| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 39 .. 52
21.11.12 15:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

nei mir sind in letschter zit nöd so würklich witer cho. händ sus no so viel um d ohre
am samstig gömer evtl. gad in tiffany wenns zitlich passt, sus sicher spöter no vor de hz
mit de fotografin müemer üs au no kurzschlüsse. i hoff da w-end hämer bitz meh zit

26.11.12 08:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Guete morge ihr Liebe

Mir sind wieder en Schritt wieder, resp. ich. Han en Termin bim Coiffeur gha. Han eigentlich denkt d Extensions chömed ca. e Wuche vor de HZ ine, aber sie het d Haar scho döt gha und denn het sies gad scho inegmacht. Sind echt super worde und mer gseht gar nix. Es isch mega natürlich und d Farb het sie gnau so wie d Extensions anebrocht. Probefrisur hämer denn au gad gmacht (leider ohni Diadem). Es wird so fini Locke ge und am Hinterkopf liecht toupierti Haar mit paar Strähne wo sie irgendwie ufenimmt. Isch chli schwierig zum erkläre

Da isch etz de letscht Termin gsi vor em Hochzitstag

Langsam ruckt de Tag nöcher und wenn i so dra denk chan is irgendwie gar nöd glaube das es gli sowit isch

Wünsch eu allne en schöne Tag
Grüessli
Nicole

26.11.12 08:51
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ou das tönt sehr schön... ich bi ja so gspannt uf dis endergebnis, aber du wirsch sicher unglaublich usgseh!

26.11.12 09:09
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

i bi mir nach em coiffeur bitz wie e barbie vorcho ehrlich gsait bi denn so mit dene lange blonde haar id stadt. weisch i gang zum e coiffeur in zh. do i de ostschwiz gits nöd viel gschidi

bi mir scho bitz komisch vorcho. alli händ so blöd gluegt und am hochzitstag wirds denn no schlimmer mit em chleid und so

26.11.12 10:14
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ah denn isches aber au besser nachvollziehbar dass so haar häsch. also als bruut isches ja eh "erlaubt" das mer so gstylt isch :-)

26.11.12 10:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja stimmt. aber ganz üblich isch sones chleid im stadthus sicher nöd. wo mir trauigsermächtigung verbibrocht händ, hämer gad e brutpaar gseh. sie het eifach sones kurzes chleid agha

26.11.12 10:27
Lilly4 
Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

häsch dänn es foti gmacht vo dinere schöne frisur??

26.11.12 10:28
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

daninici, dönd er denn nome zivil hürote?

26.11.12 10:36
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Niciii nedmal meh en monet soo schön :D

26.11.12 10:39
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

haha ich gnüsses amel recht wänni so en blickfang bin. und s beste: min schatz hät immer gseit er leggi en azug ah wo er scho hät, so en normale halt. jetz hani ja mis kleidkauft am weekend und hanem vorgschwärmt wie schön dases isch, jetz häter gmeint "vilciht muessi glich au en schönere azug bsorge" :-)

er würden aber gern miete, will sonen hochzitsazug brucht er ja nachher au nieh me. wüssed ihr grad wo mer da am beste anegaht?

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 39 .. 52
die-hochzeitsfotografin   schmetterling   hochzit   Fotografin   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   jöööööööööööööööööööööööö   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   würklich   gspannt   Diamond   daninici   type=image&id=1356545671[   Wedding   eigentlich   jööööööööööööööööööööö   Wunderschön   Schokoladenkuchenschnitte   Natürlich   cooooooooooooooooooool   after-wedding-christmas-shopping