| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 109 .. 216 217 218 219 220 .. 251 .. 281
20.10.11 15:53
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Australie Nimbini oder Neuseeland- und Dubai, Kanada- denn s letzt chöntsch na in Island- mues au de Hammer si

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.10.11 16:01
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Livipivi
Lieber einisch meh - fende das toll, dass du anes Zivils dänksch vo öpper anderem, hoffentli vergessets die 2 denn ned
Aso zIsland esch mini Schwöschter scho gsi, vode Fotene her esches meeeeegaaaaaaaaa
(müend ois denn eifach abspräche wer wenn wo esch )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

20.10.11 16:02
nimbini 

Re: Ich freu mich

aaaalso, australie isch mer z'wiit weg, da muesch gar nöd ane flüge unter 2 mönät neuseeland und kanada reized mich gaaaar nöd.... dubai ja, wär sicher no e möglichkeit und island wär vermuetlich eifach schön, zum emal go bereise, aber es hüüsli müessti glaubs nöd si! oh da chunnt mer aber no was in sinn... e blockhütte in lappland wär no cool und e netti villa i de karibik, da hetti au nüt degäge... okeee bruchi nur no 4 orte.... ach ja klar, wie chan ich das vergässe! en rajasthan-palast in indie!!!! heieiei, hani fascht no eis vo mine lieblingsländer vergässe

20.10.11 16:03
nimbini 

Re: Ich freu mich

hahaaaa livipivi, ja ich hans gseh! han rächt müesse grinse! debi isch euses datum doch eigentlich relativ eifach aber danke trotzdem, hihi!

20.10.11 16:04
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

ou Indie hani na welle Vorschlah, aber ich persönlich chans mir gar ned vorstelle- was gfallt dir denn det so? Mir hets eifach zu krassi Armuet- das depremiert mich krass!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.10.11 16:05
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

ich weiss echt ned, ha echt gmeint du hegsch gseit am 20.10. seg eues zivile- also ned mit datum sonder so irgendwie: übermorn oder so... - kei ahnig was mir da in Kopf gagged het

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.10.11 16:09
nimbini 

Re: Ich freu mich

@livipivi, ja indie isch so es land, wo meh liebt oder meh hassts und wänn meh zu sehr respekt devor hät, sött meh lieber nöd gah! ich känne lüüt, die händ nachher echt probleme gha.... für mich isch es näbst marokko mis lieblingsland! isch schwierig zum beschriebe, es isch so andersch, als alles anderi, woni bis jetzt gseh han! d'landschaft isch wunderschön, d'gschicht mega interessant, s'ässe de hammer... ich liebe d'musik und d'filme... d'lüüt sind luschtig, aber nach es paar wuche gönds mer au uf d'nerve ich glaube, ich bin i mim früehnere läbe e rajasthan-prinzessin gsi, drum lieb ich das land eso und fühle mich so verbunde! mich hät das land scho fasziniert, bevor ich überhaupt s'erschte mal det gsi bin.... ich säge immer, indie chan meh nöd gseh, indie muess meh gspüre, erläbe... isch ganz es speziells land

hihi du bisch herzig jö! aber mir händs glaubs würklich die wuche mal gha vo mim zivile, aber dänn hani vermuetlich gschriebe, i zwei wuche oder so

20.10.11 16:31
bride81

nicht registriert

Re: Ich freu mich

juhui, unsere ringe sind fertig und wir gehen sie am 17. november abholen; einen monat vor unserem grossen tag

20.10.11 21:56
fleur 

Re: Ich freu mich

so cool bride!! freut mich für euch..


20. 1. 2012 --- unser Tag

20.10.11 22:17
sinna 
Re: Ich freu mich

@livi und nimbini leck sind ihr bescheide ;00 also wenn dörf gern 2-4 wuche miete bi eu 2 lappland.. Karibik,schwizer berge , indie tönd au super ... Eh wohnig svegas am strip fehlt noh ;00

 1 .. 109 .. 216 217 218 219 220 .. 251 .. 281
September   Forever   Tomorrow   livipivi   verlobt   Proeschu   Wünsche   Traumtag   Hochzeit   brauchen   wirklich   gestern   Oktober   einfach   heiraten   Ziviltrauung   bearbeitet   Trauung   endlich   verliebt