| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 21
22.09.11 17:41
Carmile 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

hey blumefee

i han so oft dini artikel glese und der düme druckt dass alles so lauft wie ders gwünscht häsch. du häsch jo definitiv au zude sehr aktive do im forum ghört :-) und somit hät mer e ziemlichi vorstellig vo eurem hochzit dörfe becho. soviels selber gmacht, soviel herzbluet drigsteckt, do tuets eim doppelt leid wenns denn nöd ganz so usecho isch jetzt rein vode organisatoin her wie ers denkt hend. wie die andere findi au, dass sich die firma zviel gleistet hät a negativem. i mein, es paar sache chönd immer passiere, das isch menschlich. aber das isch unprofessionel und dörf nöd si für e hochzit. do würdi au schribe und def. nöd de ganz betrag izahle. dass sie nöd direkt trauzüge agfrogt hend, isch natürli null überleit gsi. aber hend ihr denn im vorfeld eures "projekt hochzit" au offiziell ad trauzüge übergeh? mer hend zb. e wuche dävor allne lieferante gseit ab jetzt sind mer nümm asprechspartner, bitte lönd üs in rueh gnüsse und hend ne dnummere vo üsne helferlis geh. will i glaub im eifer des gefechts goht sowas sus gschnell unter und sie chämet automatisch zu eu will er immer ihre kontakt gsi sind. aber isch natürli schlecht und dörf nöd si, va. no übers budget go rede vor allne :-)

uf all fäll gsehnd ihr richtig härzig und glücklich us uf eurem eine foto und noch de 3 fotos uf facebook bini megamässig gspannt uf me bilder :.-) wünsche eu zeme mit eune zwo chind alles glück ufde welt und gnüsset jetzt die zit als no frisch verhüroteti. es isch scho schön, denn sind all erinnerige no so present und me schwelgt richtig

wirsch merke, dhochzitsvorbereitig wird der fehle, gad wenn so aktiv gsi bisch, au im forum, das hät mer nochher nümm :-) inzwüsche han mi dra gwöhnt und es isch jo au scho es johr her. i han ganz anderi themen wo ufde tagesliste stönd und daher gohts. aber i han scho no es bitz länger wehmuet gha :-) und i chönt mer vorstelle dass es der werd ähnlich go. däfür freu mi jetzt uf all bevorstehende hochzite vo kollege wo i tatkräftig wird mit tipps usem forum unterstütze.

liebs grüessli carmile

22.09.11 21:13
Schlumpf79 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Liebi Bluemefee, es duet mer riesig leid, dasser eso Pech metem Catering gha hend! Duet eim grad weh wemmer so öppis lese duet! Ha immer mega freud gha a dine Bilder vodr Vorbereitigsziit!

Probier schlechte abzhagge( ech wurd aber trotzdem nu reklamiere bidr Firma), und nur as schöne vo euchne zwe Täg dänke! Er hend sooo schön usgseh!

Liebs Grüessli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

23.09.11 06:01
tulipa 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Liebi Blumefee

Ich gratuliere Dir, Euch recht herzlich zu Eurem Tag. Ich hoffe es war für Euch so wie Ihr es Euch vorgestellt habt. Ihr seid ein wunderschönes Paar. Ich wünsche Euch alles, alles gute für die gemeinsame Zukunft und das all Eure Wünsche in Erfüllung gehen.

Lg Tulipa

Blumenfee:
so ihr Liebe, üse grossi Tag isch verbi............. Bricht gits sobald mr widr ir realität acho si

da i aber äs paar ''gluschtigmacher'' per mail becho ha, möcht i se mit öich teile







Grüessli FRAU Bluemefee





17. September 2011

23.09.11 06:13
tulipa 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Liebe Blumenfee

Das tut mir sehr Leid das, dass mit der Cateringfirma so schlecht gelaufen ist. Ich hoffe das Ihr das Fest trotz dieser vielen Sachen die nicht so waren wie sie hätten sein sollen. Ein super Fest gehabt habt.

Nochmals alles, alles gute und viel Glück für die gemeinsame Zukunft.

Danke noch für die wunderschönen Fotos.

23.09.11 11:54
Blumenfee 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Es gibt schlimmeres ganz klar!! Es war ja auch nicht alles schlecht was sie gemacht haben. Ich fand es einfach schade das vieles nicht so umgesetzt wurde wie ich es gerne wollte, ich habe mir sooooo viele Gedanken über Deko, Brautstrauss etc. gemacht und mit ganz klaren Bildern gearbeitet damit sie eine Vorlage haben - desshalb verstehe ich nicht weshalb es nicht geklappt hat, sie gaben dazu ja auch ihr ok im vorraus......... Natürlich werde ich ihnen ein Feedback geben positiv wie auch negativ! Gerade über meinen Brautstrauss und das ''rumgejammere'' bin ich doch sehr entäuscht und auch etwas traurig.

EGAL es war super schön!! Die Gäste fanden alles Top und hinterher haben wir darüber gelacht. Zum Glück steht und fällt so ein Fest nicht durch sowas

An die Trauung werden wir uns immer und ewig erinnern



17. September 2011

24.09.11 19:59
Flintstones 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Wow Blumenfee!!! Herzliche Gratulation! Viel Glück auf eurem weiteren Lebensweg! Ihr habt toll ausgesehen.

26.09.11 14:11
Schnubel

nicht registriert

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Falls ich noch nicht habe, möchte ich auch noch gratulieren und Dank sagen, dass du mit deinem Beitrag uns teilhaben lässt
Deine Fotos finde ich einfach ein Traum !

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Am 3. September 2011 wurde aus ICH & DU ein WIR «»~«»«~»

28.09.11 20:53
planlos 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

liebe blumenfee,

ich hatte deinen bericht zwar schon kurz überflogen, aber erst jetzt mit zeit (und ruhe) gelesen! vielen dank!!! so schön, wie du von den momenten schreibst, die du und dein mann für euch alleine hattet! da merkt man richtig, dass es an diesem tag um EUCH ging, um euch als paar! behalte diesen wertvollen erinnerungen - die anderen kannst du ad akta legen...

allesallesallesgute!!!!

lg s

01.10.11 15:33
Blumenfee 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Hier noch ein paar Fotos von uns







































Grüessli Frou Bluemefee






17. September 2011

Datei-Anhänge
DSC_2694-schwarzweiss.jpg DSC_2694-schwarzweiss.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 125 kB

DSC_2695-sw.jpg DSC_2695-sw.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 179 kB

DSC_2794-schwarzweiss.jpg DSC_2794-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 163 kB

DSC_2932.jpg DSC_2932.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 233 kB

DSC_3074-schwarzweiss.jpg DSC_3074-schwarzweiss.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 200 kB

DSC_3147.jpg DSC_3147.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 205 kB

DSC_3169.jpg DSC_3169.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 179 kB

DSC_3186.jpg DSC_3186.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 363 kB

DSC_3257-schwarzweiss.jpg DSC_3257-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 192 kB

DSC_3351.jpg DSC_3351.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 421 kB

DSC_3463.jpg DSC_3463.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 320 kB

DSC_3537-schwarzweiss.jpg DSC_3537-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 163 kB

DSC_3563.jpg DSC_3563.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 228 kB

DSC_3596-schwarzweiss.jpg DSC_3596-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 169 kB

DSC_3624-schwarzweiss.jpg DSC_3624-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

DSC_3629.jpg DSC_3629.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 180 kB

DSC_3650-schwarzweiss.jpg DSC_3650-schwarzweiss.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 137 kB

DSC_4242.jpg DSC_4242.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 170 kB

heidisven2.jpg heidisven2.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 347 kB

01.10.11 15:36
Jill2012 
Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

wow, ihr gseht meeega us!

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 21
Bluemefee   natürlich   Trauung   Schokoladen-Erdbeeren   Wünsche   eigentlich   einfach   richtig   Grüessli   Blumenfee   Vorstellungsvermögen   Hochzeitsvorbereitungen   Familie   Bericht   Ehevorbereitungsverfahren   wunder-wunder-wunderschön   wunderschöne   September   wunderschön   wirklich