| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 52
18.01.13 08:20
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

heheh das isch coool :D jöööööö

18.01.13 08:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

D Fotografin het no wölle das i ufs Mürli stoh. Das han i mi aber denn doch nöd getraut mit dem Chleid und de hoche Schueh Will doch nöd is Wasser ghaie

18.01.13 08:28
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

hihihi jaaa gell hedi mi au ned getraut hihihi...

und no kei news vo dim papi ? Hender no kei glegeheit gha zum verzelle?

18.01.13 08:30
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding



Nei immer nonig I weiss, han da nöd so guet gmacht und hets gschider scho am Silvester gsait I ha etz gester d Föteli is Album klebt. Das gib i denn mine Eltere.
Etz wür is eigentlich no gern usezögere. So wies usgseht chömer nämli uf de 1. März zügle. Denn wür i mini Eltere gern ilade und denn d Bichti ablege und s Album. Goht aber no glich lang bis denn
Aach isch so schwierig die Situation

18.01.13 08:32
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

jaa verstoh dich... wäri a dinere stell würdis au gern länger usezögere...
aber ebe ich denke so frühe wie möglich seisches desto besser...

hoffe klappt alles

18.01.13 08:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Merci valey. I hoffs au. Gib denn Bscheid ob is überlebt ha

18.01.13 09:05
schmetterling84 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

He Liebs
Dini Föteli si so wunderschön.. Freu mi ganz fest ufs Couvert

Und s Andere, chunnt guet..

18.01.13 09:09
valey 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja sicher wett denn wüsse wies gloffe isch :D

hehehe überläbe tuesch sicher
i meine er isch din PAPI :) so blöd chaner wohl ned tue
und wener die fötelis gseht

18.01.13 09:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Sofort Bscheid ge wenns übercho häsch gäll Bin gspannt wies dir gfalled

@Valey: Mer sötts meine. Aber min Papi reagiert selte so wie mer sichs erhofft Isch Würklich schwierig

18.01.13 09:30
angiyves 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Daninici10:
Guet da sind d Hünd vo mim Dad gsi weisch

I ha immer en Boston Terrier wölle. Das het denn aber leider nöd klapped und denn bin i per Zuefall uf de Jamie gstosse. I het nie denkt das i mal en Chi ha. I han die sogar fast doof gfunde wo Paris mit dene acho isch. Aber die sind so cool die 2. Wie grossi Hünd nur gaaaaaanz e winzigi Version I ha denn de Jamie vo mim Vater uf d Wiehnachte vor 2 Jahr übercho und d Stella isch paar Mönet spöter zu üs cho.

Muesch. Du glaubsch nöd das de Jamie locker 3-4 Stunde go laufe mag. Di Chli nöd so. Bi hre mue immer schön Wetter si das sie recht mag go laufe, sobalds nur scho bitz nass isch zickt sie ume. I bi denn amigs ganz fies und lo sie ohni Leine hinter mir herlaufe. Wenn i stoh blieb stoht sie mir denn uf d Füess und luegt mi a "Mami will ufe"

Au cool. NY isch sicher zu jedere Jahreszit e Erlebnis. I bi bisher no nie gsi. Freu mi mega druf

So guet, so händ ihrs schön ufteilt. Het sie Müeh wenns so viel Lüt und Autos het? Das händ mini ebe au nöd gern.
Ja denn isch sie beschäftigt

Jööö, die findi au härzig

Dini kasch jo drfür überall mitneh! Au bim Fliege- das isch scho cool. Ich würd die ganz Zit über sie keie oder druf stoh

Also mini möge notürich immer laufe Die finde au jedes Wätter toll! Nur mir ame nit so

Mir hänn uns entschide, e Appartment zneh in NY und kei Hotel. Am weekend sueche mir eins. Isch viel günstiger und gmietlicher!

Mini Grossi isch vo Ihrem Vorbsitzer misshandlet worde und het bis 1.5 Joor kei Auto, kei Tram, kei andere Hund... gseh. Sioe het mega Angst, wenns viel Lüt het und wenns Verkehr und so het.

 1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 52
Fotografin   Wunderschön   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   cooooooooooooooooooool   Schokoladenkuchenschnitte   gspannt   jöööööööööööööööööööööööö   Wedding   hochzit   type=image&id=1356545671[   würklich   daninici   eigentlich   after-wedding-christmas-shopping   schmetterling   jööööööööööööööööööööö   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   die-hochzeitsfotografin   Natürlich   Diamond