Dänu's romantische Stadthochzeit |
|
1 2 3 4 5 6 .. 9
|
|
|
|
|
|
12.12.13 21:39
daenu16
|
Re: Dänu's romantische Stadthochzeit
Lillian: Stelles mir grad vor. Ich mit de 5 Bilder und denn machemer eini ade andere Ah ja, das isch e gueti Idee. Einzigs Problem – zum Coiffeur gohni susch zunere andere als etz für dFrisur. Nix geg mini Coiffeuse, aber bi Frisure isch sie eifach zu unsicher und dökterlet stundelang ume – das macht mi wahnsinnig! Trotzdem chönnti mi mal so föhne loh, eifach für de Idruck obs mir stoh und au chli obs ebe Hochzitswürdig isch.
Nala: JA das mueni sie denn ebe froge am Termin. I hoff es goht zum chli alles zämä-mixe! I bi eifach so furchtbar unentschlosse und dFrisur isch mir sooo wichtig. Ich mach generell sehr viel Frisure, au im Alltag. Probiere immer wieder was us, viel mit Zöpfli und mach die Frisene susch immer selber. Etz wotti eifach die PERFEKTE Frisur a dem Tag…irgendwie!
Littlefoot: Genau, meine Liebe, das isch min Bruutstruus. Echeverie sind mini Lieblingspflanze und hend drum unbedingt dezue ghört. Bi denn gspannt uf dis Foti. Muesch luege, sie werdet sicher beidi ganz ihres eigete Flair ha Denn sind Zöpfli ebe genau mis Ding. S’Ziel isch, und das bi ebe scho ich, nöd e edli eleganti Bruut z’si, sondern romantisch, verspielt und mädchenhaft. Das isch 100% ICH Und wili susch au immer so chli irgendwo es Zöpfli han (etz nöd so Heidi-mässig gell), finded mini Fründinne au, es mues chli was verspielts mit Zöpfli si.
all: I freu mi sooo uf de Samstig wemmer mit allne ALLES gönd go aluege!
|
|
|
|
|
|
22.12.13 12:53
daenu16
|
Es werded wohl Gheimnis bliebe, aber das söll au so sie...sicher bini neugierig, aber weni etz alles scho wüsst wär's au doof. I finds aber uuuh super, dasses allne so gholfe het zum vor Ort z'si...das het glaubs würkli mega Inspiration geh!
|
|
|
26.12.13 16:55
wolkenlos
|
Hoi Dänu
Wow das tönt super, euen Usflug! Das glaubi das gad ganz chribbelig wirsch wens so konkret wird Findi e super Idee mitem Stadtbus, hihi dLüüt werdet Auge mache!
Wievil Lüt sind ihr am Obed den no im Güeterhof? Bi üs isch de auno uf de Lischte zum evtl. besichtigt werde... und übernachte tüender den ganz die Nöchi?
Dörfi echt au dini Homepage aluege?
Freumi dini wiitere Vorbereitige z verfolge!
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 9
|