| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 263 .. 281
20.12.11 09:23
angiyves 

Re: Ich freu mich

livipivi:
Was für e Frisä machsch denn am Hochziit? Und ja bruun passt super zu gelb

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich bi si grad chli am wachse lo unnd lueg denn ob e kurze Bob mit Pony mir stoht. Süscht machi si widr kurz . Aber bim Bob kame Frisur-technisch mehr mache. Ich bi im Winter immer so bleich und im Summer meg brun

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

20.12.11 10:17
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey angiyves- ich bin IMMER mega Bleich Bi mir nützt ned mal solarium

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.12.11 11:26
jusi 

Re: Ich freu mich

so schön angiyves... chunnt dir super

20.12.11 11:45
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@livipivi: Ich au...bin immer bleich. Aber mir isch das mittlerwiele sowas vo egal!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

20.12.11 12:01
layonie 

Re: Ich freu mich

@angiyves, ich find dis Chleid wunderschön, passt sehr guet zu dir!

@livipivi, so bleich bisch jetzt du au nöd gsi am Hochziit. Oder sind all Fotene retuschiert ?

Ich han au grad mega FREUD!! Es lauft im Moment wie am Schnürli!
Geschter isch mis Chleid fürs Zivile cho und es passt super zu Cowboyboots. Han ja so lang gsuecht. und jaaaaa, hüt Abig mach ich es Foti und tues eu zeige )

Zudem hani geschter s`Hochziitschleid mit em neue BH, dä Schueh und em Schleier agha. Bin so glücklich. Es passt alles super und s`Beschte - s`Chleid isch mir ja eher z`eng gsi und jetzt rutschts mir abe! Hihihi..... genial!

Ja, und eusi Flitterwuche hämer geschter au definitiv bueched und azahlt!

Zuglich bin ich au sehr überrascht - positiv!! Eusi Iladige sind letscht Wuche use und es händ sich scho meh als d`Hälfti agmolde, es hät scho es paar Iträg im Gäschtebuech und was mich am meiste erstunt hät, mir händ scho sicher 6 Gschenkli - Iträg übercho! Eusi Gäst sind speditiv!

Ich wünsche allne en schöne Tag.

lg, layonie

20.12.11 12:06
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Oh Layonie mega schön! Also ich find ich bin meeega bleich uf üsne hochziitsfotos

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.12.11 16:39
pingu83 

Re: Ich freu mich

Jupii, habe soeben ein Mail vom Reisebüro erhalten, dass unsere Flüge nach Australien gebucht sind und die Anfrage für den Camper gestartet ist

Freu mich gerade mega....

Jetzt brauce ich nur noch eine gute Idee für ein leckerers Dinner am 24.12, denn da haben wir auch unseren Jahrestag und auch wenn wir hier in Venezuela weit weg von zu Hause sind, möchte ich ihn trotzdem irgendwie überaschen.

Hat vielleicht jemand eine zündende Idee???


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*

20.12.11 16:43
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hey Pingu, meega freu mich gleich mit- so geil

Truthan? Mit Preiselbeer und so- so amerikanisch evtl?
ich denke das typische Chinoise oder so kannst du schwierig organisieren in Venezuela oder?
Ja und sonst halt irgend ein leckeres Filet oder so mit evtl. Herdöpfelstock- das gibts da sicher auch nicht oft oder?



Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.12.11 16:44
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@pingu83

Kasch in Venezuela kei Fondue uftriebe??? Das wär doch e überraschig....
Bi uns gits am 25.12 (unseri beste Fründe kömme) Tomatensuppe mit 2 Riesecrevette am Spiess, denn Filet im Teig mit 3 versch. Gmües und zum Dessert Wissi Schoggi Panna Cotta mit Brombeeri...

Weiss halt nid, was du dört alles kasch ikaufe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

20.12.11 16:46
pingu83 

Re: Ich freu mich

Das Problem, hier kriegt man solche Sachen gar nicht und da ich ja die ganze Woche bereits am kochen bin, habe ich nicht viel Zeit am Abend noch schnell etwas zu kochen, dass er es nicht merkt.

Doch stell dir vor, wir werden am 25. ein Chinoise machen :-)


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*

 1 .. 122 .. 241 242 243 244 245 .. 263 .. 281
Tomorrow   gestern   einfach   Wünsche   verlobt   livipivi   Proeschu   Hochzeit   September   Forever   Traumtag   wirklich   heiraten   Ziviltrauung   Oktober   endlich   brauchen   bearbeitet   Trauung   verliebt