Ich freu mich |
|
1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 241 .. 281
|
21.09.11 12:46
dianicht registriert
|
Re: Ich freu mich
Also ich liebe auch beides! Luxushotels und das Zelt! Ich finde es soooo schööön romantisch, wenn man im Zelt schläft und es regnet. Ich liebe es wenn es auf das Zelt tröpfelt.... (ausser bei Gewitter, da sind wir auch schon ins Auto geflüchtet, weil es mega blitzte)!!!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
21.09.11 13:18
Vikunija
|
ui, da isch aber viel gange bi eu!!!! @ Proeschu: Mir gönd 3 Täg uf Hongkong und denn uf Australie, im ganze 2 Mönet.
Jaaa, mir händ wüki es super Schnäppli gmacht und sind super happy. Du häsch scho recht Dia, normalerwis wird mer immer bestraft wenn mer z lang warted. Ich han auscho schiss ka und mim GG druck gmacht, aber jetzt hät sichs mal glohnt!
ZUm Thema Zelte/campe Hotelferie:
Also ich find eigentli alles lässig. Chunt halt uf de Ort, d Situation und au d Finanze a.
Es Ziitlilang bin ich sogar immer 2 Wuche mitem Zelt ind Summerferie. Da hämmer eifach alles ipackt, also au es Partyzelt wo de Tisch, Stüehl und Kocher usw. Platz ka händ.
Mittlerwiile gang ich aber bi 2 Wuche Ferie doch lieber ines Hotel. Han das au gern wenni, chli verwöhnt wird und am Abig immer es anders Reschti chan usbrobiere und vorallem nöd muss abwäsche
Mir gönd aber am 1. Aug immer mitem Zelt an Neueburgersee. Dadruf freu ich mich denn amix immer, isch halt me Abentür und me chan chli spare.
Ich liebe ja sowiso Ferie (klar) und ich möcht denn ebe au wegfahre. Ich mach den lieber chli eifacheri Ferie, wenns mal mitem Geld knapp isch.
Aber so isch halt jede anderscht und so söll ja au si!
Ja und mitem Camper freu ich mich jetzt au. Das sind für mich ebe kai klassischi Ferie, da mir ja 2 Mönet unterwegs sii werded. Puh, da immer ines Hotel. Ok, Backpackers, aber denn hani leiber min Camper, mit mim WC minere Duschi usw. Ja und ich stell mer das au sehr gmüetli vor, am Abig uf dene Campingplätz, zäme chöchele und schwätze, wiiteri Reis plane usw. Mir sind ja zerscht na in Hongkong, det hämmer es Hotel, in Perth und Sydney au und denn gömmer na 1 Wuche uf Cook Islands, sorichtig Honeymoon, det lömmer eus denn au verwöhne!
Sorry, isch chli lang worde
|
|
|
|
|
|
|
21.09.11 16:17
Leanda
|
Ächt Kate, wo du ghürote hesch isch bi dir AG in Pass ko? Ka me das wähle? Bi mir isch automatisch Basel dinne, also nit dasi öpis drgege hätt, im gegeteil, ha nit so freud a minere AG Nummere ;) aber was me nit alles macht für dr GG =)
*** 30.06.2012 ***
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 241 .. 281
|