| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 141 .. 279 280 281 282 283 .. 289 .. 295
04.07.14 08:16
Canoa 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

snet:
Oh, hab gerade gesehen, dass es so einen Babywalz auch in Cham gibt. Das ist ja ganz in der Nähe... Wahrscheinlich muss ich die Dinger zuerstmal anprobieren...

Jup dann kannst du gerade ein Bürobesuch bei mir machen, ich bin gleich daneben! =)

04.07.14 08:39
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hihi, ich geh heute Abend mit meinem Mami dort hin, aber dann wirst du wahrscheinlich schon nicht mehr arbeiten Aber gut, dann werde ich mal deine "Area" ausspionieren

04.07.14 08:40
Canoa 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Das ist doch toll! =)

viel Spass! =)

07.07.14 08:08
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

snet, du besch jo (nemi a) Emmer bez am luege wege gönstiger ss-chleidig oder?
i ha per zuefall gseh dass em H&M grosse Sale geht bide umstandsmode. es het super schöni Hose (bezli em stil vo chino hose eifach vorteilhafter) för ergendwie 25.- ond t-Shirt för 10.-
i neme mol a das wird ide meischte Filiale de fall si momentan (has bes jez i 2te em AG gseh). aber ehr hend jo au 2 bi euch die Stadt...
eventuell gebts det no es schnäppli zmache :)

07.07.14 08:16
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Danke vielmals Elea! Aber du wirst es fast nicht glauben, die 2 H&M in der Stadt und der H&M im Emmen Center bieten keine Umstandsmode an! Und daher ich ja bekannt dafür bin, die Stadt so gut wie nie zu verlassen, muss ich wohl oder übel weiterhin auf die Karte Internet setzen.

Am Fr Abend war ich im Babywalz und der Laden war mehr als frostig. Es war auch so gut wie gar nichts heruntergesetzt (sie werben momentan mit Monstersale bis zu 70%). Tja, dafür habe ich ein Kleid, dass sie für 125.- verkaufen auf zalando im Sale für 55.- entdeckt

07.07.14 08:31
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ou nei bi euch hends ke ss-mode? so en seich...
ou chasch de walz demfall ned empfehle?

14.07.14 14:04
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo zeme

ha mol e frog zode choschte wod chrankekasse öbernemmt die Schwangerschaft. ha grad glese dass d`grondversicherig 7 kontrolle und 2 ultraschalls zahlt werde. das donkt mi doch sehr wenig... :/ me het doch während de ganz Schwangerschaft secher meh as 7 kontrolle. ond Ultraschall hani gmeint machets jedesmol? heisst de dass, dass me die eifach de muss selber zahle?
ha of de HP vo miener chrankekasse leider nix gfonde.... ha denkt i froge euch mol nach euchne erfahrige...

14.07.14 14:43
sonne13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hi elea!
es chunnt ganz druuf ab wie viel ultraschall dass es gid, das mached all ärzt chli anderscht. grundsätzlich gids 2, aber wenn jetzt en risikoschwangerschaft hesch oder de arzt süscht e grund hed, wieso er immer en ultraschall macht, denn chann er das au als "notwendig" iistufe und denn wird das zahlt. ich ha jo au jedesmol en ultraschall wäge de zwillies und das wird immer zahlt. wenn aber er kei grund gseht en us z mache und du s'trotzdem wünschisch, denn chas scho sii dass d kk das ned zahlt. am beschte lüütisch de kk aa und frogsch mol... wäge de undersüech, sooo viel undersüech hesch eigentli ned, ussert es isch us irgend eme grund notwändig. wenn denn meh als siebe hesch, denn heds jo au wieder en grund, und denn zahlts kk au... ich dänk das isch eher dass ned jedi schwangeri all 2 wuche in us secklet will sie wett goh bebe luege obwohls gar ned notwändig isch und all chöschte a de kk hange bliibed... wenns aber en medizinische grund gid für meh us oder undersüech, denn chas de arzt sicher so abrächne dass es zahlt wird!

14.07.14 15:02
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

merci vellmol för dini usfüehrlech antwort sonne! das het mer shco mega wiitergholfe.
i be ergendwie Emmer devo usgange dasses bi jedem undersuech en Ultraschall geht? i ha jo eine bim erste Termin gha (9i Woche) de nöchst hani die täg bi Woche 12. ond si het gseit de geht's d nackefaltemessig. neme a das macht si denn jo au per Ultraschall. aso hani jo denn scho 2 Ultraschall dorre...
und wie hüfig goht me denn nacheten id kontrolle? all monet oder weniger? und wie luegt denn die obs em Baby guet goht wenn si ke Ultraschall macht?

14.07.14 15:11
maslergirl 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Elea, du besch doch au us em AG?
Ech ha min Frauearzt im KSA, ond ha abwächsligswiis Ondersuech bem Arzt ond be de Hebamme. Also all 4 Woche zom Arzt, denn 4 Woche spöter be de Hebamme, nochene weder Arzt usw.
Ond ech ha jetzt jedes mol wenni bem Arzt gsi be US gha (ond Rächnig hani aso nie becho). Das send jetzt glaub 4 oder 5 US gsi (be nöm ganz secher, einisch beni äbe no "osserplanmässig" gsi).
Aso das esch glaubi wörkli vo Arzt zo Arzt oderschedlech

 1 .. 141 .. 279 280 281 282 283 .. 289 .. 295
schnell   Erfahrungen   Ehefrauen   einfach   Schwangerschaft   natürlich   wirklich   vielleicht   wünsche   Schwangere   richtig   gratuliere   bereits   irgendwie   familie   schwanger   Sheilyn   eigentlich   gratulation   arbeiten