| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 257 .. 281
01.12.11 21:39
angiyves 

Re: Ich freu mich

Danke Eu Allne Hüt sinn langi, härzigi Sovke im Kaländer gsi
Jo i freu mi ächt uf London! Mir gönd am 16.März. Und jetzt hebet Euch fescht, mir gönn is Radisson go übernachte in Delux-Zimmer und fliege in dr Bisness-Lounge zrug und das für 150.- pro Person (für Flug uuuund Hotel)!!! Danke Schwigerpapi

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

01.12.11 21:40
angiyves 

Arwalds_Braut:
Ig ha au e Adväntskaländer becho
aniyves: So cool! London steit au no uf mire Lischte. Wenn göitr de?

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...

Uuuuuund, was isch hüt bi Dir dinne gsi?

Liebe Grüsse

01.12.11 21:41
angiyves 

dia:
@ angiyves und proeschu

Ohhh sooo schön, ich freu mich für euch!
Und london!!! My love city!!!
Ich will au wiederemol e überraschig beko... vorallem hüt, hüt isch eifach e scheiss daag! Tja gits halt...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Oooooooh, nit trurig si!!! De Dag isch jo jetzt verbi und morn isch denn sicher besser und scho weekend

Liebe Grüsse

01.12.11 22:11
Arwalds_Braut 

@angiyves: är het mir dr ganz Kaländer mit Schöggeli gfüllt (glaubi emu, bi drum Schoggi-süchtig und är weiss das...) es isch so eine us rote Zipfelmützli are Schnuer und dert het nüt grosses drin Platz. Aber hüt isch no nes chlis Briefli näb de Schöggeli drin gsi

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...

01.12.11 22:27
layonie 

Ich han hüt en Schneebese fürs Auto dine gha will ich suscht dä Schnee immer mitem Arm abe putzt han und nacher nass gsi bin!
Guet Nacht ihr Liebe!

02.12.11 07:08
angiyves 

Arwalds_Braut:
@angiyves: är het mir dr ganz Kaländer mit Schöggeli gfüllt (glaubi emu, bi drum Schoggi-süchtig und är weiss das...) es isch so eine us rote Zipfelmützli are Schnuer und dert het nüt grosses drin Platz. Aber hüt isch no nes chlis Briefli näb de Schöggeli drin gsi

Voll härzig!!! Bi mir hets glaub au zimli viel Süesses drin und es paar Shopping-Guetschin

Liebe Grüsse

02.12.11 07:09
angiyves 

layonie:
Ich han hüt en Schneebese fürs Auto dine gha will ich suscht dä Schnee immer mitem Arm abe putzt han und nacher nass gsi bin!
Guet Nacht ihr Liebe!

Die praktische Männer widr! Super!!!

Liebe Grüsse

02.12.11 08:05
Proeschu 

Min GG hed mich geschter i das Restaurant iglade wo mer oises Hochzigsfäscht gha händ

Es esch en wonderbare Obig gsi met guete Gspröch ond feeeeinem Esse

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

02.12.11 08:28
Kate82 

@proeschu, das isch jo e glungene Wutü und halbjohres Jubiläumsobig...

02.12.11 08:30
Proeschu 

@Kate

Jo, das hani au dänkt! Sooooo schön! Woner am Obig heicho esch, hed er mich strahlend omarmt ond gseit "alles Gueti zom Halbjährige"

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

1 .. 115 .. 228 229 230 231 232 .. 257 .. 281
Traumtag   Oktober   Forever   Hochzeit   Tomorrow   bearbeitet   livipivi   endlich   einfach   wirklich   verlobt   September   Proeschu   gestern   Ziviltrauung   Trauung   heiraten   Wünsche   brauchen   verliebt