuhr. Das mit em änge bh ha ich au gmacht! Ich ha ca 1 wuche brucht, bis ich nüd me ka han! Leider gsehn sie jetzt halt nüm so schön förmig us, als ich no milch ka han... Aber dank victoria secrets ha ich wieder e schöns decoltée!
Ah jo und wieso müen au immer ALLI froge: bisch am stille? Egal öb de fremdi lüt in dr migros gseh und s baby aluege, oder sunst lüt wo de kennsch und nid immer sehsch, alli froge immer öb de no stillsch!!!! WORUM???? Worum isch das soooo wichtig und wänn alli wüsse???? Vorallem goht das niemerts öbbis a. Das närvt mi so. Mis kind isch gsund, sie isch gross und nid dick, sie het zwar nid so vill reserve aber sie trinkt ihre schoppe und hungeret sicher nid! Mich stresst das, dass alli drnoch frogr und immer fraue! Also liebi fraue do usse: bitte froget nid e mami öb sie am stille isch. Wenn me nid ka oder es eifach nid guet goht het e mami sälber mit sich zkämpfe ,dass me so entschiede het und zwieflet immer wieder öbs richtig gsi isch, denn me will jo s beste für si kind und überall stoht dass me sicher 6 mönet voll sött stille. Und wenn me
sich drgege entscheidet isch das e grossi wichtigi entscheidig vo dr muetter und nid immer eifach. Denn muess nid no jede froge öb me stillt und denn mit grosse auge aluege wenn me nei seit! Es isch nüd schlimms und me het genau so e beziehig zum kind wenn me schöppelet!


Soooo, sorry ha schnäll müesse dampf abloh, het mi scho lang gnärvt!

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 19.04.13 11:51

19.04.13 13:17
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@bergeri: dämfall guet's abstille
@dia: tuet mir leid, dass du so Erfahrige muesch mache. Ich gläb, ich würd eifach froge, will mich verschiedeni Meinige und Erfahrige intressiere.. gläb ha bis jetzt aber no nie öper gfrogt und wird's dämfall au sicher si loh (ussert bi mine beschte Fründine, wenn's de mol sowit isch)

wie au immer, gniesset die Zyt mit eune Chnöpf.
Und übrigens hani scho ghört, dass eim alli Lüt für ALLES e Tip hei und s'Sache besser wüsse, nid nur wägem stille, chönnet euch aso scho chli dra gwöhne

19.04.13 18:12
thomel

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich denke die Frage mit dem Stillen ist einfach eine Frage, welche man fragt weil einem nichts besseres in Sinn kommt. Kannst ja nicht fragen macht das Baby noch in die Windeln. Und nachdem man gefragt hat wie geht's euch kommt normalerweise eine aktuelle Frage und da das Baby aktuell ist kommt eben die Frage wegen dem Stillen und wegen dem Durchschlafen. Und wenn das Baby keins mehr ist kommt die Frage: Braucht er noch Windeln.

19.04.13 20:12
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hahahaha thomel, dä isch guet: brucht sie no windle??!!!
Ok, ich wirds in zuekunft lockerer gseh...
Es stresst mi glaub nur, will ich ebe nüm still und ziemlich früeh ufghört han wills nüm gange isch. Närvt mi halt, will ich chli e schlächts gwüsse han und s gfühl han, ich bi so e schlächts mami!

Lg, dia

 1 .. 123 .. 244 245 246 247 248 .. 272 .. 295
gratulation   gratuliere   Schwangere   einfach   Erfahrungen   natürlich   bereits   Sheilyn   Ehefrauen   richtig   irgendwie   familie   arbeiten   eigentlich   vielleicht   wirklich   schnell   wünsche   schwanger   Schwangerschaft