| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281
08.08.11 19:36
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke Mädels- ja Sigport, vergessen ist irgendwie das falsche Wort. Wir nennen es Zukunftspar-konto und ich persönlich hätte nie gewagt da was für meine Schule wegzunehmen. Aber Mein Schatz hat recht, das ist ja eine Investition und wenn ich dadurch einen tollen Job bekomme, hat es sich ja voll gelohnt.

übrigens: Habe gerade von meiner Schwägerin einen mega tollen, ausgeschriebenen Job bei der Versicherung bei der Sie arbeitet, angegeben bekommen.
Die Suchen eine Sachbearbeiterin für Zahnfälle. Ich passe perfekt ins Profil. Sie suchen jemand mit Erfahrung als Dentalassistentin und mehreren Jahren Erfahrung darin und MS Office (Kurs habe ich)

Wenn das jetzt noch klappt dann "geuss ich voll los" wäre alles perfekt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.08.11 19:45
Tiffany-Girl 

Re: Ich freu mich

Oh livipivi, mir sind grad die Tränen in die Augen geschossen, als ich Deine guten News las, sooooo schön !!!

Und der Job wäre ja wirklich perfekt für Dich! Ich drück Dir die Daumen!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

08.08.11 19:51
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

danke Tiff ich ha au fast brüelet vor freud

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.08.11 19:55
mond26 
Re: Ich freu mich

@livipivi: ich hoffe sehr, dass du den job bekommst! super news!!!

08.08.11 20:00
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Danke Mond26- also denn denn denn chönt ich die ganz Welt umarme. Wär fast echli kitschig wenn das au na klappet. Aber wer weiss- evtl. hend ja d Sterne sich zu mine Gunstä gänderet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.08.11 20:03
ddpp 
Re: Ich freu mich

ich bewundere dich.

zerscht öberwendisch dini Bulldoge

denn chasch dini Schuel doch no mache

ond jetzt no die News.

eifach nor fantastisch. Du hesch deför Kämpf ond besch eifach so sympathiscch obwohl ech dech gar ned könne. Ech hoffe s'beschte för dech, dass du dä Job scho gli i de Hände hesch!!!!

08.08.11 20:05
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey ddpp danke vielmal- das isch denn lieb! Ja ha ja erst d Bewerbig gschickt. Mal luege was passiert. Aber ihr werdeds sicher erfahre. Ha eu all scho unbekannterwies is herz gschlosse und mues immer grad verzelle wenns öpis neus git

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.08.11 20:09
mond26 
Re: Ich freu mich

@livipivi: so einige forumsbenutzerinnen schreiben dir, dass sie dich so symapathisch finden, auch wenn wir uns ja nicht kennen. deine herzliche und ehrliche art gefällt mir einfach und anscheinend nicht nur mir:-)

Zuletzt bearbeitet am 08.08.2011

08.08.11 20:11
ddpp 
Re: Ich freu mich

ech ha mich imfau am Nomittag ertapt win ech of de Internetsiite vo de Luzernerziitig be go Stelleninserat aluege wo öpis för dech chönd sie, aber ha grad nüd g'fonde. Zom Glöck besch du mer jetzt scho defor cho ;-)

08.08.11 20:14
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Also Ihr....., ihr überwältiged mich. Es isch eifach wunderbar das mer im Internet so tolli Mensche kennelerne kann. So hilfsbereit und eifach nett. Mer ghört immer das d Mensche sich nüm um anderi kümmeret, tja die söttet mal da ine schnuppere und sich vom Gegeteil überzüge.

Es fehled mir d Wort und ich mues sägä, ich würd für eu s gliech mache. Also bitte melde, wenn ihr mal hilf bruched

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281
gestern   bearbeitet   einfach   brauchen   wirklich   September   verliebt   verlobt   Hochzeit   Forever   Proeschu   Trauung   Tomorrow   endlich   Oktober   Wünsche   Traumtag   heiraten   livipivi   Ziviltrauung