| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31
26.03.13 15:40
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Sooo tue do mi eignig Tread no ergänze mit de Gastgschänkli. Ha gester no so härzigi Stoffbüechli kauft für die ganz chline vo eusne Gäst. Für die ältere Kids gehts "Zauberstäb" und PEZ-Spänder und für die Erwachsene es Tütli mit Zuetate fürs Liebesrezept. D Gstaltig etc. esch aber au det no im Gang, bi chli am umeteste was am beste usgseht, au zum d Fläschli aschriebe etc., do muesi mol paar verschiedeni Prototype mache.

Datei-Anhänge
Stoffbuch Sterntaler.jpg Stoffbuch Sterntaler.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

PEZ-Spender.jpg PEZ-Spender.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

Zauberstäbe.jpg Zauberstäbe.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

Liebesrezept Geschenk.jpg Liebesrezept Geschenk.jpg (53x)

Mime-Type: image/jpeg, 54 kB

27.03.13 08:23
apple-pie 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Die Geschenke sind super süüss für die Kinder, da werden sie sich bestimmt freuen!
Und die Idee mit dem Liebesrezept finde ich auch toll

27.03.13 09:04
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Dankeeee

02.04.13 09:39
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So über das Osterweek-end hämmer rächt viel Sache anebecho. Am Samstig simmer no imene Bluemelade gsi zum e 2. Offerte ihole und ich ha det eifach es super Gfühl und glaube die händ total verstande was eus vorschwebt und gfallt. Im erste Bluemelade wo mir gsi sind hani irgendwie die ganz Zyyt dänkt, dass die eifach e andere Stil händ und denn glaub d Deko ned eso usechunt wie mirs gärn hätte, bi jetzt richtig froh dass mir no neume andersch anesind . Und s beste esch no wägem Brutstruss wo mir so mega gfallt wäge de Pfingstrose wo's jo i dem dinne het: ha gfrogt öbs irgendwie öpis geht, wo ev. ähnlich usgseht, und sie grad so jojo do chöne mir sust nochli Buurerose (glaube so hets gheisse) driitue, die sind voluminöser und gsänd Pfingstrose rächt ähnlich (glaube das esch au das wo d Chickpea gmeint het).

Aso uf jede Fall bini grad mega happy, ha es richtig guets Gfühl bi dem Lade und freu mi jetzt richtig uf d Deko ! Mi GG het e Bastelafall gha und het agfange so Drohthärzli sälber bastle, bi richtig erstuunt gsi das hätti ned dänkt dass er so öpis sälber macht . Uf jede Fall findi sie gsänd ächt cool us, weiss nur ned öb de Ufwand zum alli so sälber mache ned unverhältnismässig gross wird. Aber mir händ jo nochli Zyyt .

Jetzt müemer mol no überlegge wo mir denn Cherze chaufe für eusi grosse Cherzeständer und denn hämmer no so chlini Teeliechtgläsli wo mir no uf de Tisch verteile wo mir au no e Schwetti Cherze bruche für drii. Gange ev. mol e Ladig im Ikea go hole oder so.....

Ha mir nochli überleid wäge de Deko vo eusere Cardbox (Vogelchäfig) und ha jetzt mol so e spezielli Liechterchetti bstellt, ha dänkt ev. wörd das no schön usgseh wenn mir so öpis irgendwie drumwickle oder so, am Obe im abdunklete Saal wörds ev. no schön usgseh, mueses mol teste .

Datei-Anhänge
Lichterkette Blüten.jpg Lichterkette Blüten.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 91 kB

02.04.13 13:53
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Das wäre eusi Cherzegläsli und s erste Drohthärzmuster wo mi GG gmacht het

Euse Saal wo mir fiire het viel Graui Elemänt und so Dekoeteili mit Schwemmholz etc., drum hämmer so helli Steinli id Cherzegläsli inegmacht.

Datei-Anhänge
Kerzli und Drahtherz.jpg Kerzli und Drahtherz.jpg (83x)

Mime-Type: image/jpeg, 109 kB

Saal.jpg Saal.jpg (75x)

Mime-Type: image/jpeg, 120 kB

02.04.13 13:57
valey 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

woow woow ganz schön :D

02.04.13 14:05
sonne13 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

jey eve777, du hürotisch i de seerose?!? cool! ich goh morn det hi goh probeässe dä saal isch meeeega schön!

Zuletzt bearbeitet am 02.04.13 14:06

02.04.13 14:21
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

jo genau mir händ s fest i de seerose . Eus het ebe d Laag so gfalle und de Saal und s Ässe natürli au . Fiire dir demfall au i de Seerose oder sind ehr no am dureteste vo verschiedene Locations ?

02.04.13 14:22
sabrinella 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

eve kenne au öber wo det hürotet im juli!!!!du heissisch aber ned perzuefall maria?

02.04.13 14:26
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Nei Sabrinella gaaaanz wiit ewäg mit em Name . Und mir hürote erst im September .

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31
Powerpoint-Präsentation   Schlächtwättervariante   bstellt   überhaupt   Hochzeitsvorbereitungen   bearbeitet   eigentli   seerose   Zuletzt   schööööööööööööööööööööööönnn   richtig   Langzyytwätterprognose   bstelle   Zwüscheverpflegigsböxli   wunderschöööööööööööööööööööööööööön   Übernachtigsmöglichkeite   Hochzyyt   Hochzyytsvorbereitige   irgendwie   Rosmarin-Zitronen-Salz