Üse Müslis ischs super gange. Die sind immer wieder verwöhnt worde. I han extra spezielli Keksli für sie bstellt gha und sie händ au öppe es Bissli vo üsem Menu dörfe ha
De Tag dure ischs für die zwei chli langwilig gsi und stressig. Aber i bi glich froh hämers chöne debi ha. Sie ghöred eifach zu üs. Am Fötele händs nöd so Freud gha. Die Chli isch meisten i de Täsche versunke
Wow 110 isch nöd wenig. I het uh gern sones grosses Fest gha. Aber wer weiss, vielicht chömer au seb mal no umsetze und sus machemer wieder was Chlises will au da isch was uh schös
Bi sehr gspannt uf eui HZ valey. Du häsch bis etz mega schöni Sache organisiert Freu mi druf
Liebs, Wennn i d Bilder gseh gluschtet mis grad wieder...
ig chas nur bestättige s Esse isch sehr sehr guet gsi und was söll i säge, eifach dr Hammer so es Flying Diner.. Mir heis soo gnosse und mi schatz schwärmt hüt no drvo..
Jäjä s Stella het schnell erligt wer ihre do immer chli öbis zueschiebt.. ha ganz lieb mit ihre mis Rindfleisch teilt
Und au wenn meh sich das schwer cha vorstelle aber so im chline Rahme isch eifach au wunderschön, sehr speziell.... Heis gnosse und sind sehr froh hei mir bi euch dörfe si.
@Nemo: Merci. Also die grosse sind vom Pfister gsi. Die händs bi de Wiehnachts-Deko gha und die chlinere han i vor paar Jahr bi mim Bluemelade kauft.
@valey: Natürlich Het doch alles müesse passe Git ebe leider nöd viel womers gseht und d Stella luegt meistens abe und irgendwo hindere. Han etz leider au gad CD mit de Fotene nöd debi, aber do han i no eis womer immerhin de Jamie gseht. D Stella isch irgendwo i de Täsche
Liebi, ich ha jo au zwei Hünd.... ich finds mega toll, dass Di Ma d Hundis het wölle drbi ha! Mine het scho bim Shooting chli schwierig do will i se unbedingt au uf de Phöteli ha wölle drbi ha! Ich finds mega schön, wenn das für beidi stimmt!!!
Echt? Für üs beidi isch da klar gsi das mit müend. Usser a de Trauig sinds überall debi gsi. Schad hämer e halb stund zwenig zit gha sus hets sicher no paar Bilder mit de Hünd ge Es het ebe au glufted und di Chli het sich denn lieber id Täsche zruckzoche. Diva halt Aber lässig das ihr glich no Bilder mit de Hünd händ I han die Fotene gseh gha I het so gern no en grosse Hund, aber das immer bi mir sind wärs mir denn doch zviel. Min Schatz chan nur ab und zue ein Hund zum schaffe mitneh
Jo bi uns isch halt so, dass es mini Hünd sinn,resp. ich se ind Beziehig brocht ha. Und mi Ma ka nit sooo viel mit Hünd afo und isch au kei Hündeler. Und das isch schwierig bi mine zwei Sportskanone Aber är liebt die zwei und git sich mega Mieh und goht au immer mitene go laufe und mir teiles immer chli uf. Aber me merkt immer wider, bi ihm hänn d Hünd nit die erscht Priorität! Mir wänn das Joor uf NY und är wött an Wiehnachte/Neujoor go aber i will denn nit ohni Hünd si... Ich ha nur die Klei ame bim schaffe drbi. Es goht eifach immer öper mitene go laufe übere Mittag.