Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 287 .. 295
|
|
|
|
|
18.06.14 19:58
Daydream
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Liebe Snet ich habe das meiste von Ebay ,H&M Mama und Bonprix.Brauche aber auch noch ein bisschen was an Ausstattung (vorallem Hosen), aber ich habe mit gebrauchten Ebay Sachen kein Problem,da das meiste eh nicht oft getragen wurde.Nur Unterwäsche,neuer Bikini und so habe ich mir neu gekauft. Vielleicht wäre das auch was für dich?
Somit hätte ich mich (uns) auch gleich "geoutet"
Liebe Grüsse
|
|
|
|
|
|
|
19.06.14 11:38
Emma13
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Jöö elea, so Glüscht gitts
Ich han extra mini FÄ gfrögt gah, will ich Rauchlachs liebe und de sött mär eigentli nöd esse, denn het sie erklärt gah dass Thon an sich (also de Fisch ufem Teller) en sehr hohe Quecksilberateil het, de sött mär vermiede, aber z.B. Thon ide Büchs isch ok und mit dem werdet ja au Thon-Sandwichs gmacht, also sött au nöd bedenklich si, natürli glich alles im Rahme, wenn täglich es Thon-Brötli muess drahglaube denn wird's vermuetli scho mal chli zviel :) Was dete aber müesstisch bedenke isch d Maionnaise, aber ide Regel nehmets die us de Tube und denn isch das au guet, im Summer eifach immer drahdenke dass d Essware im Küehlschrank bhaltisch ;) Andersch isches bim Lachs, da het si mir würkli empfohle de nur kocht z'esse... schad...
|
|
|
|
|
1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 287 .. 295
|