| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
18.6 ein veregneter Traumtag
 1 2 3
24.06.11 17:33
elchalten 

Re: 18.6 ein veregneter Traumtag

liebe lubelit,
vielen dank fuer den spannenden bericht und die lustigen bilder!

schoen, dass ihr euch trotz des regens die laune nicht habt verderben lassen. ebenfalls finde ich deine einstellungen, sich nur an das schoene zu erinnern und pannen sofort zu vergessen genau richtig.

ich wuensche euch fuer eure gemeinsame zukunft alles liebe und gute - und natuerlich vieeel sonnenschein :-)

gruessli
elchalten

24.06.11 23:27
Schnubel

nicht registriert

Herzlichen Glückwunsch und alles Gute für die Zukunft.
Super, dass ihr Euch nicht den Tag vom Wetter vermiesen lassen habt
Danke für die lustigen Bilder und den Bericht
Dein Kleid war ja wirklich meeeeeeeeeeega unten ... hat das alles gut geklappt ? Bis auf das Einsteigen in das Lovemobil

Liebe Grüsse
Schnubel :-)

«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»

27.06.11 12:39
Proeschu 

@Lubetli
Wow, dein Kleid ist ja wunderschön! Hast du damit tanzen können?? Ich wäre bestimmt hingeflogen....
Auch wenn es an eurem Tag geregnet hat, wenn die Sonne im Herzen ist, gibt es keine regnerischen Tage! Und so wie ihr beiden gestrahlt habt, habt ihr viel Sonne im Herzen!
Alles Gute!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

28.06.11 11:56
livipivi

nicht registriert

Hallo Lubetli, wow dein Kleid ist der Wahnsinn- mega toll!!! Danke für den emotionalen Bericht und ich freue mich das ihr die Feier trotz Regen und Pännchen so genossen habt. Alles Liebe für den weiteren Eheweg und lieber Gruss

Pivi

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

28.06.11 21:17
schanine 

Liebe Lubelti

Danke für deinen Bericht und die vielen Fotos!

Alles Gute für den gemeinsamen Start in den neuen Lebensabschnitt!

Lg *schanine*

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...

30.06.11 10:03
Veligandu 

Eso cool, dü bisch also öi en Walliseri, hä bis etze gmeint ich wäri d'einiziga. (Hä emal eppis in Dialäkt gschribe und die meischte hent gmeint, dass schi das nit wirklich güet chenni läse, darum hänis de lah sii).

Schad hets an diner Hochziit miesse rägne, und das obwohl im Wallis ja immer Sunna schiint . Naja, bi mier isch nit besser gsi: Räge im Zivile (z'Ärne) und nu öi Räge bim Chirchliche (Engelbärg). Aber bi mich hetz egentli beidi Mal nit gsteert.

Und dü hesch dich öi nit lah unnerkriege. Ich winsche dier und dinem Manji alls Güeta fer die Züekunft und nu viili hibschi Momänti in trauter Zweisamkeit.

------------------------

11.06.11: Welch ein Tag, es war meine perfekte Hochzeit.

30.06.11 10:12
Bussi 

Uii, dein Kleid ist der Wahnsinn! Gefällt mir richtig guuut
Ich wünsche euch alles-alles Gute!!!!

30.06.11 10:53
Lubelti 

Veligandu:
Eso cool, dü bisch also öi en Walliseri, hä bis etze gmeint ich wäri d'einiziga. (Hä emal eppis in Dialäkt gschribe und die meischte hent gmeint, dass schi das nit wirklich güet chenni läse, darum hänis de lah sii).

Schad hets an diner Hochziit miesse rägne, und das obwohl im Wallis ja immer Sunna schiint . Naja, bi mier isch nit besser gsi: Räge im Zivile (z'Ärne) und nu öi Räge bim Chirchliche (Engelbärg). Aber bi mich hetz egentli beidi Mal nit gsteert.

Und dü hesch dich öi nit lah unnerkriege. Ich winsche dier und dinem Manji alls Güeta fer die Züekunft und nu viili hibschi Momänti in trauter Zweisamkeit.

------------------------

11.06.11: Welch ein Tag, es war meine perfekte Hochzeit.

@Velingandu

Naja Walliseri jätz de schu halt igheiratets, ich bi eigentli vo Bäru und ich gibu mier jetz gat änds mieh mit schribu will ich eigentli immer no chli bäruditsch düe redu und schribu. Aber nach 5 Jahr chanis scho nid schlächt. Ja mis Mandji het unedingt nid wöue im Winter uf der Skipischte hürate will de ds Wätter im Summer schöner ischt Aber ig ha vom Räge nid viel gmerkt und dir heit der Tag ja ou chönne gniesse mir si ja im Restaurant eh am schärme gsi und bim Apero ou.

Und no öppis zu mim 1.te bechonige Sms vo mim jitzige Ma nei ig ha des dräit und kehrt und gmacht und ha glich nur jedes 2te Wort verstande. Jitze bin "iheimisch" und verstah fasch alls aber äbe nach 5 Jahr üebe.

und no witers au aui andere:

Danke ig bi mi im mim Chleid pudelwohl gsi obwohl ig scho sit 10 Jahr bekendende Hoseträger bi.
Und Tanze isch nid müglech gsi es het e Sicherheitsabstand vo ca 1m brucht dassmer niemer isch drufgstande de heimer de der Äntetanz als Hochzitstanz gno und üs lieber em Ässe und Trinke gwidmet.

Und mis Chleid wäri verchäuflech

30.06.11 11:41
Taft

nicht registriert

ALLES GUTE ZUR HOCHZEIT !!!

Liebe Grüsse

Zuletzt bearbeitet am 30.06.2011

30.06.11 12:42
Tiffany-Girl 

@Veligandu: Aso ich bin voll Fan vom Wallis und em Walliser-Dütsch, mir hätts mega gfalle, dass Du so gschriebe häsch !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

1 2 3
Traumtag   Restaurant   veregneter   Hochzeitskutsche   Brautpaarfotos   Walliser-Dütsch   Sicherheitsabstand   Lebensabschnitt   Abschlussprüfungen   «~»«»~«»Hochzeit   Tiffany-Girl   Zwischenzeitlich   glücklicherweise   Tätschmeisterin   meeeeeeeeeeega   walliser-deutsch   selbstvertändlich   verabschiedeten   Bericht   Anschliessend