| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 68 .. 134 135 136 137 138 .. 210 .. 281
26.07.11 20:57
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke mini liebä Mädels- ja es isch mir unbegrieflich- gseit hends ich hetti perfekt is Team passt und eigentlich wär alles perfekt gsi- ich het nur müese ja zum Löhnli sägä! Aber bitte. Also ich ha ihm grad gseit: Sie chönd mich doch ned mitere 21jährige verglieche wenns um de Lohn gaht.... ja und denn hani gseit es het mich mega gfreut wenns klappt hegi, aber ich heg au mini Uslage und ich chöni und welli ned me abe entgege cho! ts ts ts!

@Schlumpf: Wenn ich nur dra denke chum ich Buchweh über. Wenn du wüsstisch was ich bi dene Idiote vo Zahnis alles ha müese erlebe oder überlebe..., s einzig wo ich mir chönt vorstelle isch wieder als PA z schaffe, aber ebe, wenn ich chan wähle lieber im Büro. Fühl mich det eifach am richtige Ort.
Ich wünschti ich het damals e anderi Lehr usgwählt- obwohl ich super bin als PA- aber sit em 2009 hani d Schnauze eifach gstriche volle vo dene Wiesskittel wo eim wie es A.... behandlet vor de Patiente.
Wenn du en guete gfunde hesch under all dene Deppe Schlumpf- blieb det und bis sooooo happy- de Bruef wär ja so schön!!!!!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 21:03
Tiffany-Girl 

Re: Ich freu mich

Ähm, was isch PA?

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

26.07.11 21:06
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Sorry Tiffany- ich verfall id Fachsprach- Prophylaxe- Assistentin. Für d Laie mached mir s glieche wie d Dentalhygienikerinne (DH's) aber mir dörfed kei Problemfäll behandle wo tüüfi Zahfleischtäschä hend. D.h. Paradontitis. Dörfed nur bis 4mm unters Zahfleisch.

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 21:14
Tiffany-Girl 

Re: Ich freu mich

Ouuuuuu, schad bisch nöd bi minere Zahnärztin, deet würdets Dich mega behandle! Han mini Zahnärztin scho siit Jahre nüme gseh, die luegt nur d Röntgebilder aa, und verlaht sich voll uf ihri Mitarbeiterine - ok, weiss jetzt natürli nöd, ob das e PA oder DH isch, aber die händs deet super guet!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

26.07.11 21:14
Schlumpf79 

Re: Ich freu mich

Ich chan dich total verstah, Livipivi, ha au scho dertigi a... vo Chefene "dörfe" kennelerne! Mi jetzig isch nid grad bombastisch(aber so eine gfind mr eh niene), aber es laht sich guet mitem lebe bzw. schaffe!
Mier gfallt dr Bruef vorallem, da mr immer mit Lüüt zdue het! Aber ha mier au scho mängisch überleid zwechsle! Wenns nur nid so schwiirig wär dr Sprung ini ander Branche zpacke (ohni viel Umschuelige etc.)

Wünsche dier ganz fest, dass schnell noimet anders es Türli für dich ufgaht, Livipivi!!

Griesslis

Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

26.07.11 21:24
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke Schlumpf, du hesch scho recht- ich würd gern e Umschulig mache- aber s liebe Geld..., du wenn gar nüt me gaht gahni scho wieder zrug. Aber ebe, momentan fühl ich mich na ned dezue fähig- s negative Gfühl isch eifach viel z gross!

Tiffany- ich freu mich für die Agstellte, obwohl die meiste Patiente ned so viel mitbechömed vom Terror Und de gaht au meistens me gege d DA's (Dentalassistentinne)

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 21:24
chiccalina 

Re: Ich freu mich

ich freu mich, dass hüt eusi dankeskärtli anschienend ako sind und miar mega viel kompliment überko hend :-)

hend no äs album däzua gmacht und das het au allne mega guat gfalle :-)


***03.06.2011***

26.07.11 21:34
Tiffany-Girl 

Re: Ich freu mich

@livipivi: ja, das stimmt natürli, aber ich luege ja amigs au die aagstellte aa, wo am empfang sind etc. und wie die mitenand redet oder wänns vode cheffe grüeft werdet etc. ... und ich han immer s gfühl, dass sich da alli guet verstönd... oder werdet zumindescht respektvoll behandled, oder wenigstens vor de patiente...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

26.07.11 21:34
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

So schön Chiccalina- en Bietrag de definitiv is ich freue mich ghört!!! (ned so wie minä)

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 21:42
chiccalina 

Re: Ich freu mich

livipivi dankeschön

ja das stimmt, das tönt nöd so guat, abr für 4400.- würi au nöd go schaffe!abr bisch denn etz no agstellt am alte ort?


***03.06.2011***

 1 .. 68 .. 134 135 136 137 138 .. 210 .. 281
verlobt   heiraten   endlich   Tomorrow   brauchen   Trauung   Oktober   bearbeitet   Forever   Proeschu   verliebt   gestern   Ziviltrauung   wirklich   September   Wünsche   Traumtag   livipivi   Hochzeit   einfach