| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 124 .. 245 246 247 248 249 .. 272 .. 295
19.04.13 22:41
thomel

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Dia ich trank keine Muttermilch und bin auch gross geworden. Und wenns nicht geht mit dem Stillen, dann geht's nicht. Meine Mutter hat auch darunter gelitten dass sie mich nicht stillen konnte (Sie hatte keine Milch) Dafür klappte es dann beim zweiten Kind besser. Ich denke beim ersten Kind ist der Druck enorm gross alles richtig zu machen und darum gibt es sehr viele "Erstmütter" die nicht stillen können. Sehe es einfach positiv: Du stresst dein Kind viel weniger, da du weniger im Stress bist; du kannst essen, trinken was du willst und Medikamente nehmen.

19.04.13 23:36
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: muesch sicher keis schlechts Gwüsse ha. Was söll ich de säge, mer send au keis guets Team gsi, ha riesig Müeh gha mitem asetze und er het scho im Spitalzwenig Milch gha. Ha det mich fürs abpumpe entschiede und ha de glichziitig müsse zueschöppele. Drheihet dr chli Herr extrem dNöchi bruucht, darum bini de fast nid zum abpumpe cho, ha mitr Ziit nu 10-20ml all 4h usebracht. Darum hani mi de füre Schoppe entschiede. Er isch gsund und das isch doch dHauptsach. So hani au immer druf reagiert wenn mi öpper gfragt het, obi däg stille. Also, ich verstah dass di
nervsch!!

@Kate: ganz herzlichi Gratulation zum doppelte Glück, wieterhin alles liebi wieterhin

22.04.13 09:12
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hey Dia, klar will me nume s'Besht für sis Chind. Und do's überall heisst, s'Stille sig's s'Bescht, verstandi, dass es di Stresst. Aber wie d'Thomel schribt, duesch em Chind alwä kei gfalle, wenn du gstresst bisch. Und wenn's nid goht, goht's halt eifach nid, pasta! Wäge däm bisch du sicher nid e besseri oder schlächteri Mueter, es git jo schliesslich au no anders wichtigs!
Loh di nid stresse und gniess euri Zyt
(ich hoff, ich cha denn das no so locker säge, wenn mini denn mol do si )

24.04.13 16:33
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate: Herzlichi Gratulation...und denn grad no Zwilling!

26.04.13 15:12
Cylli81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Kate
Herzliche Glückwünsch zum doppelte Glück!!! So schön!

Gruss
Cylli

wünsche allen ein schönes Weekend

28.04.13 16:00
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Cylli81: wie goht's dir, oder euch? Wenni mi nid tüsch, bisch du doch am Träffe z'Basel deby gsi - und zwar au mit eme Insiderli?

29.04.13 08:32
Cylli81 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@kate
Hallo Kate
Ja genau, das bin ich gsi. Bin bi eusem Treffe grad öpe i de 10. ss-Wuche gsi.
und jetzt bin i scho i de 35. Wuche. Unglaublich wie die Zyt vergaht! mir, resp. üs, gahts tiptop, danke.
Han bis jetzt e super unproblematischi Schwangerschaft ka. Hoffe, dass es für de Endspurt au eso bliebt. Langsam merk i, dass alles echli beschwerlicher wird und ich nüme die schnellsti bin.

Nächst Wuche gangi bi eusem hz-Fotograf go Babybuch-Föteli go mache. Hend während de ganze Schwangerschaft nie es Föteli vom Buch gmacht und nun möchte i irgendwie glich no e schöni Erinnerig dra ha. Bi scho gspannt, was für Idee er dasmal het.

Und dir/eui gahts au guet? Bisch eigentli echli gschockt gsi, wo de erfahre hesch, dass Zwilling bechunsch?

Hey, i wünsch eui allne en tolle Wucheestart und ganz es liebs grüessli
Cylli

29.04.13 09:54
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Schön, hesch du sone gueti SS gha. Hei jetzt gohts würklich nüm lang! Wünsch dir no e guete Ändsprut
jo aso s'Mul isch mir scho grad offe blibe und i ha rasch einisch leer gschluckt . De hani natürlich grad mim Liebschte müesse is Gschäft alüte Und am Nomitag hani chum me möge schaffe, bi ganz ufgregt gsi . Aber scho am nöchste Tag hani mi sehr afo freue und mittlerwile findi's ganz cool und freu mi riisig und i wett gar nüt me anders , wär riesig enttüscht, wenn öpis schief giengt und plötzlich nur no eis ume wär..

30.04.13 11:42
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo ladies

puh, i chum läider nüm so ins forum… s lauft immer öbbis…

layonie: so schön, scho 7mt gniässets witerhin! wünsch öich alles guäti

amelie: tönt jo sehr schön bi dir! wünsch öich no ä schönä ändspurt und ä möglichscht „agnähmi“ geburt hui, und hoffentlich längts no für d prüäfigä…

saerli: hoff fescht, dass sich jetzt alles ipändlet und di wunsch bald in erfüllig goht!!!

dia: dankä, mr gohts im momänt super, ha fascht käi chopfweh meh und süscht het sich au nit vill veränderet… ha nit zuägno, d huut isch ok und d hoor etc. au hoff fescht, dass es so blibt… ha letscht wuchä grad mini zwöitä täg sit em absetzä kha, quasi uf ä tag genau… mol luägä, öbs so witergoht…

kate: woooow, soooo toll! i fröi mi riesig für öich, dopplet so z sägä alles guäti und ä schöni schwangerschaft

chinder jo/chinder näi: i bi niä dr mensch gsi, wo gsäit het, ig muäss uuuunbedingt chinder ha, ha aber au nit gsäit, i will käini… ha das au bitz vo dr zuäkunft abhängig gmacht… hätt ig jetzt ä ma wo au nit uuunbedingt wett, wärs für mi alwä au ok gsi… mi gg jetzt wett aber chinder und vo däm här stimmt dä gedankä für mi au… aber s muäss jo au immer z erscht no klappä und alles guät cho etc.

i dänk amä au, puh, nüm sponti furt, nit machä wiäni will etc. aber i kenn lüt, diä häi das so guät im griff, nimm mir denn an denä ä bispil i bi dr meinig, dass wenn mä drfür luägt, dass mä no sich sälber blibt und nit nur mami wird/isch, cha mä si läbä glich no gniässä und sachä machä, wo mä au ohni chinder gmacht het… mä muäss sich sicher anderscht arrangierä und sich halt bitz organisierä, aber i dänk wenn d partnerschaft stimmt und beidi mol chönnä kompromiss igoh, cha mä das schaffä… mir isch mi läbä, mini hobbies etc. au wichtig, und i bi nit bereit, das tönt jetzt villicht bitz härt, das alles ufzgäh, nur wäg mä chind, aber i dänk diä gsundi mischig machts… mä isch jo glich au no ä mensch und i dänk äifach, dass mä au uf sich muäss luägä… was für mi d liäbi und s do si für ä chind überhaupt nit usschliässt...

Zuletzt bearbeitet am 30.04.13 11:43

30.04.13 13:21
pingu83 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Wow soviel babynews. so schön.
Mi hets jetzt grad bitz verwütscht. ligge im spital. sie hend mer gester abig nu de blinddarm usegnoh. bin aber vorher im us gsi undnam zwergli gahts blendend. sig es aktivs kind.

Mier sind natürli nur nu tränli cho. tja horm
one lassen grüssen

 1 .. 124 .. 245 246 247 248 249 .. 272 .. 295
schwanger   Schwangere   vielleicht   bereits   Sheilyn   gratulation   Erfahrungen   familie   wirklich   Schwangerschaft   natürlich   arbeiten   einfach   schnell   gratuliere   eigentlich   irgendwie   richtig   wünsche   Ehefrauen