| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 242 .. 281
21.09.11 17:28
Seechind84 

Re: Ich freu mich

Das freut mi jetzt aber grad

21.09.11 17:29
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Seechind
Aso dWelt esch ebe scho chli

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

21.09.11 17:38
Seechind84 

Re: Ich freu mich

Chli? Jawohl, hier, ich bin sicher die chlinscht i de rundi.

22.09.11 07:43
Kate82 
Re: Ich freu mich

@leanda und vikunija: Ich ha jo jetzt drei Heimatort, im Familiebüechli si alli dre ufgfüehrt. Aber bir ID und em Pass hei si mir gseit, dass nur 1 Platz het. Ich müess eifach dä woni druf will ha, z'vorderscht aneschriibe. S'wird eifach dr vorderscht gnoh.

@vikunija: also s'Baselbiet isch doch wunderschön, do hesch du e guete Kanton verwütscht

@nimbini: mi GG seit immer dr Aargau isch dr bescht Kanton, dä trennt BS vo ZH und d'Autonummere hani jo scho es Zytli... drfür chani sithär umefahre, wieni will, bi jo entschuldigt . Aber eigentlich isch s'Fricktal jo eh nid richtig AG... und eigentlich au nid vill andersch als s'Oberbaselbiet, woni ufgwachse bi...

@sigport: Chäschuechli mit Senf?!? goht jo gaaaar nid...

@proeschu: brrrr, wäh, ich bi eh scho kei Mayo-fan, aber an de Pommes, das schüttlet mi scho fascht..

Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011

22.09.11 07:48
Kate82 
Re: Ich freu mich

eigentlich hani jo öpis ganz anders welle schribe

Ich ha gester d'Föteli gholt! . Aber do mir jetzt am Fritig doch nid dehei si, chani se erscht am Samstig aluege.... No soooo lang gedulde....

22.09.11 07:49
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Kate
Cooool!
Denn gsehmer nöchst Woche au es paar devo?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

22.09.11 07:53
Leanda 

Re: Ich freu mich

@Kate, i wohn au in Rhyfälde und fühl mi gar nit als Aargauerin sondern ebe als Baslerin Aber bi jo au im Baselland ufgwachse

Cool Föteli

*** 30.06.2012 ***

22.09.11 07:57
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@Kate
Juhuuuuu Föteli!!!!
Do freue mir uns au zum se aluege....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

22.09.11 08:24
Kate82 
Re: Ich freu mich

Leanda, isch jo luschtig. Bisch au wäg dim Liebschte do ane zoge? Ich bi z'Buebedorf ufgwachse, ha denn no chli z'Oberdorf gwohnt und wohn jetzt sit zimmli genau 4 Johr z'Möhli... Aber ich find d'Mentalität do isch jo öppe zimmli die gliichi, wie im obere Baselbiet...
Wo bisch du ufgwachse? Und wo hürote dir?

Jo, wird de nn mol no es paar Föteli inestelle... aber chum a däm Wucheänd. Föteli aluege wird Samstigobe, mi Maa het gfunde, nähme dr Laptop is Bett und luege se denn a... oder es isch e DVD, de chönte mr se ev au im Färnseh luege...und am Sunntig si mir vo früeh bis spot wäg, mache e grösseri Wanderig. *freufreu* uf d'Wanderig und *riiiiiiese freu* ufd Föteli

22.09.11 08:30
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Cool Wandere- machi au gern Kate und ich freu mich wenn di es paar Fotis inestellsch- au wenns erst nächst Wuche isch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 242 .. 281
Hochzeit   Forever   wirklich   bearbeitet   Ziviltrauung   endlich   Traumtag   Oktober   brauchen   heiraten   verliebt   Wünsche   Proeschu   verlobt   einfach   September   Trauung   livipivi   Tomorrow   gestern