Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295
|
|
|
|
19.06.14 13:09
Emma13
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Ich gsehns au so, ab und zue chan mär sich ganz sicher öpis gönne und ewigs drumumestudiere sött mär nöd, wenn mär s Gfühl het es passt, wieso verzichte? Aber besser druf achte isch ganz sicher guet.
Genau, d Mayonnaise us de Tube isch guet, aber selbergmachti (wenn nöd vo dir selber, wo genau weisch, dass frischi Eier benutzt hesch) das isch en heikle. S Problem bide gräucherete und rohe Lebensmittel (Fisch und Fleisch) isch dass die chöntet Listerie enthalte, darum lieber vorsichtig si. Alles was aber kocht und somit erhitzt worde isch, isch unbedenklich.
Aber au ich han scho "bewusst" verbotnigi Sache gässe willi idem Moment eifach Lust gah (Lachscanapés), ebe wie scho gschriebe worde isch, echli Glück ghört au dezue und wenns nöd täglich isch, find ich das halb so schlimm, aber das muess jedi für sich entscheide :) Ich pass jetzt eifach meh uf, z.B. uf abgloffeni War oder offeni Produkt im Küehlschrank, alles guet durechoche (vorallem Poulet) etc. Nöd übertriebe, aber glich nöd unterschätze
|
|
|
19.06.14 13:27
elea
|
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Proeschu: s'erschte Zmorgeässe noch de Geburt setti bi mer so ugseh: es 3-Minute Ei, Bündnerfleisch, gräucherte Lachs, Salami ond Camenbert
do machi grad met
jo du hesch secher recht Lerch, me chasech do wahnsennig mache wenn me avoht Google. i ha aber ehrlech gseit so ke ahnig gha vorher, dassi mega verschrocke be wass me ned alles set miide. s problme esch bez, i ha of alles loscht wome ned doof, i wet bluetigs Steak, Tartar und brie i ha jetzt die letschte täg au thonbrötli gesse. ond ebe wenni das ned z oft mache esch das jo kes problem?!
au met de wörst ond so blecki gaar nonid dorre. gester het mi maa chorizo gessse und i ha ke ahnig gha ob jez das goht oder ned. has em zwifelsfall eifach mol ned gesse.... aber ebe wenn me "neu" i das ine chont, eschs am afang scho recht öberwältigend ergendwie.... :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295
|