| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 46 .. 52
03.01.13 14:24
schmetterling84 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hallo Nici

Schöns Föteli
Also wenn i das so dörf säge, es isch scho es hammer gfühl gsi so dur d stadt laufe zum einte mit dr Nici vorus und denn wo mir us em Tiffanys cho si.. alli mit de Säckli und dört in bisch behandlet worde wie Stars... :-) isch unglaublich gsi.. find fast keini Wort..

So us minerä Perschpektive, isch scho lustig gsi die Reaktione vo de Lüt... d Japaner si dr chracher gsi wo eus bim Gruppeföteli mit gfötelet hei und denn natürlich all die wo d Nici udn dr Dani gfötelet hei..

Freu mi so uf d Bilder vo dr Fotografin....

03.01.13 14:24
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

und med de schuhe hesches demfal überstande? hihihi ;D

mini tz bringt mer hüt mini brutschuhe ha sie zu ehre hei bstellt ka *freuuuu*

03.01.13 14:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Säg nix Schmetterling Isch einmalig gsi. Mue zwar säge, das i das rundume nöd so mitübercho ha . . abgseh vo de Japaner. Die sind aber au uffällig gsi


Morn ischs scho wieder 2 Wuche her Goht sooo schnell verbi. I glaub mir müend üs da mit ere kirchliche oder freie Trauig echt no überlege Aber denn hoffentlich ohni so Stress und Ärger vorus.

Etz sötts eigentlich nur no ca. e Wuche go bis mir d Föteli händ


Freu mi etz scho riesig uf eui Hochzit, chas kum erwarte

03.01.13 14:30
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

@valey: au cool. du häsch mega schöni bstellt Gäll sind die wo scho mal zeigt häsch?

Also isch erstunlich guet gange. I ha d Schueh nämli nöd so guet iglaufe. Weh tue händ mir d Füess erst womer us em de Wärmi cho sind, us em Tiffanys use. Döt han i langsam scho Müeh gha

03.01.13 14:41
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja genau die glitzernde :D hihihi


hehe.. guet dini send au meega höchi gsi aber wunderschööön

03.01.13 14:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Die sind mega. Bi gspannt wies dir passed

Ja 15 cm. Sind au mini höchste

04.01.13 09:12
Kate82 
Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Liebi Nici

Ich gratulier dir härzlich zu eurer HZ und wünsch euch uf eurem gmeinsame Läbenswäg alles Liebi und Gueti. Hesch würklich wiene Prinzässin usgseh

Schön, hesch no zwei liebi Trauzüge gfunde und schön heit ihr e wunderschöne Tag im Kreis vo eune Liebste dörfe verbringe. Hmm, bi nid ganz sicher, aber bisch du das, wo em Vater nüt drvo gseit het? Isch's nid chli schad gsi, hesch dini Familie nid debi gha?

04.01.13 11:03
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Danke I bi im Nachhinein nüm so zfriede, au nöd mit de Frisur. Wenn is so gseh uf de Föteli gfallt sie mir gar nüme.

Ja da bin i gsi. Und mir händs bisher immer nonig bichted. Mini Eltere sind ebe no i de Ferie.
Jein, i het scho sehr gern e grösseri HZ gha, aber das chömer immer no spöter mache. I würs wieder so mache, nur mit meh zit irechne. Mir händ eifach zwenig gha bim alege und style. Min Brüeder isch na am Abig dezuegstosse. Da isch mir wichtig gsi, das immerhin er no debi gsi isch

04.01.13 11:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 96 kB

04.01.13 11:16
elea 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

s chleid met em schwarz ond de lange blonde hoor.... chönt tusig vo dine belder aluege ond wörd mi ned satt sehh dra! :)

 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 46 .. 52
Wunderschön   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   gspannt   type=image&id=1356545671[   eigentlich   Fotografin   cooooooooooooooooooool   Natürlich   jööööööööööööööööööööö   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   schmetterling   Diamond   Wedding   würklich   hochzit   die-hochzeitsfotografin   Schokoladenkuchenschnitte   after-wedding-christmas-shopping   jöööööööööööööööööööööööö   daninici