| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 274 .. 295
03.06.13 16:00
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@drusliia
Kann dich verstehen.
Ich bin bei meinen drei Schwangerschaften im ersten Üz ss geworden. Nun basteln wir am vierten Kind. Und diesmal ist es nicht so einfach.
Habe eine schilddrüsenunterfunktion und nun angefangen SD-Hormone zu nehmen nun muss da erstmal eingestellt werden.
Dazu kommt, das ich seit November die Pille genommen habe und sie nun nach 6 Monaten abgesetzt hab, dadurch ist mein Zyklus nun gestört. (Das erste mal nach absetzten der Pille) hatte am 8. Zt. mein ES und die 2. zyklushälfte war 12 Tage lang.
Ich weiß ich könnte das Glück haben und trotzdem bald ss sein, aber ich möchte mich lieber darauf einstellen, das ich jetzt erstmal warten muss bis sich alles eingependelt hat und dann hoffen das der KiWu schnell erfüllt wird.
Und obwohl es nur der erste ÜZ war und man das ganze locker angehen möchte, bleibt so ein leichter gedanklicher Nachgeschmack "was ist wenn es gar nicht klappt!?"
Abschalten? Das geht so gar nicht, selbst wenn man an was anderes denkt, denkt man trotzdem im Hintergrund weiterhin an den KiWu. Ablenken hilft da gar nicht, das winzigste was man machen kann ist sich selber einzureden ruhig zu bleiben ... Naja so gut wie's geht!
Wir selber erzählen niemanden in unsrem bekannten- und Familienkreis das wir am basteln sind. Wir möchten dieses Glück, wenn es dann soweit ist die ersten 12 Wochen allein genießen. So sparen wir uns dumme Kommentare und gehen das ganze viel entspannter an!

Ich Drücke dir die Daumen, das ihr bald euren KiWu erfüllt bekommt!

03.06.13 16:16
drusilla 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke, apple-pie, das wünsch ich dir auch! Wow, 4 Kinder, da hast dann sicher einiges zu tun

Du hast doch geschrieben, dass du Temperatur misst, nicht? Machst du das ganz "normal" mit einem Digitaltermometer oder brauchts da ein besonders Gutes? Ich hab so das Gefühl, dass unser billiges Teil aus dem Supermarkt eine Differenz unter 1 Grad nicht wirklich zuverlässig messen kann (wird aber schon angezeigt).

03.06.13 16:28
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ja, ich führe eine zykluskurve.
Ich benutze ein ganz normales Thermometer und das funktioniert für mich ganz gut. Ich Messe immer um 06:00 Uhr nach dem aufwachen und vor dem aufstehen, also noch wärend dem liegen!
Ich achte aber zusätzlich auf ZS,MS, mumu, BS.

Hier mal meine Kurve


https://www.mynfp.de/display/view/178614/

Zuletzt bearbeitet am 03.06.13 16:33

03.06.13 16:30
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Das könnte dich interessieren!

https://www.mynfp.de/geeignete-thermometer

03.06.13 16:31
Splendi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebi drusilla

Ig ha letscht Ougust Pille abgsetzt. Mitlerwile het sech mi Zyklus eigentli ipändlet, doch mit angerne Näbewürklige kämpfi geng no. Leider hets o bi üs immer no nid igschlage u jedesmau wenn mini Periode chunt, bini ume endtüscht wi ne weissi was.

Das d'Lüt geng frage närvt mi ou rächt, vorauem da mer itz de o gli 2 Jahr ghürate si, frage si no bau meh (u luege vermehrt uf mi Ranze, wo wäge Pilleabsetzig o nid gad isch chliner worde ) dünkt mi u mi störts mitlerwile o meh aus am Afang, da ig mers itz ja o säuber wünsche ändli Mami z'wärde. o wi d'Lüt mängisch frage oder uf ne Antwort dränge stört mi "Weit der nid ändli mau Ching?" oder eini sogar "muessi äch mau mit dim Maa rede, weiss är nid wis geit?" (si hets natürli aus Witz gmeint). ig säge meischtens nur, "mou mer wei de scho mau, aber es pressiert nid u mir hei no chli angeri Projekt vorhär"..
Mi Maa u ig hei abgmacht, dasses niemer muess wüsse, dass mer am Üebe si, wüu es geit eifach nur üs zwöi öpis ah findi, u mir fröie üs scho itz, uf Gsichter vo de Lüt, we mer äbe de chöi verzeue, dass mer itz es Ching bechöme..

Momentan gniesse mer eifach üsi Zit z'zwöit, u probiere us anderwitig abzlänke, wi o d'saerli scho het gseit. aber der KiWu isch immer chli presänt bi mir. momentan studiereni no chli dra ume, ob äch so e Akkupunkturbehandlig öpis wäri. aber da ig ke Zuesatzversicherig ha bir Chrankekasse, müessti aus säuber zahle, u das möchti eigentli o gad ni..

ir würd o säge, probier no mau mit dim GG drüber z'rede, dass du nid wetsch das au dervo wüsse, wüus di o unger Druck setzt u so. är liebt di ja, u wet dasses dir guet geit, de versteiter das de sicher..

03.06.13 17:23
Kate82 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Drusilla: ich würd au nomol mit Nochdruck mit dim Liebschte rede und ihm säge, dass di das zusätzlich stresst. Är het rächt, dass d'Froge au suscht chöme, aber wenn's alli wüsse, warte alli mit dir, dass es "ändlich" ischloht. Und de wöttsch es jo die erschte paar Wuche villicht au nid grad allne verzelle, dass dir jetzt eues Glück erwartet... Ich find es isch nüt degege i'zwände, wenn di Liebscht oder du das eme guete Fründ im Vertraue verzellt, aber grad so allne...?
Min Liebscht und e sehr guete Fründ vo ihm hei's au devo gha, dass si d'Verhüetig abgsetzt hei, aber ich würd ihre nid säge, dass ich's weiss, schliesslich goht's mi jo nüt ah....

@saerli: Ich find di und dini Istellig super! Und chasch jo säge, dass wägem rauche, resp. wägem ufhöre, zugnoh hesch. Nei, eigentlich hesch rächt, dini Antwort gnüegt völlig, goht niemert a, wieso...

Ich wünsch euch allne, dass ihr gli s'gliche Glück dörfet gspüre wie ich (aso, wenigstens s'halbe, muess jo nid grad Doppelpack si )

03.06.13 17:29
drusilla 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke apple! Ich werde mich in der Apotheke informieren und mir auch so eine Kurve anlegen. Dann kann ich der FA ggf sagen, dass das schon abgehakt ist. Und fühle mich sicher auch besser, weil ich aktiv etwas tue.

Habt ihr manchmal auch so das Gefühl, wenn ihr die Schwangerschafts-Wunsch-Seiten so durchlest, dass es ein Wunder ist, dass die Menschheit noch nicht ausgestorben ist? Ich mein, wenn ich so lese: Bei optimalen Bedingungen (die bei niemandem zutreffen!) beträgt die Wahrscheinlichkeit nur ca. 20% um schwanger zu werden...

Wow, da gehts ja echt vielen so. Danke für deine Geschichte, Splendi! Ich hoffe auch für dich, dass es bald klappt! Wieso denn Akupunktur?

Ich glaub langsam wirklich, GG soll doch erzählen was er will. Blöde Fragen und Kommentare wirds sowieso geben. Und ich mein, wenn er wenigstens wirklich dran glaubt, dass es bald passiert (er sagt immer: heute wirst du geschwängert! ), dann sind wenigstens seine Spermien nicht gestresst

03.06.13 18:04
apple-pie 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ja, mach das. Es Hilfsmittel sehr über den Monat etwas ruhiger zu bleiben. Ca eine Woche vor NMT bin ich dann trotzdem hibbelig. Aber mein Schatz Bd ich reden sehr oft miteinander und das hilft auch ein wenig.

03.06.13 19:22
Splendi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@drusilla
Ha scho paar ne Orte, gläse, dass Akkupunktur bi KiWu o cha häufe, chume zwar no nid ganz drus wie u so, da ig mi bis itz eigentli no nie mit däm ha usnang gsetzt. Aber momentan dueni mi chli mit dere Sändige im TV "quäle" wo gad uf RTL 2 'Wunschkinder' u so. U det isch eismau eini gsi, wo 14 Jahr lang nie isch schwanger worde u de isch si wäg irgend ere Beschwärde zur Akkupunktur u näbewürkig isch gsi, dass si du het chönne schwanger wärde.. Guet i weiss ja nid obs stimmt, es isch TV u da wird no viu verzeut, aber chli beschäftige duets mi glich.

Wünsche dir o dasses gli klappt u aune angere wo am Üebe si natürli o!

03.06.13 19:50
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Huhu,

Auso zersch i drücke euch gaaanz fescht d`Düme. Es macht mi immer wieder uh truurig, wenn i vo Päärli köre wos nid wet klappe. U mängisch tüechts mi eifach unfair, we i mine Ouge perfekti Eltere nid dörfe Eltere wärde u angeri wette vilech nid emau u es schlat i. Itz wo im Umfäld doch langsam aui Ching wette, kristalisiert sech use bi welne das es funktioniert u bi welne nid. E gueti Kollegin vo mir isch bim letschte Schritt aglangt wo si für ihre KiWu überhoupt wei ga. I köre zu de Glückleche wos bis itz immer gad bim 1. Zyklus igschlage het u es isch für mi mega hert, wenn i när chinderlosi Fründe muess mit mire SS konfrontiere. Früecher oder speter bisch gloub outomatisch unger Druck, uf jede Fall im Unterbewusstsy, däm chasch nid uswiche.

Wäge Akkupunktur: I ha oscho vo Erfougserläbnis ghört. O Homöopathie cha guet häufe. Es isch wie bi den normale KiWu-Behandlige o, es git ke 100% Erfolgsgarantie.
Aber i würd itz das uf jede Fall probiere, wöu`s o süsch e positivi Würkig ufe Körper u Geist chönt ha.

 1 .. 126 .. 249 250 251 252 253 .. 274 .. 295
wünsche   schnell   einfach   irgendwie   natürlich   gratuliere   schwanger   Ehefrauen   Schwangere   arbeiten   Erfahrungen   richtig   bereits   vielleicht   Schwangerschaft   eigentlich   familie   gratulation   wirklich   Sheilyn