Dani und Nici's Diamond Wedding |
|
1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 46 .. 52
|
04.01.13 11:18
Daninici10nicht registriert
|
Re: Dani und Nici's Diamond Wedding
Danke elea Sind alles iPhone Föteli. I hoff das di "richtige" nächst Wuche chömed. Bi so gspannt druf und freu mi druf Dankeskärtli zmache
|
|
|
|
|
04.01.13 11:25
|
Nur scho nomol e Chleid ussueche wärs Mir wönd scho beidi in absehbarer Zit nomol was mache, aber wie gnau wüssemer nöd
|
|
|
|
04.01.13 11:37
|
Hine sind d Haar scho schön, aber vorne hets mir nöd gfalle. Bi do chli heikel
Weisch mir händ erst am 1 chöne id Suite und am 2 hämer scho wieder los müesse und händ denn ja nomol müesse is Hotel zruck will mir was vergesse händ. I han zerst wölle mit de Fotografin kurz vor de Trauig abmache, aber sie het gmeint es wird so schnell dunkel und git denn nüme so gueti Bilder. Strossebelüchtig und Tagesliecht isch halt nöd sgliche.
Hetted mir am 12i chöne ichecke wärs scho besser gi. E Stunde zum aziehe und fertig schminke isch eifach zwenig. Mir händ nöd mal zit gha zum schnell Föteli mache da find i uh schad.
Säg nix, i ha kai Ahnig wie er reagiert. Würs gern no am Sunntig säge denn chönt am Mentig ene au als offiziell verhürated d Arbet starte
Das mit de Trauzügin wär natürli mega. Sie het au nur zivil ohni Family ghürate und wünscht sich no e grossi HZ. Allerdings stoht sie nöd so gern im Mittelpunkt und wenn wirs zäme mached stoht sie nöd allai im Fokus. I fänds uh schö, v.a. sind mir bi vielem glich und händ de glich Gschmack.
|
|
|
|
04.01.13 12:00
|
Merci I bi immer so selbstkritisch und gfall mir selber selte.
Stimmt, mir händ echt fast kai vo vorne. Die meiste het din Schatz gmacht I bi de ganz Tag wie im Traum gwandled, han echt a nix denkt
Gib dir denn sofort Bscheid wenns do sind
|
|
|
|
|
06.01.13 15:04
|
@Kate: Selber isch mer scho immer viel kritischer stimmt. Danke vielmol fürs Kompliment
@Himbeer: Merci Du bisch ja a dem Tag au no anere HZ gsi, wie ischs gsi? Liebs Grüessli Nicole
|
|
|
|
1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 46 .. 52
|