| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 31
31.05.13 08:42
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Weni sie hüt aluege findis scho nüm ganz so schlimm wie gester und mues aber säge, uf dene Föteli woni jetzt schnäll mit em Natel gmacht ha gsänd sie also besser us als in ächt. Mich stört eigentli vorallem bi dem vo mim GG dass es eifach überhaupt ned i de Mitti esch und vo de Siite so "gwällt" usgseht, s würkt uf Fötelis eifach edler und schöner als wenn mes denn vor sich het.

Ich luege jetzt mol öbi no öpis anders finde (zumindest für mi GG, mit mim Strussteil chönti läbe), aber als Notfallplan bhalti sie uf jede Fall vorerst.

31.05.13 08:49
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

@elea: jo ich ha 27 rsp. 31 Dollar zahlt. Klar esch das jetzt au ned alli Wält, aber trotzdem findi für das was es esch eschs eifach z viel minere Meinig no. Ich glaube das hätti sälber au no anebrocht, neume goge so leeri Medaillon hole imene Bastellade und denn öpis fertigs drufchläbe, ich ha dänkt gha das esch irgendwie richtig professionell gmacht aber für mis Empfinde gsehts eifach schludderig us.

31.05.13 08:56
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

jo es esch ned en reese Geld verloscht! aber för das wos esch, eschs definitiv öberzoge! ebe schrib de of all fell en ehrlichi bewertig of etsy!!!!!

31.05.13 09:00
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jeps Bewertig hani gester grad gschriebe mit dem din wo mi stört. Du dänke es geht sicher au vieli wo das wo mich jetzt so stört dra überhaupt ned wörd chratze, s esch halt au no d Erwartigshaltig gsi wo rächt höch gsi esch und ha mi sooo gfreut woni gseh ha s Päckli esch cho und denn ebe eifach so die Enttäuschung wonis denn agluegt ha.

Z.B. bi mim zivle Hochzyytschleid woni uf Etsy bstellt ha beni viel kritischer, rächne ehrlichgseit scho fast demet dass es ev. ned sooo de Brüller esch wie uf de Föteli aber ha gfunde oke das Risiko gangi bewusst ii und gange sust no do zunere Schniiderin. Aber bi dene Medaillon hani mi ebe irgendwie überhaupt ned uf so öpis igstellt, velecht hets mi wäge dem au so fest gstresst gester .

Zuletzt bearbeitet am 31.05.13 09:01

06.06.13 13:32
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Juhuuuu mis Chleid vo Etsy esch hüt cho und ich bi absolut begeisteret ! Wow hät nie erwartet dass öpis qualitativ so hochwärtigs chunt . Es gseht in ächt wörkli genau eso us wie uf de Föteli vom Shop und obwohl ich kei Schniederi bi und vo dem kei profesionnelli Ahnig ha dunkts mi super guet verarbeitet. Hüt zobe probier ichs ah und mache denn mol Föteli im Chleid, has ebe eleige ned chöne zuemache hinde wills jo zum schnüere esch. Aber ich bi scho mol sust drigschlofe und has so chli zueghebt und ha s Gfühl gha s sitzt wörkli wie angegossen .

Ha sooooo e Freud dra und bi froh dass ichs gwogt ha das dete z bstelle, genau eso es Chleid hani mir vorgstellt gha für eusi zivili Hochzyyt . Jetzt muesi nur no cooli höchi Schueh dezue finde und ev. es härzigs Jäggli oder eso falls es chüehl esch, aber do stressi jetzt aso nonig do findi sicher öpis neume do imene lade.

D Gästeasteckerli hämmre au chli umeprobiert und mol es Musterexemplar gmacht, die andere mache mir allwäg die nächste Wuchene emol.

Datei-Anhänge
Kleid ganz 2.jpg Kleid ganz 2.jpg (160x)

Mime-Type: image/jpeg, 160 kB

Kleid oben.jpg Kleid oben.jpg (78x)

Mime-Type: image/jpeg, 86 kB

Gästeanstecker.jpg Gästeanstecker.jpg (103x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

06.06.13 13:40
valey 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

wunderschöööööööööööööööööööööööööön :D

06.06.13 15:45
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Dankeeeeee valeyyy ha meegaaa Freud !

Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 15:46

06.06.13 19:50
sonne13 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

wow eve, suuuuuuuuuuper schön!!!! beides!!! freu mi für dich dass das so guet klappt hed und so toll use cho isch!!!

06.06.13 19:54
Nemo 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Schööööni sache!!

07.06.13 07:57
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Danke euch vilmoool .

Hihi Sonne nach dere Amulett-Enttüschig beni ächt froh dass das so super usecho esch mit em Chleid .

Ha gester no es Föteli mit Chleid ah gmacht, abgseh devo dass mi GG leider kei Ahnig devo het wie me es Chleid richtig schnüert hets supi usgseh und het alles passt . Aber am Hochzyytstag vo de Zivilhochzyyt mues mir unbedingt mini TZ cho s Chleid schnüere hihi .

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 31
irgendwie   Powerpoint-Präsentation   Zwüscheverpflegigsböxli   Hochzyyt   Langzyytwätterprognose   Übernachtigsmöglichkeite   bstelle   bearbeitet   Zuletzt   Hochzyytsvorbereitige   richtig   überhaupt   seerose   wunderschöööööööööööööööööööööööööön   bstellt   Hochzeitsvorbereitungen   eigentli   Rosmarin-Zitronen-Salz   schööööööööööööööööööööööönnn   Schlächtwättervariante