| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 241 .. 281
21.09.11 12:46
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Also ich liebe auch beides! Luxushotels und das Zelt!
Ich finde es soooo schööön romantisch, wenn man im Zelt schläft und es regnet. Ich liebe es wenn es auf das Zelt tröpfelt.... (ausser bei Gewitter, da sind wir auch schon ins Auto geflüchtet, weil es mega blitzte)!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

21.09.11 13:18
Vikunija 

Re: Ich freu mich

ui, da isch aber viel gange bi eu!!!!
@ Proeschu: Mir gönd 3 Täg uf Hongkong und denn uf Australie, im ganze 2 Mönet.

Jaaa, mir händ wüki es super Schnäppli gmacht und sind super happy. Du häsch scho recht Dia, normalerwis wird mer immer bestraft wenn mer z lang warted. Ich han auscho schiss ka und mim GG druck gmacht, aber jetzt hät sichs mal glohnt!

ZUm Thema Zelte/campe Hotelferie:

Also ich find eigentli alles lässig. Chunt halt uf de Ort, d Situation und au d Finanze a.

Es Ziitlilang bin ich sogar immer 2 Wuche mitem Zelt ind Summerferie. Da hämmer eifach alles ipackt, also au es Partyzelt wo de Tisch, Stüehl und Kocher usw. Platz ka händ.

Mittlerwiile gang ich aber bi 2 Wuche Ferie doch lieber ines Hotel. Han das au gern wenni, chli verwöhnt wird und am Abig immer es anders Reschti chan usbrobiere und vorallem nöd muss abwäsche

Mir gönd aber am 1. Aug immer mitem Zelt an Neueburgersee. Dadruf freu ich mich denn amix immer, isch halt me Abentür und me chan chli spare.

Ich liebe ja sowiso Ferie (klar) und ich möcht denn ebe au wegfahre. Ich mach den lieber chli eifacheri Ferie, wenns mal mitem Geld knapp isch.

Aber so isch halt jede anderscht und so söll ja au si!



Ja und mitem Camper freu ich mich jetzt au. Das sind für mich ebe kai klassischi Ferie, da mir ja 2 Mönet unterwegs sii werded. Puh, da immer ines Hotel. Ok, Backpackers, aber denn hani leiber min Camper, mit mim WC minere Duschi usw. Ja und ich stell mer das au sehr gmüetli vor, am Abig uf dene Campingplätz, zäme chöchele und schwätze, wiiteri Reis plane usw.
Mir sind ja zerscht na in Hongkong, det hämmer es Hotel, in Perth und Sydney au und denn gömmer na 1 Wuche uf Cook Islands, sorichtig Honeymoon, det lömmer eus denn au verwöhne!



Sorry, isch chli lang worde

21.09.11 14:13
Kate82 
Re: Ich freu mich

@vikunija: coooooli Sach mitem Camper , besser versicheret und usgrüstet und trotzdäm günschtiger, gueti Sach . Dir heit schöni Ferie vor euch
hey vikunija, ganz e anderi Frog, isch mir nur grad wieder ufgfalle. Chunsch du nid vo Basel? Di Dialäkt isch aber nid grad sone Baaseldytsch...

Also zältle magi au gar nid, aber mol mitem Camper umekurve (im Norde) würd mi au mol no gluschte...aber gläb mi GG reizt das gar nid, dä isch chli wie du livipivi , wenn scho, dennscho...

21.09.11 14:56
Vikunija 

Re: Ich freu mich

@Kate: verwütscht!

Ich chume ebe ursprünglich nöd vo Basel sondern us Samstagern -> Züribiet

aber i ka au anderscht wenni will. Ich pass mich do denn chli a, jenachdem mit wem ich am rede bin. Nid dasi so es richtigs Baaslerdytsch anebring aber würd mal sage relativ aschtändig. kasch mer glaube, muss mir natürli scho no do und det e Spruch aloose, aber das isch in Züri nid andersch.... Bi niemed me dihaime

21.09.11 15:44
Kate82 
Re: Ich freu mich

...also nid dass i s'Baseldytsch bsunders schön find . Aber mini Schwöschter schribt ganz anders als du
also vo dämhar bini au niened so ganz dehei Uf dr ID isch bishär BS und ..ZH gstande, ufgwachse im Oberbaselbiet und jetzt im AG dehei. Mittlerwile hani au es AG im Pass.. (heirat sei Dank )

21.09.11 16:08
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey ihr zwei Hübschä, mir gahts genau glich im Fall- Bin e waschechti St.Gallerin und stolz druf- aber min Dad seit ich redi komisch sit ich z Zug wohne und da z Zug stich ich use wie en bunte Hund mit mim Dialekt- also chönts ned verstecke (wett ja au ned) und denn hani mal na 3 Jahr z Züri gwohnt und Gschaffet und au vo det schlaht amel na echli was dri.

Bin au niergends me dihei

Min Maa het amel früher wenn er in St.Galle im Ussedienst gsi isch immer dihe gseit: Also du bisch scho nüme so schlimm Freche Sack

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.09.11 16:17
Leanda 

Re: Ich freu mich

Ächt Kate, wo du ghürote hesch isch bi dir AG in Pass ko? Ka me das wähle? Bi mir isch automatisch Basel dinne, also nit dasi öpis drgege hätt, im gegeteil, ha nit so freud a minere AG Nummere ;) aber was me nit alles macht für dr GG =)

*** 30.06.2012 ***

21.09.11 16:19
nimbini 

Re: Ich freu mich

hahahaa wenigstens öppis händ ZH und BL gmeinsam.... beidi wänd kei AG-Autonummere

21.09.11 16:22
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Nimbini
Ned emmer gäge dAargauer, gäll?!?!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

21.09.11 16:23
Tara 

Re: Ich freu mich

@livipivi

Ha gad müesse schmunzle ab dim waschechte St. Gallerin. Be au eini Wohne aber sit über 3 Johr in Winti und schaffe in Zürich. Ha mit de Hürot no Stadt Zürich als Bürgerort übercho, Trub BE han i scho gha. Zudem han i no en Irische, Englische und natürlich de Schwyzer Pass. Aber St. Gallere tuen i immer no I glaub, dass bring i nöd wäg. Do im Büro tuends mich immer uslache

Grüssli

Zivil 31.07.2008 / Kirchlich 02.08.2008
Chelsea 26.10.2009

 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 241 .. 281
heiraten   wirklich   Traumtag   Proeschu   gestern   Wünsche   verliebt   Hochzeit   Ziviltrauung   Oktober   Forever   livipivi   Trauung   September   brauchen   endlich   Tomorrow   bearbeitet   verlobt   einfach