| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 210 .. 281
26.07.11 22:21
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ouu nei livipivi, das tuet mir leid. Verstoh das nöd, die verglichet Öpfel mit Bire. Für de Lohn het ich au nöd zuegseit

Chan dir nofühle. Ich han au de Asch.... i mim Job. Aber irgendwie hani au no nöd d Motivation gfunde, zum mich um en andere Job z kümmere...au ich hoffe, dass bald irgendwo Mol es Türli ufgo wird. Das wünsch ich au dir! Hoffentlich findsch bald e gueti Stell, wo dich z friede stellt.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

26.07.11 23:04
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey ihr zwei, ha de ersti Schock (bin eifach zu sicher gsi) scho überwunde. Git schlimmers ide Welt als en Job ned z becho- oder ned z welle well öpis ned stimmt.
@Chiccalina: Ja ja bin agstellti und ned kündt oder so- aber ha so en doofe Job mit Bonus wo ich fast nüt verdiene, grad jetzt im Summer lauft nüt. Drum wött ich so bald wies gaht weg.
@Prinzessin, muesch mal inere ruhige Minute echli umesurfe und wend öpis interessants gsehsch eifach mal bewerbe- s ersti Mal brucht mega überwindig- aber nacher gahts

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

26.07.11 23:06
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@livipivi: Jo das mueni wohl Mol mache. Denke aber es isch au nöd sooo eifach, öppis neus z finde. Mol luege...plötzlich hend mir üsen Traumjob

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

27.07.11 07:46
Kate82 
Re: Ich freu mich

aber füre Momänt müen mir uns halt mit unseremTraummaa begnüege
Ich wünsch dir Prinzässin und Livipivi, dass ihr eure Traumjob findet! @livipivi: das isch scho chli scheisse, dass die dich so in Sicherheit wähne und denn mit eme sone "riese" Lohn hindefüre chöme... Schad, hätt's dr gönnt!

@chiccalina: Isch sicher e guet's Gfühl, wenn die Dankeschärtli gmacht si. Und wenn de erscht no so schöni Reaktione chöme

27.07.11 07:53
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Livipivi

Das esch schad, dasses för dich ned gstomme hed! Mängisch wetti scho gern wösse, was die Chefe (oder die wo das entscheided) öberlegged, wenns sone Entscheidig träffed.... tsts.....
Ich wönsche der of jede Fall gnüegend Chraft, dass du wiiter Usschau haltisch no DIM Job ond dass denn dete alles stimmt!
Ech säge emmer, es hed alles en Senn, weroms eso chonnd, au wenns mängisch ned eifach esch!
Drück dich!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

27.07.11 08:00
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke Ihr Mädels. Ja jetzt heissts wietersueche..., *grmpf* Aber öpis erfreulichs isch doch na- am 03.08. chömed üsi Dankeskärtli Juhui, denn schaffeds mir na innerhalb vo de 3 Monät Deadline wo ich üs geh han

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

27.07.11 08:03
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Livipivi

Das esch doch öppis, wo du dich chasch druf froie! Werded secher velli positivi Rückmeldige öbercho!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

27.07.11 08:09
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ja Proeschu du hesch recht!!! Und zuesätzlich hani hüt wieder 800Gramm weniger uf de Waag gha, sit am Samstig Das isch au cool! (Aber hüt morge het ich de eint Aff vo de Abteilig am liebste grad wieder usem Fenster grüert- mues scho so schnell wie möglich weg- söss gits Toti )

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

27.07.11 08:33
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Livipivi

Das esch doch en super Nochricht, dass dWoog weniger azeigt hed!!! Gratuliere!!
ond för de anderi: tüüüf ischnufe!! De Typ heds ned verdienet, dass du dini Energie för ehn duesch verschwände!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

27.07.11 08:33
trobadora 
Re: Ich freu mich

Oh livipivi, ich hätte mich echt gefreut mal von einem positiv ausgegangenem Beispiel zu hören (wir hatten das Thema ja im Ärger-Thread)

Aber weisst Du, man weiss ja nie wofürs gut ist. Es wartet bestimmt noch ein viel besserer Job auf Dich, wo die Chefs auch Deine Arbeit zu schätzen wissen und nicht nur aufs Geld schauen! wenns nämlich schon so anfängt, naja...

Und manchmal erfährt man auch Genugtuung: Letztes Wochenende erzählte mir eine Kollegin von dem Kollegen der in der Firma arbeitet, wo man mich auch so hinhielt und ich bis heute keine Absage erhalten habe: die Stimmung ist super schlecht, es wird überall am Geld gekürzt und sie sind schon x mal umgezogen in dieser Zeit... Tut mir zwar leid für den Kollegen, aber ich bin doch froh, dass ich nicht dort gelandet bin und jetzt einen guten Job in einem super Team habe

Und ich freu mich, weils nur noch 1 Monat geht!

Zuletzt bearbeitet am 27.07.2011

 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 210 .. 281
brauchen   livipivi   endlich   Traumtag   Wünsche   Tomorrow   wirklich   Hochzeit   Proeschu   verliebt   Ziviltrauung   verlobt   gestern   Trauung   einfach   bearbeitet   Oktober   heiraten   September   Forever