| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 41 .. 52
13.12.12 07:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

So ihr Liebe

Etz chömed mir langsam in Endspurt. No 7 Täg 22 Stunde und 34 Minute

Gester hämer definitiv Bscheid übercho vo Tiffany. Mir dörfed denn sogar im obere Stock bi de Verlobigsringli fötele. S ganze Team weiss scho Bscheid das mir chöme und i mit mim Riese-Chleid
I werd ja selber scho de halb Lade fülle

13.12.12 07:58
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

hihi velecht chasch jo es paar schöni ringli onder dim chleid verschecke ond för eus metbrenge?
i nemmt de gern de trinity reng

13.12.12 08:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja das wärs do wür so einiges drunter passe

i glaub du meinsch cartier? bi tiffany gits glaub kein kollektion wo trinity heisst.
da sind doch die 3-fach ring oder?

13.12.12 09:30
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

äähh jo du hesch recht! i ha au eigentli infinity gemint

13.12.12 09:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

14.12.12 10:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Guete morge zäme

Hüt inere Wuche isch es scho sowit. Mir werded denn gad bim Coiffeur si. Mini Trauzügin und min Schatz lönd sich denn gad au d Haare mache.

Mit de Nervosität gohts, das heisst eigenltich bin i gar nöd nervös. Es isch mir au gar nöd so richtig bewusst, dass es inere Wuche endlich klappt.

Üses letschte W-end als unverhürateds Paar verbringed mir ganz gmüetlich. Mir händ nix grosses plant und teünd üs nur no uf de Tag vorbereite und alles wo mir chönd zämerichte.

I freu mi druf und bi gspannt was de Tag üs alles bringt

14.12.12 10:50
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ou so schön! ich bi so gspannt uf bilder und dini erzählige denn... wenn isch gnau de termin? denn chani a dich denke denn, ich sitz denn grad im auto uf österrich und fahr au ane hochzit :-)

14.12.12 11:59
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

so cool himbeer. isch sicher au schön denn an e hz zgo

das isch süess vo dir
trauig isch 15.45

17.12.12 08:44
himbeer 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

haha ich bi gester abig no am tiffanys verbigloffe und ha di grad gseh dinne stah mit dim chleid... wird sicher super

17.12.12 08:47
saerli 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Oooh das hätt ich au gern gseh!!! hihi :) So COOL!!!

GG schänkt mer Tiffany Ohrringli

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 41 .. 52
cooooooooooooooooooool   Fotografin   after-wedding-christmas-shopping   Wunderschön   schmetterling   Natürlich   eigentlich   hochzit   gspannt   würklich   die-hochzeitsfotografin   Wedding   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   Diamond   jöööööööööööööööööööööööö   jööööööööööööööööööööö   type=image&id=1356545671[   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   daninici   Schokoladenkuchenschnitte