| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295
19.06.14 11:50
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Die cheibe Glöscht... aso ich ha ned wörkli Glöscht, aber momentan seeeeeeehr gern Salat - i allne Variatione ¨
Wägem Lachs: mer setti ide Schwangerschaft nüt gräucherets ässe... hed mer mini Frauenärztin gseit.. aso z.B. au kei Bündnerfleisch... ha zo mim Ma gseit, s'erschte Zmorgeässe noch de Geburt setti bi mer so ugseh: es 3-Minute Ei, Bündnerfleisch, gräucherte Lachs, Salami ond Camenbert hihiiii

19.06.14 12:40
Lerch 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Härzlechi Gratulation a alli "nöi"-Schwangere

I würd nid z`fescht Google u o chly nach em Gfüehl ga. Es söll eim ja o wohl si u gaanz vil Produkt si mit Stoffe verunreinigt wo ungsund si. Mir näme auso täglech üses Giftcocktail über d`Lunge, d`Hut u übere Mage zu üs - schwanger u unschwanger. Es Quäntchen Glück (oder Schicksal) kört o geng drzue. Si nämlech o scho Produkt zrügg-gruefe worde mit Listeriekontaminatione, wo eiglech gar kener sötte ha u aus unproblematisch ir SS hei gäute.

I pers. würd nid uf d`Thonsandwiche verzichte we i die so gärn hät. I würd se aber säuber mache. Grad so Fertigsache wo nid no ufgwärmt wärde wäre mir z`heiss wäge irgendwelchi Bakteriebesiedlige.
Lachs han`i o nid gässe - o meh will Fisch ja nid lang u guet haltbar isch u i z.B. ame Apero am Lachsbrötli nid agseh wo, wie u wenn dass es gmacht isch worde. Uf angeri Ufschnittware u so Bündnerfleischsache han`i nid verzichtet, aber e Tag weniger lang im Chüehlschrank ufbewahrt aus unschwanger (v.a. offe)
Uf Chäs han`i überhoupt nid verzichtet - dr Hertchäs chan`i diräkt vo mine Eltere bezieh.

Am Änd muess me hinger sine Entscheidige chönne stah, aber Googlepanik bringt o hie nüt. Aber i weiss, i ha aube o googlet

19.06.14 13:09
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich gsehns au so, ab und zue chan mär sich ganz sicher öpis gönne und ewigs drumumestudiere sött mär nöd, wenn mär s Gfühl het es passt, wieso verzichte? Aber besser druf achte isch ganz sicher guet.

Genau, d Mayonnaise us de Tube isch guet, aber selbergmachti (wenn nöd vo dir selber, wo genau weisch, dass frischi Eier benutzt hesch) das isch en heikle. S Problem bide gräucherete und rohe Lebensmittel (Fisch und Fleisch) isch dass die chöntet Listerie enthalte, darum lieber vorsichtig si. Alles was aber kocht und somit erhitzt worde isch, isch unbedenklich.

Aber au ich han scho "bewusst" verbotnigi Sache gässe willi idem Moment eifach Lust gah (Lachscanapés), ebe wie scho gschriebe worde isch, echli Glück ghört au dezue und wenns nöd täglich isch, find ich das halb so schlimm, aber das muess jedi für sich entscheide :) Ich pass jetzt eifach meh uf, z.B. uf abgloffeni War oder offeni Produkt im Küehlschrank, alles guet durechoche (vorallem Poulet) etc. Nöd übertriebe, aber glich nöd unterschätze

19.06.14 13:27
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Proeschu:
s'erschte Zmorgeässe noch de Geburt setti bi mer so ugseh: es 3-Minute Ei, Bündnerfleisch, gräucherte Lachs, Salami ond Camenbert
do machi grad met

jo du hesch secher recht Lerch, me chasech do wahnsennig mache wenn me avoht Google. i ha aber ehrlech gseit so ke ahnig gha vorher, dassi mega verschrocke be wass me ned alles set miide. s problme esch bez, i ha of alles loscht wome ned doof, i wet bluetigs Steak, Tartar und brie
i ha jetzt die letschte täg au thonbrötli gesse. ond ebe wenni das ned z oft mache esch das jo kes problem?!

au met de wörst ond so blecki gaar nonid dorre. gester het mi maa chorizo gessse und i ha ke ahnig gha ob jez das goht oder ned. has em zwifelsfall eifach mol ned gesse....
aber ebe wenn me "neu" i das ine chont, eschs am afang scho recht öberwältigend ergendwie.... :)

19.06.14 13:59
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich hab Dr. Google in dieser Schwangerschaft nicht befragt. Das stresst mich zu fest. Ich schaue einfach, dass ich nichts Rohes esse, aber sonst bin ich da nicht so versteift.

Hab auch schon Lachsbrötli gegessen, halt einfach selbst gemacht. Dann wusste ich ja, dass es gerade vom Kühlschrank kam.

Da ich ja Toxoplasmose negativ bin und seit über 10 Jahren Katzen besitze und gerne Carpaccio und der gleichen esse, kann ich mir einfach nicht vorstellen, dass gerade jetzt etwas passiert.

Vor allem habe ich ja ganz andere Risiken als jetzt ein Stückchen Salami oder so.

19.06.14 14:03
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich bin eben pos. auf Toxoplasmose... aber es muss jede für sich selbst entscheiden, wie sie es macht. Ich finde es einfach doof, wenn dann jemand "einen dummen Spruch macht", wenn ich etwas wegen der Schwangerschaft nicht essen möchte (so à la "jetzt stell dich nicht so an...")

19.06.14 14:13
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

jo das stemmt, denke das muess jedi selber för sech bestemme bi was si sech wohl füehlt. kolegin het sech au ab und zue es glas wii gönnt. ha Emmer gfonde, das goht me gar npt a, es esch ehre körper! und bem esse eschs eigentli au so...
ebe dor da dassi wörkli noll gwösst ha was me set miide ond was ned. hani de halt bez agfange recherchiere. i glaube zwar selber jez au ned das weni wörd Tartar esse grad öpis wörd passiere, aber i wet mis glöck jo au ned usefordere gleb solang i weiss das öpis ned guet förd ss chönt si, chöntis so oder so ned auä sooo gnüsse wini gern wörd...

19.06.14 14:22
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Find au dass das niemert söll beurteile, schliessli isches euse Körper und mir wüsset wohl am beste was drin liit oder ebe nöd, ich finds wichtig dass märs nöd unterschätzt, aber mini FÄ het mär jetz idem Sinn au nüd "verbote" eifach gseit wasi nöd sött und adem halti mi au (meistens)... Aber ich muess au säge mir fallts extrem liecht uf all die Sache z'verzichte, s macht für mich darum kein grosse Unterschied... freu mi defür immer uf de Sunntig wenni mir ä grossi Tasse Milchkaffi mit Schuum gönne

19.06.14 14:29
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

elea:
i glaube zwar selber jez au ned das weni wörd Tartar esse grad öpis wörd passiere, aber i wet mis glöck jo au ned usefordere

Das send ebe au mini Gedanke - ond sooo lang esch jo die Ziit ned, womer chli muess druf luege ond för was

19.06.14 14:33
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Emma, mi Espresso und emmi caffe latte Konsum hani jez au recht müsse ischrenke. aber da fallt mer jez eigentli au ned sooo schwer :) ebe metem esse dueni mi schweriger. aber denke das esch halt eifach au am afang bes me sech bez dra gwöhnt het? oder? :)

 1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295
wünsche   wirklich   gratuliere   bereits   Schwangere   Schwangerschaft   Ehefrauen   Erfahrungen   vielleicht   schnell   Sheilyn   richtig   irgendwie   eigentlich   gratulation   natürlich   arbeiten   einfach   schwanger   familie