| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dani und Nici's Diamond Wedding
 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52
24.01.13 09:23
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ja voll. Isch leider scho recht tür. Aber i find es het sich glohnt. Mir händ uh freud a dene Sache

Mir sind zu nervös gsi

25.01.13 10:23
Sanis

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hoi Nici

Ig ha chli a frächi Frag....

Hesch du äs Biud wo dis Strüssli gross druf isch? D Farbä und d Bluämä zämä stellig gfauä mir sehr und ig wett mir Florischtin chönnä zeigä i weli richtig dsäs söu ga...

25.01.13 11:03
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Ja klar. I mue dir allerdings säge das die wisse Blueme schnell nüme schön gsi sind. Guet mini Floristin het ebe gar nöd gwüsst für was sie die Strüss het müesse mache.

Weg em Bild, i chan dir leider erst am Abig eis ifüege. I han CD mit allne Bilder nöd debi. Hoff dir langed da bis denn

25.01.13 11:43
Sanis

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Klar ds isch kei stess - chasch ou erscht nächscht week - grad wid drzuä chunsch...

meinsch du d Lilliä?

25.01.13 13:30
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

ja genau. die sind gli so abeglamped. do wür i stattdesse e anderi Blueme wähle. I het ebe eigentlich gern nur Rose gha, aber es het nöd sone grossi schöni Uswahl im Winter

28.01.13 07:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Guete morge Sanis

Also da wärs Foti vo nöchem. Du gsesch, de Struss het echt nöd lang usghalte

Datei-Anhänge
Nicole&Daniel-27.jpg Nicole&Daniel-27.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

29.01.13 08:26
Sanis

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hoi Nici
Merci viu mau! Has grad a mini Florischtin witrgleität.... wetts eifach i dä Farbä so chli angers aber dr stiu gfraut mir mega!

29.01.13 08:34
sabrinella 

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding


    hey Nici heschs dim papi jetzt eigentli gseit? was het er gmeind? und wie nimschim gschäft stelefon ab? mit em neue name?

29.01.13 10:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hey Sanis
Gern gsche. Was magsch denn du für Farbe?

29.01.13 10:06
Daninici10

nicht registriert

Re: Dani und Nici's Diamond Wedding

Hi Sabrinella

Nei immer nonig Isch e schwierigs Unterfange. I han etz ebe im Sinn mini Eltere izlade wenn mir zügled händ. Das isch wenns guet goht scho am 22.2. sowit

Nei i benutz immer no de alt im Gschäft

 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52
type=image&id=1356545671[   würklich   meeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   eigentlich   daninici   gspannt   Schokoladenkuchenschnitte   Diamond   Wedding   after-wedding-christmas-shopping   Natürlich   hochzit   cooooooooooooooooooool   schmetterling   jööööööööööööööööööööö   wooooooooooooooooooooooooooooooooonderschön   jöööööööööööööööööööööööö   Fotografin   Wunderschön   die-hochzeitsfotografin