| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 52
15.01.13 08:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Schad, aber glich schön vo ihm das er sich für di Müeh git. So isch halt jede anders gäll. Also i chönt nöd si ohni Hünd. I bi scho mit Hünd ufgwachse. Mini Eltere händ immer en Neufundländer gha. Üsi jetzig d Shiva dörf au jede Tag mit zum Schaffe. So sind amigs 3 Hünd do. Für mi gits nix schöners.

Mir gönd au uf NY. Mir händ wölle am 1. Hochzitstag, wönd aber d Wiehnachte no Dihai verbringe und gönd denn e Wuche lang über de Silvester. I ha kai Ahnig wie da denn ohni die 2 söll ushalte. Isch denn s erste Mol wo i so lang trennt bi vo ene.

Was machsch denn amigs mit em Grosse? Sinds 2 Wibli?
I gang amigs au am Mittag chli mitne usse. Wenns wärmer isch chönds in Garte. Mir händ e Stuck Wiese izäunt bim Gschäft.

16.01.13 20:19
angiyves 

Hihi, luschtig wie Du vomene Neufundländer zu de jetzige Zwärgkli cho bisch

Ich ka ebe au nit ohni si, ha aber jetzt au glernt, si mol wägzgeh und es isch denn au ok! Mir sinn scho sehr viel mitene unterwägs und ame ha i au kei Luscht! Bi ihne längt e 5min Spaziergang eifach nit!
In NY hesch jo denn Ablänkig! Mir gönd für 4 Däg im April

Es sinn 2 Wibli. Die Gross (isch nit so gross), nimmi nie mit! Die mag d Stadt nit und mit de Mäitli isches ihre zviel. Sie blibt denn dähäi und gniessts wenn mi Ma denn mit ihre eläi am Mittag usegoht Ich gib ihre denn immer e grössers Knöcheli und versteck Ihre Guddi oder es git no e intelligänts Spilzüg oder so.

17.01.13 07:52
Daninici10

nicht registriert

Guet da sind d Hünd vo mim Dad gsi weisch

I ha immer en Boston Terrier wölle. Das het denn aber leider nöd klapped und denn bin i per Zuefall uf de Jamie gstosse. I het nie denkt das i mal en Chi ha. I han die sogar fast doof gfunde wo Paris mit dene acho isch. Aber die sind so cool die 2. Wie grossi Hünd nur gaaaaaanz e winzigi Version I ha denn de Jamie vo mim Vater uf d Wiehnachte vor 2 Jahr übercho und d Stella isch paar Mönet spöter zu üs cho.

Muesch. Du glaubsch nöd das de Jamie locker 3-4 Stunde go laufe mag. Di Chli nöd so. Bi hre mue immer schön Wetter si das sie recht mag go laufe, sobalds nur scho bitz nass isch zickt sie ume. I bi denn amigs ganz fies und lo sie ohni Leine hinter mir herlaufe. Wenn i stoh blieb stoht sie mir denn uf d Füess und luegt mi a "Mami will ufe"

Au cool. NY isch sicher zu jedere Jahreszit e Erlebnis. I bi bisher no nie gsi. Freu mi mega druf

So guet, so händ ihrs schön ufteilt. Het sie Müeh wenns so viel Lüt und Autos het? Das händ mini ebe au nöd gern.
Ja denn isch sie beschäftigt

17.01.13 10:19
Daninici10

nicht registriert

So denn han i eu no eis vo mine absolute Lieblingsbilder

Datei-Anhänge
Nicole&Daniel-199.jpg Nicole&Daniel-199.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 122 kB

17.01.13 10:37
valey 

cooooooooooooooooooool

17.01.13 11:01
Daninici10

nicht registriert

Datei-Anhänge
Nicole&Daniel-85.jpg Nicole&Daniel-85.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 101 kB

17.01.13 11:05
lululuana 

ou das isch es henne schöns Föteli....

17.01.13 16:47
Purple_Rose 

Daninici i säge nur WOW WOW WOW WOW WOW WOW du hesch traumhaft usgseh!!!!!

18.01.13 08:04
Daninici10

nicht registriert

Danke danke Purple_Rose

18.01.13 08:17
Daninici10

nicht registriert

Datei-Anhänge
Nicole&Daniel-131.jpg Nicole&Daniel-131.jpg (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 125 kB

1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 52
gspannt   hochzit   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   cooooooooooooooooooool   daninici   jööööööööööööööööööööö   die-hochzeitsfotografin   after-wedding-christmas-shopping   Schokoladenkuchenschnitte   Natürlich   schmetterling   Fotografin   Wunderschön   eigentlich   Diamond   jöööööööööööööööööööööööö   type=image&id=1356545671[   Wedding   würklich   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön