| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 24 .. 31
26.04.13 13:04
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

danke för d infos eve!!!

26.04.13 15:11
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

esch doch gärngscheh

26.04.13 20:06
LucyLu 
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Eve777:
Hei LucyLu

Jo er esch ächt super euse Hoodie , vorallem hani mega lang de immer wieder agluegt und aber immer dänkt de gseht ned so kuschlig us esch sicher chli festere Stoff und ha mi unter anderem dorom ned so chöne entscheide öbi wörkli eine söll bstelle oder ned. Aber wo ich de agleit ha, wow esch dine inne au so meeegaaa kuschlig weich ? Aso I LOVE IIIIITTTT !

Hei Eve
Er isch meeeeega kuschlig und bequem, freuiiii mi soooo de bald dörfe offiziell ahlege

28.04.13 18:56
apple-pie 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

WOW, der Hoodie ist Hammer!
Werde mir auch mal den Shop anschauen!

06.05.13 10:46
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Am Friitig beni im Brutchleiderlade gsi zum Schueh chaufe und ha dete mis Chleid grad no chöne aprobiere wo i de Zwüschezyyt cho esch. S esch mir tiptop gange zum Glück (trotz chli Gwichtszuenahm) und bi jetzt überzügter devo, dass ich s richtige Chleid kauft ha . Schueh hani leider keini gfunde, ich versueche jetzt mol e Termin imene Brutschuehlade in Kandern (D) z mache, hoffe sie händ am Mittwoch no Zyyt denn hani nämli am Nomittag frei und hät guet Zyyt zum go luege.

Gester esch euses Büsi bi mine Eltere gstorbe und ich bi grad eifach nur mega truurig . Sie wär inere Woche 18ni worde, das esch es stolzes Alter ich weiss. Trotzdem machts eifach mega weh, mir sind bi ehrere Geburt debii gsi und das esch eifach e spezielli Beziehig gsi. S esch mir im Momänt nur zum hüüle z Muet, zum Glück beni ellei im Büro und s esch nur e churzi Wuche.

Zuletzt bearbeitet am 06.05.13 10:48

13.05.13 11:04
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So mol weder News vo de Hochzyytsvorbereitige: Am Mittwoch beni im Brutschuehlade in Kandern gsi (D) und ha det min Schueh gfunde . Sie sind mir mega bequem und gfalle mir au total guet . Ev. färb ich sie nach de Hochzyyt denn mol ii, wörd die nämli au sust gärn no alegge nachäne .

Datei-Anhänge
Brautschuhe-Pink-Paradox-Ivy.jpg Brautschuhe-Pink-Paradox-Ivy.jpg (47x)

Mime-Type: image/jpeg, 31 kB

13.05.13 11:06
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Die do hani au no agha und überlegge mir, öb ich mir die ev. fürs Zivile chaufe. Aber do ich nonig weiss was für es Chleid etc. ich wirde aha, hani gfunde ich warte do no mit chaufe. Emel sind die mir z höch für ne ganze Tag bi de chirchliche Hochzyyt, für die zivili Trauig wäris glaub oke vo de Absatzhöchi här .

Datei-Anhänge
Brautschuhe-Rainbow-Cindy.jpg Brautschuhe-Rainbow-Cindy.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

13.05.13 11:09
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

eve die schueh wod kauft hesch send meeeeegaaa schön! gfalle mer super! guete gschmack hesch!!!!

13.05.13 11:13
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Merci vilmol Elea . Ha zerst scho Angst gha ich müesi mi uf ene Endlos-Marathon begä wäge Schueh, will die "klassische" Brutschueh woni im Brutlade agleid gha ha händ mir eifach immer neume drückt (z.B. settigi do http://www.brautmoden-direkt.de/Brautsch...-Amanda-37.html). Ha dorom müesse es Modell ha wo uf de Siite au zue esch, und die sind also tiptop . Vom Priis här esch au no gange, 140 Euro, ha dänkt ich mües vil meh rächne für Brutschueh.

13.05.13 11:16
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

das goht no vom priis her. hauptsach si send der bequem fendi!!! au di rond form gfallt mer besser as die spetzig vore, wod brutschueh jo oft hend!
so cool, besch secher froh hesch das au erledigt jez! ;)

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 24 .. 31
schööööööööööööööööööööööönnn   Hochzyyt   Powerpoint-Präsentation   Hochzeitsvorbereitungen   Rosmarin-Zitronen-Salz   bearbeitet   Zuletzt   Zwüscheverpflegigsböxli   irgendwie   richtig   Schlächtwättervariante   wunderschöööööööööööööööööööööööööön   bstellt   überhaupt   eigentli   Hochzyytsvorbereitige   bstelle   Übernachtigsmöglichkeite   seerose   Langzyytwätterprognose