| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 36 .. 52
15.11.12 18:17
purpurblume

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

apropos Fashion Victims und ned zu hööchi Absätz : http://www.jimmychoo.com/search/bridal-g...ridalglitteruk/

15.11.12 18:23
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ja mittlerwile kennt min Schatz schonalli wichtige Designer

@purpurblume: uf dere site bin i hüt au go stöbere. Choo's han i scho 3 Paar aber Louboutins fehled mir no

15.11.12 18:35
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Loce jimmy chooooo

15.11.12 18:44
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

be au grad of d site vo jimmy choo ond wow die brutschueh h gar ned gwösst das die au schueh hend wo ned e 15m absatz hend! mi frönd wörd mi kille weni extra förd hochzit schueh för 400.- wörd chaufe :)

15.11.12 22:13
purpurblume

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

elea:
be au grad of d site vo jimmy choo ond wow die brutschueh h gar ned gwösst das die au schueh hend wo ned e 15m absatz hend! mi frönd wörd mi kille weni extra förd hochzit schueh för 400.- wörd chaufe :)

Ich bin süscht überhaupt ned die, wo Designerchleider und -schueh chauft und au ned speziell modisch agleit isch, aber geschter hani mir die silbrige Pumps mit de mittelhöche Absatz für dHochziit gleischtet (mis Bruutchleid isch defür vom Stil her sehr schlicht). Min Fründ verstahts wahrschinli ned würklich, aber er respektierts

16.11.12 07:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Also i han etz die Louboutins bstellt

16.11.12 07:51
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

waaah und ich ha gester roti lackpumps kauft. aber die sind glaub nöd für d hochzit, au wenni det gern roti schueh hett.

16.11.12 07:58
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hey pruprublume, gester hani us wetz zo mim frönd gseit "dörfi mer türi schueh förd hochzit chaufe?" ond er so, jo aber wenn si türer send als 500.- denn spennsch! Juhuuu die jimmy choo send 365:- haha! Nei aber glaube da wer ehner min notfallplan, well bes jetzt hani emmer denkt, brutschueh send ned wechtig, gseht jo eh niemert...

16.11.12 08:05
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

da ich kleid und schueh und accessoires sowieso selber zahle chani da au mache wasi wott, haha. aber mir händ pflasterboder und ich hett drum angst dass so schöni schueh denn ruiniert sind... drum gits wahrschinli nur klassischi bruutschueh, defür in pink oder knallrot. die sind ja eh au gnueg tüür.

16.11.12 08:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Wow cool himbeer. i bi zwar nöd so en rot Fan aber i het doch gern mal ganz roti Pumps

@elea: I find scho das d Schueh für d HZ wichtig sind au wenn mers nöd gross gseht. sött doch alles passe. Aber i wür etz glich nöd welchi chaufe nur für d HZ. Mir ischs wichtig das is nacher au no chan träge. Langed scho das i mis Chleid nüme wieder alege chan

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 36 .. 52
Natürlich   Fotografin   jööööööööööööööööööööö   gspannt   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Wunderschön   würklich   after-wedding-christmas-shopping   Schokoladenkuchenschnitte   cooooooooooooooooooool   eigentlich   Diamond   hochzit   schmetterling   daninici   type=image&id=1356545671[   jöööööööööööööööööööööööö   die-hochzeitsfotografin   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   Wedding