| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31
16.10.13 11:56
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Denn esch de Obe eigentli losgange mit Ässe etc., ich ha au jetzt no echli es Gnusch im Chopf und weiss gar ned rächt was ich alles söll do ineschriebe, s sind soooo viel tolli Sache passiert und ich ha s Gfühl ich wörd do allwäg locker 3 Siite fülle weni alles wet ufschriebe.

Nachem erste Gang esch die erst Überraschig cho für d Gäst und vorallem für mi Maa. Er het jo immer gfunde gha als Witz jo mir chönte doch eifach uf Las Vegas und eus det vomene Elvis loh traue. Ich ha denn immer gseit wart nur wenn mir emol hürote chunsch e Elvis über. Und so eschs denn au gsi, ha e Elvis-Imiatator buecht gha und de het e super Show anegleid, haha er esch mega lustig gsi und d Chinder händ alli tanzet und gmacht s esch eifach e coole Start i Obe gsi . Mi Maa hets nüm gseh, er het mega Freud gha und ich glaube s het au de Gäst mega guet gfalle, sind jo doch es paar debii gsi wo i die Elvis-Generation ghöre .

Eusi Gäst händ eus super härzigi und lustigi Überraschige gmacht de ganz Obe, unter anderem e mega schöni Powerpoint-Präsentation mit Föteli vo eus und vo allne Gäst und natürli esch au s Spieli "Du / Ich" oder wie das heisst dracho wo me mues Froge beantworte (das do wo sie amigs bi Glanz und Gloria spiele). S het no hundert anderi hammer Sache gä woni do chönt verzelle aber ich chas eifach ned rächt ufschriebe zum dem allem grächt wärde. Euse Hochzyytstanz z.B. esch mega schön gsi, oder d Torte wo euse Nochber für eus gmacht het etc. . Was d Seerose betrifft muesi säge simmer absolut vo A-Z nur begeisteret, s Ässe esch super super fein gsi, s Servicepersonal mega fründlich und hilfsbereit und au bi de Musig händ sie beidi Auge zuedrückt und mir händ bis fast am 2 chöne abfiire . Am 3 simmer denn alli is Bett und händ denn am nächste Morge bim Brunche nomol mit allne Gäst chöne gmüetlich pläuderle (s händ fast alli dete gschlofe), das esch au mega toll gsi, so e gmüetliche Usklang vom ganze Fest. Mues au säge, so es hammer Dessertbüffet und Zmorgebuffet wie i de Seerose hani nonie neume gseh, ächt Wahnsinn gsi!!!

Eusi Gäst sind eifach nur super gsi, s esch soooooooooooo schön gsi mit allne z fiire, de ganz Tag esch vo sonere friedliche und fröhliche Stimmig treit gsi, s esch eifach nur wunder wunderschön und sehr emotional gsi. S händ sich alli total guet möge und das het me halt eifach gmerkt, s händ sich alli sooo fest für eus gfreut und das het me de ganz Tag gspürt, s esch eifach e unvergässlich schöne Tag gsi! Wie's de Elea au scho gseit het, ich ha mir nie chöne vorstelle wieso me seit es sigi de schönsti Tag vom Läbe, aber s esch wörkli eifach mega es speziells Gfühl wo me am Hochzyytstag het. Ich hoffe natürli dass mir no viel wunderschöni Täg dörfe erläbe, aber ich glaube scho dass sones Hochzyytsgfühl eifach eimolig esch und me das eso wahrschindlich wörkli nur eimol het. Ich merkes au jetzt bim schriebe, do sind so viel Emotione a dem Tag wo uf eim iprassle, ich ha mi Bricht überhaupt ned eso chöne schriebe wie ichs eigentli hät welle will ich au jetzt paar Wuche nachhär immer no merke dass es eifach z viel esch zum erfasse.

Ich und mi Maa wärde euse Hochzytstag uf jede Fall immer so schön und vollkomme in Erinnerig bhalte wies für eus gsi esch, s esch für eus persönlich wörkli eusi Traumhochzyyt gsi . S esch au schön wenn me merkt dass d Gäst de ganz Ufwand etc. z schätze wüsse und s händ wörkli alli gseit s sigi so schön gsi und sie hege sich eso wohl gfühlt, das esch doch s schönste Komplimänt findi .

16.10.13 12:13
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So do no paar Föteli vom Saal etc.

Datei-Anhänge
Ballone Himmel.jpg Ballone Himmel.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 51 kB

Saal.jpg Saal.jpg (58x)

Mime-Type: image/jpeg, 214 kB

Tisch.jpg Tisch.jpg (62x)

Mime-Type: image/jpeg, 124 kB

16.10.13 12:13
Canoa 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jöööö Eve danke vöuuuu mou för dine Wonscherschöni Brecht....
Es esch wonderbar zläse dass ehr hend chönne euchi Troumhochzig fiiire im Chreis vo euchne Liebste!

16.10.13 12:14
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So und do no s Dessertbüffet

Zuletzt bearbeitet am 16.10.13 12:15

Datei-Anhänge
Dessertbüffet 2.jpg Dessertbüffet 2.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 146 kB

Dessertbüffet 3.jpg Dessertbüffet 3.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 73 kB

Dessertbüffet 4.jpg Dessertbüffet 4.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 115 kB

Dessertbüffet Früchte.jpg Dessertbüffet Früchte.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 164 kB

16.10.13 12:16
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Gschänktisch, Elvis und mi Maa und ich

Datei-Anhänge
Elvis.jpg Elvis.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 91 kB

Bally Park.jpg Bally Park.jpg (75x)

Mime-Type: image/jpeg, 185 kB

16.10.13 12:17
Canoa 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

WOW mega schöni Föteli danke vöu mou förs zeige liebi Eve

16.10.13 12:22
sonne13 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

hey eve, soooo schön dine bricht, viele dank ech ha grad hüehnerhuut becho wonis gläse ha, eifach nume schön! ich cha die gfühl wo du beschriibsch so guet nochvollzieh!!! au bildli - eifach e traum! und d seerose isch wirkli e klass für sich

16.10.13 12:28
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Danke vilmol ehr liebe , jo s esch eifach so schwer zum alles eso ufschriebe wie mes empfunde het, irgendwie chanis eifach immer nonig in Wort fasse und s sind soo viel mega schöni und spezielli Sache gsi de ganz Tag, ich glaube do chönti grad es Buech schriebe weni jedes Detail möcht verzelle *g* .

16.10.13 12:28
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

liebi eve
i wönsche der und dim maa alles liebi und gueti zode hochzit! i hoffe dass eus beidne de 21.september för Emmer glöck bringt ;)
of din brecht hani mi natürli bsonders gfreut! eifach nor well mer alles eifach zor genau de gliche zit hend döfe erlebe! e perfekte tag!
jez muesi aber no bez schempe... wege der hani jez of mis Sandwich briegelet
de brecht hesch so schön gschrebe! es het mi rechtig berührt! vorallem det wod gschrebe hesch wie din papi tränli die auge gha hesch. wups de hani d tränli grad of mim esse gha
i freue mi wörkli dass ehr so en schöne tag hend döfe erlebe! d belder gsend fantastisch us!!!!!

16.10.13 12:33
sonne13 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

elea, ned schimpfe, ha au scho briegelet wäge der (woni bildli vo euem hochziit entdeckt ha... die diashow hed mi umghaue )

eve, es goht mer gliich, es isch so vöu schöns passiert i so chorzer ziit, es donkt eim fascht ned möglich das alles z verarbeite! gniess es! de alltag holt eim gnueg schnell wieder ii! do darf mer ruhig chli uf de hochziitswolke schwebe

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31
richtig   überhaupt   schööööööööööööööööööööööönnn   Hochzyytsvorbereitige   irgendwie   bstelle   Powerpoint-Präsentation   bstellt   Schlächtwättervariante   seerose   bearbeitet   Übernachtigsmöglichkeite   Zuletzt   Langzyytwätterprognose   Hochzeitsvorbereitungen   Hochzyyt   Rosmarin-Zitronen-Salz   Zwüscheverpflegigsböxli   wunderschöööööööööööööööööööööööööön   eigentli