| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 37 .. 52
16.11.12 09:24
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

hm sie sind halt scho krass tüür.
nici kännsch markentussi?
http://www.markentussi.com/

16.11.12 09:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Nei danke himbeer. find i na guet so sache. I han letschti au paar Täsche über eine vo ZH verkauft. Git Platz und Geld für neui Täschli und Schüeh

16.11.12 09:39
Nemo 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

hey dani: wo häsch das gmacht in ZH??

16.11.12 09:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@Nemo: http://www.secondbag.ch/

16.11.12 09:47
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

haha ja ich ha d markentussi au abonniert uf facebook und stuune denn immer die schöne sächeli ah wo sie hät... hmmm

aber es git kei shopping meh für mich bis uf wiiteres, ich ha mer en tüüre wintermantel kauft. zerst muess mal wieder chli öpis wegcho.

16.11.12 09:51
schmetterling84 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@Nici ohh das schuehproblem immer... das wird mir au no bliehe.. Ha mi mol dur d Bruutschuh duregluegt... die gfalle mir eifach nid und wenns schöni het si si mir z höch (ig lieb höchi schueh aber wenn i dr ganz dag muess stoh...)
Hesch di entschiede??

Schad git so e Lade nid bi eus... het gnueg zum verkaufe, aber ebe au zum chaufe :-)) (ps.. warte mir mol d Weihnachte ab ;-))

16.11.12 09:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Denn machsch da amigs au so das paar Sache wieder verkaufsch? I find ganz guet. I han ebe au nöd gern zu viel Sache dihai. Has gad mim Mami verzellt. Etz gönd mir zäme mal döt ane. Sie het bergewis Schueh, Täsche und Chleider wo sie gar nöd trait. Min Vater reklamiert immer das kai Platz händ. Obwohls ime Hus wohned

16.11.12 09:57
schmetterling84 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

machsch zerscht en privatverkauf ?? ;-)

16.11.12 09:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@schmetterling: ja die "normale" brutschueh gfalled mir au nöd so guet.

was willsch denn gnau für eine?

Jaa i ha d Louboutins hüt morge bstellt Freu mi so druf

Ja machemer

16.11.12 10:07
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ou schmetterling, du seisch es... ich find die meiste bruutschueh au nöd schön und die wo mer gfalled sind z höch.

ich verkauf no viel sache, aber meistens über ricardo oder am flohmert. ich finds super wenni platz ha... ich shoppe zwar gern, aber ich bi au sehr guet im entsorge :-)

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 37 .. 52
die-hochzeitsfotografin   würklich   type=image&id=1356545671[   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   schmetterling   gspannt   daninici   cooooooooooooooooooool   Natürlich   after-wedding-christmas-shopping   Diamond   jööööööööööööööööööööö   Schokoladenkuchenschnitte   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   jöööööööööööööööööööööööö   Wunderschön   Wedding   eigentlich   Fotografin   hochzit