Ich freu mich |
|
1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281
|
08.08.11 19:36
livipivinicht registriert
|
Re: Ich freu mich
Danke Mädels- ja Sigport, vergessen ist irgendwie das falsche Wort. Wir nennen es Zukunftspar-konto und ich persönlich hätte nie gewagt da was für meine Schule wegzunehmen. Aber Mein Schatz hat recht, das ist ja eine Investition und wenn ich dadurch einen tollen Job bekomme, hat es sich ja voll gelohnt.
übrigens: Habe gerade von meiner Schwägerin einen mega tollen, ausgeschriebenen Job bei der Versicherung bei der Sie arbeitet, angegeben bekommen. Die Suchen eine Sachbearbeiterin für Zahnfälle. Ich passe perfekt ins Profil. Sie suchen jemand mit Erfahrung als Dentalassistentin und mehreren Jahren Erfahrung darin und MS Office (Kurs habe ich)
Wenn das jetzt noch klappt dann "geuss ich voll los" wäre alles perfekt
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
08.08.11 19:51
|
danke Tiff ich ha au fast brüelet vor freud
|
|
|
08.08.11 19:55
mond26
|
@livipivi: ich hoffe sehr, dass du den job bekommst! super news!!!
|
|
|
08.08.11 20:00
|
Danke Mond26- also denn denn denn chönt ich die ganz Welt umarme. Wär fast echli kitschig wenn das au na klappet. Aber wer weiss- evtl. hend ja d Sterne sich zu mine Gunstä gänderet
|
|
|
08.08.11 20:03
ddpp
|
ich bewundere dich.
zerscht öberwendisch dini Bulldoge
denn chasch dini Schuel doch no mache
ond jetzt no die News.
eifach nor fantastisch. Du hesch deför Kämpf ond besch eifach so sympathiscch obwohl ech dech gar ned könne. Ech hoffe s'beschte för dech, dass du dä Job scho gli i de Hände hesch!!!!
|
|
|
08.08.11 20:05
|
Hey ddpp danke vielmal- das isch denn lieb! Ja ha ja erst d Bewerbig gschickt. Mal luege was passiert. Aber ihr werdeds sicher erfahre. Ha eu all scho unbekannterwies is herz gschlosse und mues immer grad verzelle wenns öpis neus git
|
|
|
08.08.11 20:09
mond26
|
@livipivi: so einige forumsbenutzerinnen schreiben dir, dass sie dich so symapathisch finden, auch wenn wir uns ja nicht kennen. deine herzliche und ehrliche art gefällt mir einfach und anscheinend nicht nur mir:-)
Zuletzt bearbeitet am 08.08.2011
|
|
|
08.08.11 20:11
ddpp
|
ech ha mich imfau am Nomittag ertapt win ech of de Internetsiite vo de Luzernerziitig be go Stelleninserat aluege wo öpis för dech chönd sie, aber ha grad nüd g'fonde. Zom Glöck besch du mer jetzt scho defor cho ;-)
|
|
|
08.08.11 20:14
|
Also Ihr....., ihr überwältiged mich. Es isch eifach wunderbar das mer im Internet so tolli Mensche kennelerne kann. So hilfsbereit und eifach nett. Mer ghört immer das d Mensche sich nüm um anderi kümmeret, tja die söttet mal da ine schnuppere und sich vom Gegeteil überzüge.
Es fehled mir d Wort und ich mues sägä, ich würd für eu s gliech mache. Also bitte melde, wenn ihr mal hilf bruched
|
|
|
|
1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281
|