| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 266 .. 281
06.01.12 20:51
juni07 

Re: Ich freu mich

@nimbini: jo, das isch ned luschtig gsi :( aber überstande.
jo danke, gange mol uf en zu uf FB.

@livipivi: i wellem hotel isch den das gsi?

@angiyves: stimmt, sanur häsch erwähnt. jo hyatt isch sicher schön, ben i gspannt wad schriebsch :)

lg juni07

06.01.12 21:01
angiyves 

juni07:
@nimbini: jo, das isch ned luschtig gsi :( aber überstande.
jo danke, gange mol uf en zu uf FB.

@livipivi: i wellem hotel isch den das gsi?

@angiyves: stimmt, sanur häsch erwähnt. jo hyatt isch sicher schön, ben i gspannt wad schriebsch :)

lg juni07

Und mit Meerseblick isch glaub zimli edel. Mir zahle für 3 Wuche plus Flug 3000.-. Wieviel Gäld händ Ihr mitgno zum usgeh? Für mi als Surferin und die wo so Kleidig treit hani s Gfühl i bruch meeeega viel. Mir wänn um die 6000-8000.- mitneh...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

06.01.12 21:13
nimbini 

hwy angiyves, bali isch stinkbillig, mir händ für 2 wuche pro person 350 franke bruucht fürvjede tag uswärts ässe, taxi, usflüg mit dene zwei indonesier und shopping! han abartig viel gshoppt, vor allem so billabong-shirtscetc, isch mega billig! also ich glaube, mit euem budget chönd ihr die halb insle chaufe

06.01.12 21:20
angiyves 

nimbini:
hwy angiyves, bali isch stinkbillig, mir händ für 2 wuche pro person 350 franke bruucht fürvjede tag uswärts ässe, taxi, usflüg mit dene zwei indonesier und shopping! han abartig viel gshoppt, vor allem so billabong-shirtscetc, isch mega billig! also ich glaube, mit euem budget chönd ihr die halb insle chaufe

Hey hör uf, weiss gar nit wie alles hei neh und mir kaufe sicher no 2 Surfbrätter! Jo das Original-Kleider-Züg isch jo au dört nit soooo bllig und ich gang mit leere Koffer- muess dört also Kleider für 3 Wuche kaufe

Liebe Grüsse

06.01.12 23:06
juni07 

@angiyves: wow, zu dem pris chasch nüt säge :) mis isch zwar günstiger gsi, aber das nur will i im hotel gratis ha chöne wohne und min vater mer dflüg met meile gäh hät :)
es isch eso, dass min brüeder hät das hotel gleitet in bali und er hät mir nach 10 täg drechnig zeigt gha vo CHF 13k, das für min chline brüetsch und ich :) händs echli übertrebe ;)

wo mer sletschtmol gsi sind, händ mer für e villa glaubs 200 oder 300 pro wuche zahlt. min brüetsch häts zwar organisiert, aber da mol ned gratis :( ;)

6000 - 8000 eifach zum mitnäh find i echli vel. slebe choschtet det nüt. aber so vel han i de scho ned usgäh :) ich denke de pris vo de nimbini isch realistisch.
übrigens, denk dra. in bali werd bem geldwechsel sehr vel betroge. hiwis sind, wenn de wechselkurs, dütlich attraktiver isch als be anderne, den muesch au ufpasse wenns vo de hauptstross weg goht und wenn 2 glichzitig dir gegenüber stönd. de trick isch de, das sie z.b. dis geld wechsled und gemäss kurs bechunsch z.b. 10'200 rupie. nachher zähleds die 10'000 und den leit er das uf dsite und den zähleds no die 200.-. während ihr euch au be de 200.- am achte sind, nimmt de ander vo dem bigeli wo 10'000 sind geld weder weg (ich hoffe, das ich es verständlich gschrebe han )

lg juni07

07.01.12 07:54
angiyves 

juni07:
@angiyves: wow, zu dem pris chasch nüt säge :) mis isch zwar günstiger gsi, aber das nur will i im hotel gratis ha chöne wohne und min vater mer dflüg met meile gäh hät :)
es isch eso, dass min brüeder hät das hotel gleitet in bali und er hät mir nach 10 täg drechnig zeigt gha vo CHF 13k, das für min chline brüetsch und ich :) händs echli übertrebe ;)

wo mer sletschtmol gsi sind, händ mer für e villa glaubs 200 oder 300 pro wuche zahlt. min brüetsch häts zwar organisiert, aber da mol ned gratis :( ;)

6000 - 8000 eifach zum mitnäh find i echli vel. slebe choschtet det nüt. aber so vel han i de scho ned usgäh :) ich denke de pris vo de nimbini isch realistisch.
übrigens, denk dra. in bali werd bem geldwechsel sehr vel betroge. hiwis sind, wenn de wechselkurs, dütlich attraktiver isch als be anderne, den muesch au ufpasse wenns vo de hauptstross weg goht und wenn 2 glichzitig dir gegenüber stönd. de trick isch de, das sie z.b. dis geld wechsled und gemäss kurs bechunsch z.b. 10'200 rupie. nachher zähleds die 10'000 und den leit er das uf dsite und den zähleds no die 200.-. während ihr euch au be de 200.- am achte sind, nimmt de ander vo dem bigeli wo 10'000 sind geld weder weg (ich hoffe, das ich es verständlich gschrebe han )

lg juni07

Ui, danke vilmol! Gueti Tipps! Jo aber wägm Gäld, mir mache jo dört no e kleini Zeremonie und ebe mir wärde sehr viel Markekleider und Surfbrätter kaufe...

Liebe Grüsse

07.01.12 11:23
juni07 

@angiyves: wenn ihr zeremonie müend bar zahle, den ok. markechleider chasch jo au uf em fake-market chaufe, das isch z.t. die glich war wie s'originale. glaub mir, in asie chasch dini shopping-glüscht au ohni vel geld stille.
Es hät susch au vel ATM's wod chasch Geld uselo. s'funktioniered nid immer all und chasch z.t. nur vellecht 300.- uselo, aber es goht :)

übrigens han i z.t. usegfunde, dass es be de CS am Flughafe Züri mängisch günstiger isch zum geld wechsle als im land selber, de chasch au scho vel rupie vo do her metnäh und muesch dich den det ned met dene wechselstubene umeschloh.

lg juni07

07.01.12 12:49
angiyves 

juni07:
@angiyves: wenn ihr zeremonie müend bar zahle, den ok. markechleider chasch jo au uf em fake-market chaufe, das isch z.t. die glich war wie s'originale. glaub mir, in asie chasch dini shopping-glüscht au ohni vel geld stille.
Es hät susch au vel ATM's wod chasch Geld uselo. s'funktioniered nid immer all und chasch z.t. nur vellecht 300.- uselo, aber es goht :)

übrigens han i z.t. usegfunde, dass es be de CS am Flughafe Züri mängisch günstiger isch zum geld wechsle als im land selber, de chasch au scho vel rupie vo do her metnäh und muesch dich den det ned met dene wechselstubene umeschloh.

lg juni07

Cool! Will ich fänds au agnähm scho Rupie zha wenni akum. Mi Schwigerdad het ebe gseit, mir sölle alles leeri Koffer mitneh und denn dört alles kaufe.

Liebe Grüsse

07.01.12 17:06
juni07 

@angiyves: Meischtens händ die so währige a lager. aber vellecht macht es sinn das vorzbstelle. das met de leere köffere stimmt :)

lg juni07

07.01.12 18:39
dia

nicht registriert

@angiyves

Ich weiss es nüm so genau, do es scho es paar Joor här isch wo ich in Bali gsi bin. Aber ich ha gmeint, me darf mit ihrer Währig nid ireise! Ka mi aber au düsche und du darf nume nid usreise mit ihrem Gäld. S Visum darfsch nid vergässe, das zahlsch am Flughafe grad bar... Das ha ich no entdeckt, viellicht hilft das no witter....

Einreisebe-
stimmungen

Gültiger Reisepass (bei Ankunft noch mindestens 6 Monate gültig) für Aufenthalt bis 30 Tage. Visumerteilung bei Einreise am Flughafen gegen Gebühr US 25,- / zahlbar vor Ort in bar. Eine Verlängerung des Visums über 30 Tage hinaus ist bei jeder Zweigstelle der indonesischen Einwanderungsbehörde für US 20,- / möglich. Nachweis der erforderlichen Geldmittel für die Dauer des Aufenthalts und der bestätigten Rück- oder Weiterflugtickets. Ausreisesteuer (derzeit Rupien 150.000.-)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

1 .. 124 .. 246 247 248 249 250 .. 266 .. 281
Wünsche   Hochzeit   Forever   livipivi   Trauung   gestern   einfach   wirklich   Proeschu   Ziviltrauung   heiraten   bearbeitet   verliebt   brauchen   September   Tomorrow   endlich   Traumtag   Oktober   verlobt