| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 102 .. 202 203 204 205 206 .. 244 .. 281
23.09.11 14:40
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Es ist schnell Dezember

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

23.09.11 14:43
Sony

nicht registriert

Re: Ich freu mich

ja

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

23.09.11 22:23
layonie 

Re: Ich freu mich

Hey Mädels, ich freu mich so dass mir eusi Ring jetzt dihei händ. Jetzt wo Grössi stimmt sinds no viel schöner
Wo mir heicho sind hani Tischdeko- Sache wo ich bstellt han zum usprobiere mal uf dä Tisch gleit und chli usprobiert. Ganz simpel aber es gseht echt no schön us. Bin grad froh hani mini Idee mal chöne umsetze und luege wies usgseht! Am GG gfallts also au - hani namal Glück gha!

Mini Freud wird leider vo eusem Locationproblem chli trüebt, mir müend glaub würklich ä neui Location sueche und das schi.... eus mega a! Hans letscht mal scho astrengend gfunde und jetzt das Ganzi namal (unter Schloss Laufe staht einiges warum und wieso....)

Natürlich gäbät mir nöd uf! Gang jetzt namal dä Ring go alege und dänn gahts mir sicher wieder besser!
Pfused guet!

24.09.11 10:58
Stella83

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey layonie
Wow, da freut mi für di das ihr eui Ring scho händ. Chas kum erwarte bis mir üsi chönd hole.
Was häsch fur Dekosache?

Da tuet mir leid weg de Location. Isch scho nöd eifach di perfekt zfinde. Wünsch eu uf jede Fall ganz viel Glück und Erfolg das ihr bald spassende finded.

Liebi Grüess

Stella

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

26.09.11 07:43
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@PrinzessinN
So coooooooooooooool!! Froi ich mich grad met der!!
Wie gohts im GG?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

26.09.11 08:51
Kate82 
Re: Ich freu mich

süpi, PrinzessiN!

26.09.11 08:53
weddingss 
Re: Ich freu mich

ihr hattet recht; mein Kleid finde ich noch immer suuuuper! und die Schuhe passen auch perfekt - sind allerdings nicht wirklich bequem und auch der Schmuck passt überhaupt nicht! Er ist silbern und stört total mit dem Elfenbein des Kleides. Aber das lässt sich ja noch ändern. Ich bin einfach superhappy, dass mein Kleid immer noch MEIN Kleid ist

26.09.11 18:30
layonie 

Re: Ich freu mich

Vom Ärger-Thread zum Ich freu mi!!

Ich ärgere mich zwar immer no, aber ich freu mich au mega dass ich hüt ä ganz en tolle Hof bin go aluege. Han denkt wenn scho schickimicki Local blöd tuet, den luegi mal wäg öpis ganz anderem und dä Heustock isch dä Hammer.

Zudem händ mir eifach super Trauzüge, sind grad für eus go umelose, umeluege wo ich das verzellt han mit dene Diskussione. Eifach toll!

Und dänn grad no s`Beschte vom Tag.... han hüt Zuesag für en neue Job übercho! Obwohl mir ja min jetzige sehr guet gfallt freu ich mich extrem - NIE MEH WUCHENEND DIENST!!!

Ja, so chan dä Tag verschi... afange und so guet ufhöre!

26.09.11 19:01
Stella83

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey layonie das tönt ja super mit em Hof. So genial.

Gratuliere dir zum neue Job. Freu mi mega für di

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

27.09.11 07:30
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Layonie
Was send denn das för gueti News!!!!!!!!! Gratuliere!!!!!!!!!!
Ich säge jo emmer, es hed alles en Sinn, egal wases esch! Mängisch muemer einisch leer schlocke, denn gohts aber weder ufwärts!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

 1 .. 102 .. 202 203 204 205 206 .. 244 .. 281
verliebt   gestern   Proeschu   Hochzeit   einfach   livipivi   Traumtag   Tomorrow   bearbeitet   September   endlich   Forever   Trauung   wirklich   brauchen   Ziviltrauung   Wünsche   verlobt   heiraten   Oktober