Ja Saerli da stimmt. I zeig mim Schatz oft Chleider im Internet oder uf Bilder wo er sait es gfallt ihm nöd und denn gseht ers a mir und es gfallt ihm doch.
Dine het au gar nöd chöne anders reagiere: Du bisch so hübsch. Und das Chleid und dini Frisur . . . eifach mega
Mine wünscht sich offeni Haar. I werd denn no so Extensions drimache lo und e paar Welle
Meitli müend sich wehre gäll. Mir händ no e Männli wo e stuck grösser isch als sie. Aber de Chef isch eifach d Stella Sogar bim Hund vo mine Eltere (en Neufundländer, chasch dir de Grösseunterschied vorstelle )
I ha extra Clip-in Extensions kauft und am Schluss hani sie glich ned inegmacht... Es hät eigentlich schön usgseh, aber die wüssed alli, dass ich ned so viel und so langi Hoor ha, darum hanis de sii loh und vorallem au, weli gwösst ha, dass es mer ohni wohler esch. Jetz hani sie eifach bi mer daheim und ergendwenn bruchis de vellecht emol...
Wird sicher schön mit offne Hoor und em Diadem drin :)
Min Schatz het glaub kei Trändli ide Auge gha wo mer eus serst mol gseh händ, also i has ned so wahrgno, will er het nor gstrahlt... Aber er het mi agluegt, so liebevoll, ufrichtig, erfüllt und überwältiget... De Blick vergiss i niemeh und uf Fotos händ mers jo au zum Glück :) Ade Trauig händ mer aber beidi wässrigi Auge gha :) Mer händ vor luter strahle gar ned chönne Trändli vergüsse. Es esch eifach zu schön gsi. Ahh... du chasch di no druf freue, so schön! Gnüss die Vorfreud i volle Züge :)
I mue fast chli Haar dritue Mini gsehnd nöd lang schön us offe, eifach mit de Zit so ungepflegt. Mit ere Hochsteckfrisur wärs sicher kai Problem, aber min Schatz wills halt offe ha, denn machemer da au Isch ja en chline Wunsch
Sind uh schöni Bilder vo eu 2. Du häsch au so gstrahlt. Mal luege wie das bi üs wird si. I werd sicher kein Pieps usebringe vor luter Nervösi. Bi ja so gspannt wie de Tag denn würklich wird. Nur no 63 Täg