| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 52
18.01.13 09:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ja stimmt. Mir händ sogar flugtauglichi Täsche
Die lueged scho selber und gönd us em Weg bevors platt gmacht werded

Isch da günstiger? Das müemer denn glaub gad au aluege. Muesch mir denn säge wies gsi isch

Im Ernst? I chönt so Lüt . . . Die sött mer au so behandle echt. Git doch nix süessers und ehrlichers als so Tierli. Find da so schlimm
Zum Glück het sie eu etz. Isch sicher lang gange bis sie sich erholt het? Wie bisch denn zu ihre cho?

18.01.13 10:39
angiyves 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Daninici10:
Ja stimmt. Mir händ sogar flugtauglichi Täsche
Die lueged scho selber und gönd us em Weg bevors platt gmacht werded

Isch da günstiger? Das müemer denn glaub gad au aluege. Muesch mir denn säge wies gsi isch

Im Ernst? I chönt so Lüt . . . Die sött mer au so behandle echt. Git doch nix süessers und ehrlichers als so Tierli. Find da so schlimm
Zum Glück het sie eu etz. Isch sicher lang gange bis sie sich erholt het? Wie bisch denn zu ihre cho?


Ich stolpere im Agility sogar ame überd Weta

Jo mir spare 600.-! Ich halt DI ufm Laufende

Jo ha scho gseit, isch besser wenni nit weiss wo dä wohnt! D Semi isch so unglaublich speziell und e mega bsundere, treue und liebe Hund! Ha se binere Tiervermittlig entdeckt. Si het sich bis hüt nit erholt. E Border ka nir vergässe. Mit anderne Hünd/Mensche isch immerno schwierig. Bi grosse Männer bällt sie viel und goht wäg.

18.01.13 12:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Du bisch mir eini Do wäred mini WInzling jo echt in Lebensgfohr

Nöd schlecht. Gern, danke. Do bin i froh drum

Mein Gott, de arm Hund. Gäll dörfsch amigs gar nöd drüber nodenke. Das macht mi amigs fix und fertig. Cha nöd verstoh wies so Mensche ge cha echt

Dörfsch denn gern mol e Bild vo dine Süesse do inestelle Au wenns nöd ganz do ine passt

19.01.13 18:50
angiyves 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Daninici10:
Du bisch mir eini Do wäred mini WInzling jo echt in Lebensgfohr

Nöd schlecht. Gern, danke. Do bin i froh drum

Mein Gott, de arm Hund. Gäll dörfsch amigs gar nöd drüber nodenke. Das macht mi amigs fix und fertig. Cha nöd verstoh wies so Mensche ge cha echt

Dörfsch denn gern mol e Bild vo dine Süesse do inestelle Au wenns nöd ganz do ine passt


Jop, besser nie in mini Nöchi lo

Mir hänn geschter es paar Afroge versändet (Appartements in NY) uf Airbnb- Mol luege ob mirs bekömme!

Dä sött me würkli nit in mini Nöchli lo- könnt für nüt garantiere!

Ha eis aghängt vo geschter

Datei-Anhänge
59582_10151327139939088_1240164939_n.jpg 59582_10151327139939088_1240164939_n.jpg (72x)

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

21.01.13 09:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hey Angi

Die sind ja mega hübsch die beide
Die dörftisch nöd i mini Nöchi lo, i würs gad mit haineh

Bi gspannt. Da wär für üs au en Option sones Appartment. Mir gönd sehr wahrschinlich zvierte. Mini TZ und ihren Ma wönd au mit. Isch no guet will sie sich döt scho uskennt

21.01.13 09:36
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Datei-Anhänge
Nicole&Daniel-81.jpg Nicole&Daniel-81.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 85 kB

21.01.13 10:44
angiyves 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Daninici10:
Hey Angi

Die sind ja mega hübsch die beide
Die dörftisch nöd i mini Nöchi lo, i würs gad mit haineh

Bi gspannt. Da wär für üs au en Option sones Appartment. Mir gönd sehr wahrschinlich zvierte. Mini TZ und ihren Ma wönd au mit. Isch no guet will sie sich döt scho uskennt


Jöööö, so e schöns Bild! E Kussbild isch immer sowas romantischs und schöns

Danke! Jo denn wär bi Dir jo rächt was los

Jo scho! Git au Grösseri und es git bis zu jedere Prisklass! Mir hänn unsers usgsuecht und vorreserviert! Mir mienns nur no zahle. Mir händ so über 600.- gspart und hänn viel mehr platz! Hihi, jetzt hani 600.- mehr zum shoppe

21.01.13 10:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Merci

Stell dir vor Wenns nach mir wür go het i mind 5 Hünd, Katze, Eichhörnli, Häsli . . . .

Dörf i froge wie die Site heisst wo ihr die Appartments gfunde händ? Müesstemer sicher mega früeh reserviere wenn mir über de Silvester go wönd
Cool, muesch denn ischer nomol en Koffer kaufe oder gad no en leere zuesätzlich mitneh

21.01.13 12:07
angiyves 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Daninici10:
Merci

Stell dir vor Wenns nach mir wür go het i mind 5 Hünd, Katze, Eichhörnli, Häsli . . . .

Dörf i froge wie die Site heisst wo ihr die Appartments gfunde händ? Müesstemer sicher mega früeh reserviere wenn mir über de Silvester go wönd
Cool, muesch denn ischer nomol en Koffer kaufe oder gad no en leere zuesätzlich mitneh

Also mir länge mini 2 Hünd die zelle eh für öbbe 10!

Jo das heisst: airbnb!

Jo mir nämme 2 grossi Handgepäck und e grosse Koffer mit! Eigentli dörf me jo eh nit soviel mitneh...

21.01.13 13:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ja mit 2 het mer eigentlich scho gnueg ztue gäll. Aber so en Zoo wär halt scho was schöns

Ah das häsch ja scho gschriebe, sry. Merci vielmol

Das machemer glaub denn ähnlich

 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 52
jööööööööööööööööööööö   Fotografin   die-hochzeitsfotografin   Wedding   cooooooooooooooooooool   hochzit   gspannt   Wunderschön   Schokoladenkuchenschnitte   type=image&id=1356545671[   eigentlich   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   würklich   schmetterling   jöööööööööööööööööööööööö   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   Diamond   daninici   after-wedding-christmas-shopping   Natürlich