| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 290 .. 295
14.07.14 15:13
Braut2013 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hoi elea

also es git ganz vill ärzt wo bi jedere kontrolle ultraschall mache - si rächne das speziell ab, dasses d kk übernimmt. das sött eigentlech kes problem si - da muesch onid er kk aalüte. bi mir isch dr us für nackefalte u när dr organultraschall um di 20.wuche usfüehrlech gsi - di andere us si de eifach nur ganz churz xi zum luege ob alles ok isch. fallsd aber e arzt hesch wo nid so oft ultraschall macht wirder eifach härztönli lose und wohl buuch abtaschte. gloub normal si so all 4 wuche kontrolle, gäge schluss so ca all 2 wuche. isch aber o je nach arzt chli unterschidlech. uf jedefall würdimer keni sorge mache wägem zahle - d ärzt chöi das entsprächend abrächne, dass d kk alles übernimmt!

14.07.14 15:16
sonne13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

elea, de undersuech i de 12. woche isch sicher mit ultraschall für d nackefalte. denn gids "normalerwiis" no eine um die 20. wuche, de organultraschall. es gid natürli au ärzt wo eifach so immer eine möched (ohni en med. grund...), aber denn werdeds das sicher au so abrächne dass d chöschte ned a dir hange bliibed. es wird glaub ziemlich underschiedlich ghandhabt. "normalerwiis" wird süscht be de kontrolle (all 4 oder sogar meh, bzw weniger wuche - au wieder - je noch dem, das isch ned bi allne gliich ) de buuch usgmässe, abtaschtet und d härztönli vom chind glost. das macht au alles d hebamme be dene fraue, wo gwüssi oder fascht alli undersüech ned bim arzt, sondern ebe bi de hebamme möched.
dini ärztin wird dir scho säge wie hüüfig du muesch cho und wenn en ultraschall nötig isch oder ned. und wenn sie seid du muesch hüüfiger cho, us was für gründ au immer, oder es bruucht no en us meh, denn wird sie das so abrächne dass es für dich stimmt. im endeffekt isch es jo chli so, dass viel undersüech jo ned viel bringed, ussert me muess öppis speziell überwache oder so. min arzt hed mer ganz am aafang mol gseid: mache chönd mer jetzt ned viel ussert vernünftig läbe und guet zu eim luege, das nimmt jetzt eifach sine lauf, so wies d natur dänkt hed. heisst ned dass är be risike ned würd luege oder so, aber ich find grundsätzlich hed är rächt...

14.07.14 15:36
snet 
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Also ich habe auch meine FA gefragt, ob ich die zusätzlichen US selbst bezahlen muss. Sie meinte mit meiner Vorgeschichte ganz sicher nicht und weil es halt unter Risikoschwangerschaft geht. Aber ich hatte bis jetzt auch schon 7 US und habe ca. alle 2 Wochen erneut einen US. Ich habe aus Krankenkassensicht aber schon gehört, dass die Abrechnungen gar nicht genau auseinander genommen werden, weil der Aufwand sich gar nicht lohnen würde.

Sprich doch deinen FA einfach diese Woche darauf an. Bei mir haben sie z.B. die Konsultation im Inselspital auch komplett bezahlt (ausserkantonal) und die hat für 30min CHF 700 gekostet.

14.07.14 15:48
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

hallo maslergirl. wi wiit besch de du scho die Schwangerschaft?
i i be au usem AG. ha en ganz normali fraueärzin wo aber ned em ksa schaffet. Hebamme hani keini.
ah der send bes jez all Ultraschall zahlt worde? i be aber nor allgemein versichert.
aso i wörds mega toll fende wenns vell Ultraschall gebti aber wenni de jedes mol 200.- müsst zahle oder so de fendi das de ned so läss :(

ui wörkli? das beruhigt mi nemli scho grad es bezli. i ha scho angst gha vor de arztchoschte....
i ha zwar Asthma ond ha wege de Schwangerschaft gwössi medis müsse absetzte aber i gelte wege dem auä chum as Risiko Schwangerschaft. aber be wörkli ganz bez beruhigt dass er schribet dass die chöschte ned amer hange blibet... ha nemli shco e Labor rechnig vom erste undersuech becho för 500.- ond de hani scho denkt, ui hoffentli zahlt denn dass d chrankekasse...
i möchte ned jommere, aber ebe hamer eifach sorge gmacht dass denn al monet sone reese rechnig hai chont :/

jo snet, das machi. i froge si mol wie si das handhabe met de Ultraschall etc. weiss nor dass si alles direkt de kk schecke.

Zuletzt bearbeitet am 14.07.14 15:50

14.07.14 15:50
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ich han kei Risikoschwangerschaft aber han glich bi jedem Untersuech en US, ide Regel findet d Kontrolle alli 4-5 Wuche statt, drum an sich het mär nöd sooo viel Kontrolle (aber wür jetzt scho säge meh wie 7) aber jedes mal mit US, sie tüends eifach so abrechne, dass das automatisch über d KK lauft, also ich han no nie ä Rechnig übercho. Kenns au bi andere Kollegine nöd andersch, klar ischs vo Arzt zu Arzt verschiede, aber bi mir isch immer en usfüehrliche US debi, Herztönli lose und Messige vorneh (wie gross/schwer isch s Chindli etc.) Di grosse Untersüech, ebe d Nackefaltemessig ide 12. und s Organscreenig ide 20. SSW gönd bitz länger und die ganz sicher via Ultraschall..

14.07.14 15:53
maslergirl 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ech be jetzt i de 33. Woche, es goht aso nöm so lang Jo, be mer esch alles bes etz zahlt worde (ech be au nome allgemein versecheret). Die einzig rächnig woni glaubs becho ha esch au so e labor-rächnig gsi wäge bakterie, aber das send vellecht 40.- oder 50.- gsi.

Ech wörd au säge, wennd der ned secher besch frogsch am beschte eifach dini ärztin, sie cha der secher gnau säge was öpis wörd choschte.
Ech cha di aber guet verstoh, ech ha mi am afang au gfrogt öb das ned e mega tüüri sach werd. Ond das esch halt scho so, dass ärzt schösch ächt tüür send...

14.07.14 15:54
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

elea, ich bin au allgemein versicheret und han au scho Labor-Rechnige übercho, han aber alles de KK igschickt und bis jetzt kein Rappe zahlt, s lauft alles über d Schwangerschaft, ich glaub muesch der da kei Sorge mache (gilt übrigens au bim Geburtsvorbereitskurs oder Schwangerschaftsyoga/Gymnastik etc.) je nach dem wie du halt versicheret bisch

14.07.14 15:59
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

merci vell vell mol euch!!! i be jetzt wörkli recht beruhigt! ha scho denkt, obi echte s huehn be dassi "nor" allgemein versicheret be ond jez d quittig muss deför zahle!
i be ebs jez nemli Emmer devo usgange dass do alles (oder emo zemli vell) vode kk obenoh wird...)
jo guet wenn me nor all 4 Woche e Termin het de geht's schloss entli jo scho ned so vell :)

14.07.14 16:03
Emma13 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Nei nei, muesch kei Angst ha... ich glaube es gitt no viel vo "nur" allgmein versicheret sind :)

S gitt sowieso ä neui Regelig sit dem Jahr, dass ab de 13. SSW ALLES über d Schwangerschaft lauft, chasch also problemlos d Rechnige ischicke, nimm a dass bim nöchste Untersuech au das Blatt zur Info überchunsch

14.07.14 16:08
elea 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ah das het glaub d nemo oder so am samschtig verzellt genau. dass au das wo ned nüt met de ss ztue het öbernoh wird...
muss velecht au mini versicherigs Police dorre lese :)

 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 290 .. 295
richtig   wirklich   bereits   einfach   Schwangere   schnell   vielleicht   Schwangerschaft   gratuliere   schwanger   wünsche   Sheilyn   familie   Erfahrungen   gratulation   natürlich   arbeiten   Ehefrauen   irgendwie   eigentlich