| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 38 .. 52
16.11.12 13:21
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

also ich wörd die super fende (chönt au laufe demet, aber de wer mis chleid z churz )

http://eu.christianlouboutin.com/ch_en/s...atin-lurex.html

16.11.12 13:27
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

elea die sind au ganz schön :D
i fende so rote absatz unde mega schöönn

nici die wo du gno hesch sind au hammer

16.11.12 14:59
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

jo und ebe wens so hcohwertigi schueh hesch denki werdes au ned so dröcke?!? guet do müsst me eigentli d daninici froge si easch die met de tüüre tolle schue! ;) merkt me do en untersched vom tragekonfort?

16.11.12 15:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

scho ja. v.a. halt d qualität. die tüürere hebed scho wesentlich länger. guet ilaufe mue i eh alli. egal was fürig

16.11.12 15:23
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ich glaub ich muess mal sonen high heel laufkurs mache... ich finds super schön aber ha s gfühl ich lauf wie en storch.

16.11.12 15:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

das gits gäll? chasch bi mir lerne. wo i en 14 cm pumps kauft ha im jelmoli het d verkäuferin gmeint mit dene chömer nöd laufe. seg nur so zum go esse go. i has azoge und bi losglaufe und sie so ganz erstunt zu mim schatz: sie cha ja laufe wow

16.11.12 15:37
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

haha so cool!
ja gisch mer mal e lektion? das wär no lustig :-)
mini höchste sind glaub 12, aber die händ no es chlises plateau und mit dene gahts recht guet. es hangt au immer recht vom schueh ab findi. d statik isch nöd immer glich :-)

16.11.12 15:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja eh machemer e lauftraining à la bruce isch guet
so hochi händ eigentlich immer chli plateau

20.11.12 16:21
toluwu

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

toluwu:
Kennt ihr diese Seite? www.louboutinschweiz.com

Sind die empfehlenswert?


Ich hab jetzt mal nachgefragt, ob die Schuhe "echt" sind und wenn ja (behaupten schliesslich viele) wie sie den Preis rechtfertigen können.

Hier die Antwort:


Dear Friend,

Thank you for your email.

We are factory outlet, which is good quality and cheap price, but no formal authorization certificate.As it's really very expensive for the product with formal authorization.And the products we selling are 100% Quality Guarantee.

So if you like you can place an order directly in the site.

Thank you!

Ich glaube, dass sagt alles aus...

20.11.12 16:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hey toluwu

Konntest es nicht lassen gäll? Ja, die habens gut beschrieben.

Lustig, dass das du grad jetzt schreibst. Meine Louboutins sind vor ein paar Minuten angekommen. Hab sie ins Geschäft bestellt.

Sie passen perfekt

Datei-Anhänge
IMG_0969.JPG IMG_0969.JPG

Mime-Type: image/pjpeg, 96 kB

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 38 .. 52
Wunderschön   hochzit   Schokoladenkuchenschnitte   daninici   die-hochzeitsfotografin   eigentlich   Fotografin   schmetterling   Diamond   Wedding   jöööööööööööööööööööööööö   cooooooooooooooooooool   after-wedding-christmas-shopping   Natürlich   type=image&id=1356545671[   würklich   gspannt   jööööööööööööööööööööö   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa