| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 287 .. 295
18.06.14 10:08
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@sheylin: Juhui, danke für deine Nachricht. Ich trage bei den Hosen eine 40 und bei den Oberteilen eine 38. Und bin 163cm gross.

Gestern hat meinr Mutter noch 1 Sack Umstandsmode von ihrer Nachbarin "klargemacht"

18.06.14 14:14
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jää ich trage übergrösse. kann dir demfall nicht helfen ;/

ou schön hats wenigstens noch was gegeben! :) gutes passen wünsche ich! ^^

18.06.14 15:33
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Schade, aber danke vielmals!

18.06.14 19:58
Daydream 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Liebe Snet ich habe das meiste von Ebay ,H&M Mama und Bonprix.Brauche aber auch noch ein bisschen was an Ausstattung (vorallem Hosen), aber ich habe mit gebrauchten Ebay Sachen kein Problem,da das meiste eh nicht oft getragen wurde.Nur Unterwäsche,neuer Bikini und so habe ich mir neu gekauft. Vielleicht wäre das auch was für dich?

Somit hätte ich mich (uns) auch gleich "geoutet"

Liebe Grüsse

18.06.14 23:11
laluna1712 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Snet
Hat's in dem Fall geklappt? herzlichen Glückwunsch!! Wann hast du den Termin?
Wegen Umstandsmode, falls du bei Facebook bist schau mal auf "Mamalicious Flohmarkt" dort werden immer wieder Umstanskleider verkauft. Man findet dort auch alles andere für Babys von Kinderwagen über Kleidung bis Spielzeug :-)

19.06.14 07:40
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Daydream: Danke für deine Antwort. Bei ricardo bin ich auch schon fleissig am schauen. Ich glaube ein neues Bikini tu ich mir nicht zu. Das sollte schon noch reichen für diesen Sommer.

In dem Fall herzlichen Glückwunsch.

@laluna: Ja, bis jetzt ist die Schwangerschaft dank vielen Medis erhalten geblieben, bin in der 16. Woche und Termin ist anfangs Dezember. Das mit der fb gruppe ist wirklich eine tolle Idee. Aber ich geniere mich etwas davor - Leute die mit mir auf fb befreundet sind, sehen doch dann, dass ich in dieser Gruppe bin oder?

19.06.14 11:12
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo zeme

i ha mol a frog a euch. Google helft mer ebe grad gar ned witer wel det sehr wederspröchlichs züg stoht.
wie esch da met thon die Schwangerschaft? es geht doch die feine thon-brötli met dere matschipatschi thon "creme" denne. jez lesi zom teil das thon i dere form oke sig wells industriell gfertig worde esch ond drom alles abtötet esch. ond amene andere ort lesi dass thon ganz schlecht sig wegem hoche queksilber. ond weder amene andere ort stoht i dere form heigs ebe ned so vell queksilber denn ond ab und zue sig oke.
ha denkt i froge am beste mol euch, ehr hend do meh erfahrig...

de seich esch ebe, i chönt momentan tag ond nacht thon-Sandwich esse... :)

19.06.14 11:32
sonne13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hihi elea, dä gluscht hani au mol gha!!! ich ha de usegfunde, dass de büchsli-thon wägem quecksilber keis problem sett sii, wenn en ned grad täglich issisch ich ha mir denn au ab und zue es thonsalötli gönnt!

19.06.14 11:38
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Jöö elea, so Glüscht gitts

Ich han extra mini FÄ gfrögt gah, will ich Rauchlachs liebe und de sött mär eigentli nöd esse, denn het sie erklärt gah dass Thon an sich (also de Fisch ufem Teller) en sehr hohe Quecksilberateil het, de sött mär vermiede, aber z.B. Thon ide Büchs isch ok und mit dem werdet ja au Thon-Sandwichs gmacht, also sött au nöd bedenklich si, natürli glich alles im Rahme, wenn täglich es Thon-Brötli muess drahglaube denn wird's vermuetli scho mal chli zviel :) Was dete aber müesstisch bedenke isch d Maionnaise, aber ide Regel nehmets die us de Tube und denn isch das au guet, im Summer eifach immer drahdenke dass d Essware im Küehlschrank bhaltisch ;) Andersch isches bim Lachs, da het si mir würkli empfohle de nur kocht z'esse... schad...

19.06.14 11:43
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

merci vellmol för euchi antworte, das helft mer mega fescht! es esch mengisch rechtig verwerrend wenn me avoht Google was me döf und was ned... :(

aso set ab und zue sones thon Sandwich gute dennelegge? de muesi mi bez abeschribe, wel wi gseit, i chönt da 5mol am tag esse grad :)
ond de esch met dem eifach s thon-filet gmeint wome warm ofem telle esst. ond ebe de verhäxlet dose thon set ab und zue oke si? super de beni beruhigt dasi ned ganz mues verzichte...

ui da wege de mayonaise hani ned gwösst. verstohnis rechtig, die us de tube esch oke aber ke selbergmachti wege de eier?

nei rauchlachs döf me au ned? aso de chalt fein uf de canape? wiso esch denn de ned guet?

 1 .. 139 .. 275 276 277 278 279 .. 287 .. 295
Ehefrauen   arbeiten   irgendwie   eigentlich   familie   schnell   Erfahrungen   Schwangerschaft   einfach   wirklich   bereits   gratulation   Sheilyn   wünsche   vielleicht   natürlich   gratuliere   schwanger   richtig   Schwangere