| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 273 .. 295
17.05.13 08:51
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Cylli

wonderwonderschön!!
Danke vellmol för's Teile!

Ond natürli alles Gueti för de Endspurt ond en tolli Geburt!
Aber jetzt - huschhusch go dKliniktäsche packe!

17.05.13 09:37
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Danke vill mol Cilly! Si schöni Fotene worde!
Mir si's uns au am überlege. Hihi, mir würde jo nur eimol es Shoting mache, do jo s'erscht und zweit Chind grad miteand chöme. So würd's sich grad dopplet lohne

Jo, hey, pack mol dis Köfferli zäme , weisch nie, wenn's los goht.... Guete Ändspurt und alles gueti für d'Geburt!

20.05.13 11:34
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Kate: ja mach das unbedingt mit dem Shooting, bei mir trudeln grad die ersten Fotos ein und es ist wirklich eine einmalige Erinnerung!
Normalerweise macht man das Shooting ja am Besten zwischen der 30. und 36. SSW, da sich der Bauch danach senkt, bei Zwillingen wird dies aber wahrscheinlich früher der Fall sein, da diese ja meist auch früher kommen.
Ich war auch eher spät dran (Ende 36. SSW) und hatte ein riesen Glück, habe nur 2 TAge später die ersten Schwangerschaftsstreifen bekommen und mittlerweile werden es fast jeden Tag ein paar mehr und das obwohl ich von Anfang an mehrmals am Tag geölt und gecremt habe! Ja nu

@Cilly, ich wollte meinen Koffer bis zur 35. SSW gepackt haben, habe dann aber auch nur ab und zu ein paar Dinge parat gemacht, als dann plötzlich eine vom Geburtsvorbereitungskurs nicht mehr kam, da sie bereits geboren hatte, habe ich mich dann doch dahinter gemacht. Ist irgendwie beruhigend, wenn alles bereit ist, bei mir gehts ja nur noch wenige Tage.
Wünsche dir alles Gute für die letzten Wochen.

27.05.13 19:46
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Da mein Schatz und ich am basteln sind, möchte ich mich hier einreihen.
Ich führe eine zykluskurve und weiß das ich gestern oder vorgestern den ES hatte, somit fängt bei uns nun die Hibbelphase an. In 2 Wochen kann ich dann testen!

27.05.13 21:18
morelia 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@apple-pie: so schön ig hoffä für öich, dassdr nid auzu lang uf öies schätzeli müesst wartä. drückenech d dumä, dassd scho gli ä positivä tescht i dr hand hesch.

27.05.13 21:36
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke morelia für die lieben Worte!

31.05.13 14:10
bergeri 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo mitanand

I hoffa as goht allna Mami's und bald Mami's guat?

Miar hen üsers Hochzit in ca. 2 Monet und miar tüan döt au grad Taufi vu üserem Buab macha. Jetz fehlt üs aber irgendwia no z'passenda Taufliad. Miar wetten eis in Dütsch und so abiz im Stil vu:

- dass er z'besta isch wo üs passiart isch
- miar überglücklich sin dass miar ihn hen etc.

kennt irgendöppert as Liad wo abiz in dia Wort-Richtig goht?

I finda eifach nüd....

Danka für eueri Hilf.

31.05.13 14:36
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo bergeri, be zwar weder mami no bald-mami aber ha din post glese ond denkt i antworte :)

mer falle spontan die lieder i:
Xavier naidoo - ich kenne nichts
patent ochsner - trybguet
patent ochsner - scharlachrot
silbermond - das beste

send zwar alles Liebeslieder aber fende vom text her wörds au so passe!

03.06.13 08:35
BirthdayBride 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hallo bergeri

wie wärs mit, "i wünsche dir" vor sandee. I finde das s perfekte Lied för ne Taufi

i glaube es git au no eis vom Peter Räber wo au "i wünsche dir" heisst, kennes aber nid wörklich....

Zuletzt bearbeitet am 03.06.13 08:39

03.06.13 08:53
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Für uns fängt der zweite ÜZ hat. mens kam bereits am 20. Zt.

 1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 273 .. 295
arbeiten   eigentlich   richtig   irgendwie   Erfahrungen   familie   Sheilyn   wünsche   gratuliere   schwanger   Schwangere   vielleicht   gratulation   einfach   schnell   natürlich   Schwangerschaft   wirklich   Ehefrauen   bereits