| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 209 .. 281
26.07.11 13:17
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Uhhhh ja Tiffany-Girl!!! "Ring geschraube" finde ich auch gaaaaaanzz schlimm!!
Bei uns war es mega heiss, aber zum Glück gab es nicht so ein Ring geschraube...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.07.11 13:22
bride81

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@dia: gute besserung!

@tiffy: super trick und brilliant erklärt, vielen dank!

26.07.11 13:42
Stella83

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke dia.

Bist du denn so gesprächig?
Wünsch dir gute Besserung und viel Spass beim Kleben


Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

26.07.11 13:48
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ja bin schon ein gesprächiger Typ!! Typisch Frau halt...
Aber mein GG meint eher, dass ich nicht "motzen" kann wenn er etwas nicht gemacht hat, im Haushalt z.B...
Darum findet ers glaube ich gut, dass ich nicht viel sprechen kann...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.07.11 13:54
Stella83

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ach so. Ja da wär mein Schatz bestimmt auch froh


Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

26.07.11 18:38
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@livipivi
Können wir uns schon mit dir freuen????

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.07.11 19:53
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@All : Nei nei nei- eigentlich ghört de Itrag in Ärger-Tread. Sie hend s Gfühl ich verlangi z viel Geld. HA überhaupt ned. De het s Gfühl das ich für 4400.- chäm go schaffe und vergliecht mich mitere 21jährige wo so viel het bi ihne- aber HALLOOOOO ich bin 30-gi und soviel hani ja nach de Lehr gha!!!!! Denn wett er älteri und het s Gfühl für so es Löhnli! No Way- ich ha Abgseit! Aber es schiesst mich sooo a im Job. Het mir so gwünscht das es klappt!!!!!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 20:01
Schlumpf79 

Re: Ich freu mich

Och nee Livipivi, drückdi grad ganz fest in Gedanke!! das duet mr mega leid! Aber hesch recht, so doof wies tönt, aber für dä Lohn wurdi au nid gu schaffe!! Duu, und uf din erlernti Bruef retour wetsch nümme??
Kopf hoch, bella!


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

26.07.11 20:02
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ohhhhh nei livipivi, das duet mir mega leid!!! Jetzt hän mir alli so fest an di dänkt und dr dume druckt...
Aber ich verstand di, bi däm lohn hät ich au abgseit! Ich finds e frächheit, was gwüssi firmene verlange, jung erfahre und wenn möglich günstigi arbetskraft!
Ich hoff ganz fest, dass du din perfekte job findisch, wo du di wohl fühlsch und au richtig behandlet wirdsch! Kopf hoch, gib nid uf, du wirsch din platz no finde!!
Ich hoff du kasch dr obe glich no gniesse und zerbrich dir dr kopf nid zfest... Es git immer wieder e neue wäg!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.07.11 20:11
Tiffany-Girl 

Re: Ich freu mich

Oh nei, livipivi, das tuet mer soooo leid !!!

Sooo e verdammti Frächheit! Ja, die spared aber am falsche Ort, und vor allem tüends sich sälber kein Gfalle, so tüends Gäld verpulvere für öpper ohni Erfahrig wo ihne dänn doch nöd das bringt, wo sie bruuched...

Aso ich säge: Die händ aber es mega Päch, dass sie die falsch Entscheidig troffe händ, und sind so churzsichtig, zum Glück gahsch deet nöd ane!

D dia hätt Rächt: Dis Tüürli isch nonig ufgange, das isch na irgendwo...

Mach der en schöne Abig!!! Schicke Dir en dicke Knuddel!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

 1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 209 .. 281
einfach   Proeschu   Oktober   Wünsche   livipivi   heiraten   Forever   September   brauchen   Hochzeit   verlobt   Trauung   gestern   endlich   bearbeitet   Traumtag   Ziviltrauung   verliebt   Tomorrow   wirklich