| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 45 .. 52
30.12.12 10:54
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Herzlichi Gratulation zur Hochzit. Ich wünsche eu vo Herze nur s Beste!

S letschte Bild vo dir i dem tolle Kleid isch de Hammer. Bin scho gspannt uf die andere Föteli

30.12.12 10:54
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@soraya1: Bi wem machsch du s Trash the Dress Shooting? Ich bin mir au am Überlege, ob ich eis mache soll...

30.12.12 12:32
soraya1 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@Nici: Oh, den hesch würkli viel Glück gha. Mini Absätz hend mir scho es paar Abechleider ruiniert u au Spure bim zivile hinderla (det isch es mir aber egal). Weg em wäsche isch es eigentli nid so e Hexerei. Vorsichtig vo Hand ischufe u den mit de Brause abdusche. Das isch scho alles. Einzig seti mer Satin (u ähnlichi Stoff) immer vollständig nass mache (sust gits Wasserränder-Fläcke).

Trash-the-Dress: Wasser ganz sicher. Im Meer, Am Strand uf Klipe u vilich no chli Wälder, trockni Ebeni,... isch no chli offe. Wo ganz genau isch au no offe (was den ebe t Umgebig vorgit).

@PrinzessinN: Oh, schön :-) Was möchtisch du den gern mache (wie u wo)? Mer werdes mit üserer (kirchliche) Hochsigsfotografin mache. Sie lebt ja scho am Meer. Den isch das Ideal. Und sie cha so schöni Fotis mache (Mer wend jedes mal, we mer det it Ferie gö (fast jedes Jahr) Föteli bi ire mache. )

30.12.12 16:52
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

nici e frog, du hesch jo dis band vo vera wang gell? hesch das en züri kauft? ond döfi froge wie vell das zahlt hesch? i ha zwar scho eis för mis chleid, aber ergendwie beni vode farb nöm so öberzoge ond bemer jez am öberlegge es neus band zchaufe.....

30.12.12 18:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Danke Sanis und Prinzessin

@Soraya: scho? Das wür sich scho meh lohne als so viel usge fürs Reinige. Da isch bi mim Chleid sicher meha tür

Das git sicher genisli Bilder. Wenn macheder s Shooting?

@elea: ja genau. I has vom Zoro wo i au s Chleid kauft ha. 195.- hets kosted

30.12.12 21:53
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

danke nici! ah ha denkt es choschtet secher meh! ws eschs denn för material? sorry dasi di so usquetsche :)

30.12.12 22:00
Braut2013 
Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ui Soraya, hesch nid Angscht zum es Shooting im Wasser ds mache? Wott dir ja nid ds nach trätte...erinneremi nur grad ane Fall wo ir Zitig gstande isch, wo e Brut ertrunke isch bi some Shooting, wüll si sech wohl irgendwie im Chleid verhederet het unds si abezoge het..

30.12.12 22:23
soraya1 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@Nici: Erst im Summer. Wes schön warm isch u au s Meer uf ushaltbare Temp.

@Braut2013: Merci viel mal für die Warnung. Sehr traurig. Aber da muss auch einiges schieff gelaufen sein. Du hast sicher recht, ein Risiko besteht immer.
Aber wenn man mal die Fakten betrachtet ist das auch nicht so gross. Wir gehen an einem sichern Plätzchen ins Wasser. Mein Mann wird bei mir sein. Und meine Fotografin mit Assistent in der Nähe. Die beide leben dort und kennen die Tücken des Meeres vor Ort.
Ich nehm mir das zu Herzen und werd auf eine Stelle bestehen, an der ich min. noch knapp stehen könnte.
Und wenn wir Sturm haben sollten, dann gibts ein schönes Klippenshooting mit einer Überspülten Braut. Wär mal was anderes

30.12.12 22:27
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@elea: i chas dir nöd mal säge Isch so eher chli en grobere Stoff

31.12.12 00:29
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

hmm mus demall selbe mol go luege det! aber merci gell! :)

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 45 .. 52
after-wedding-christmas-shopping   Fotografin   hochzit   Wunderschön   die-hochzeitsfotografin   daninici   Natürlich   jööööööööööööööööööööö   gspannt   Wedding   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   schmetterling   eigentlich   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   jöööööööööööööööööööööööö   Diamond   würklich   type=image&id=1356545671[   cooooooooooooooooooool   Schokoladenkuchenschnitte