| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 283 .. 295
20.11.13 11:30
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Splendi:

wir haben etwa ein 3/4 Jahr geübt. schlussendlich doch nicht sehr lange, aber da der KiWu bei mir recht gross war, war es doch sehr enttäuschend und frustrierend, wenn die Mens monatlich wider kam etc.

Liebe Splendi

Herzlichen Glückwunsch zur SS
Ich weiss wie es ist, wenn man jeden Monat die Hoffnungen und Endtäuschungen durchleben muss. Mir geht es seit 13 Monaten so und es geht auf und ab. Aber ich hoffe weiter und wer weiss, vielleicht bekomme ich ja doch noch das schönste Weihnachtsgeschenk überhaupt

Ich wünsche dir eine schöne SS und dass sich das Baby gesund entwickelt.

Viele Grüsse und geniesse dieses schöne Glück :)
Saerli

21.11.13 15:35
maslergirl 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Wow hier hat ja der Storch zugeschlagen, vielleicht ist es ja ansteckend, ich könnte nämlich auch einpaar Schwangerschafts-viren gebrauchen
Wir arbeiten seit 4 Monaten an unserem Nachwuchs, bis jetzt leider ohne Erfolg. Dazu bin ich leider auch noch total ungeduldig

21.11.13 15:42
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Maslergirl
Hihi.... Viren... dann hoffe ich, dass diese Viren hochansteckend sind und du voll infiziert wirst! Daumen sind gedrückt!

21.11.13 16:57
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

warterei könn ech au uf en art, hani doch johrelang uf de hibbelstart mösse warte. garned eifach.
jede monet esch z vell ond jedi mens wo chond esch no närviger als söscht no ond jede schmärz während de mens esch meh als öberflössig, als söscht scho!
gedanke chömed wiso s noned klapped hed ond es esch eifach ALLES zlang! jede monet. geschweige denn johre. sehr belaschtend.
dröcke allne no t düüme! *hust hust und euch ansteck*


i han no paar schöni news z verkönde. mer wössed sett höt dass mer es meitli bechömed! ben sooooooooo häbbi!
ond es schint gsond z sie, was mer gsehd! eifach wonderbar! eifach es wonder!
jetzt goht bi üs denn die grossi namenssuechi los. ^^

21.11.13 17:09
maslergirl 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Das send jo schöni News. Demfall besch metemene Meitli voll happy (ech weiss hauptsach gsond, aber ergendwie hed mer jo insgeheim meischtens scho chli e Wonsch )

21.11.13 18:26
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jo voll häppy!
min wonsch esch tendenziell zomene meitli gange...
öppe zo 51% wonsch meitli ond 49% wonsch bueb. ^^ lol

22.11.13 14:03
Zottel 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Auch ich reihe mich bei den schwangeren ehemaligen Bräuten ein. Haben im September 2012 geheiratet und bekommen im Februar 2014 unser 1. Kind, bin auch regelmässig bei Swissmom Februarlis dabei

22.11.13 14:09
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Sheilyn
Herzliche Glöckwunsch zom Meitli

@Zottel
Au i der herzliche Glöckwunsch!

Ha sGfühl, dass grad es paar jetzt "chömed"! Ich froie mich sehr, dass es do so "choglet", aber ich hoffe ganz fescht för die, wo scho länger wartet, dasses wonderbari Wiehnachtsgschänkli ged

04.12.13 19:30
trinidattli 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

So jetze darfis ou offiziell mache. 2. Ungersuech bim Frouearzt isch tiptop gsi u die 12 si so z säge ou gschafft.
Mir erwarte im Juni üses erschte Schätzi Mir si eifach nume glücklech.

A aui wo scho lenger am Üebe si, eg drücke öich ganz fescht d Düme, dass dir ganz gli positiv dörft teschte. Mir hei 15Mönet müesse, dörfe üebe bis ändlech klappet het. Verlürit nid de Muet und heit de Muet bim Frouearzt verbi z goh, wenn dr ungedoudig sit und wettit wüsse worah dass dr sit. Mir het das sehr ghoufe. Wahrschinlech wäreni ohni d Ungerstützig vom Frouearzt noni ss.

04.12.13 19:46
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Trinidattli
Das esch wonder, wonderschön! Froit mich grad sehr för oi, dass ehr das Wonder jetzt döfed erläbe! Alles Gueti wiiterhin!!

 1 .. 135 .. 267 268 269 270 271 .. 283 .. 295
gratuliere   irgendwie   wünsche   Schwangere   schnell   arbeiten   bereits   wirklich   Schwangerschaft   einfach   richtig   schwanger   Sheilyn   gratulation   vielleicht   eigentlich   natürlich   familie   Ehefrauen   Erfahrungen