| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281
20.07.12 15:20
Lula 

Re: Ich freu mich

@jusi: Was isch de öiches Sprüchli?

@Chatzezüngli: Cool, isch doch schön...

20.07.12 15:26
jusi 

Re: Ich freu mich

mir häi das gno: "Wenn aus Ich & Du ein Wir wird!"

das het öis beidnä grad guät gfallä... mir häi äifach s "Liebe ist wenn..." vornä wäg glo

Ring bi ihm: "Wenn aus Ich & Du... 13.09.2012"
Ring bi mir: "... ein Wir wird! 13.09.2012"

23.07.12 22:31
Lula 

Re: Ich freu mich

Das tönt guet bi Dir Jusi... Mir hei bi üsne Frünschaftsringe drfür Liebi isch... u üses Datum

07.08.12 17:10
Chatzezuengli 

Re: Ich freu mich

iiiiiii, ha Hüt mis Hauschötteli, d'Ohrringli und ä Haarkam kouft Bi gad mega Happy!

08.08.12 08:52
lululuana 

Re: Ich freu mich

@laluna1712 & Chatzezuengli
isch zwar scho öppis här öii Iträg abr glich:

mier hei ja o ä Wohnwage am Nöieburgersee und natürlech o ä Grill (Campingaz mit sitwärts Flamme). mier hei im Grill o scho Pizza und Züpfe gmacht, mi Vatr het Schamottschteine zuegschnitte für i Grill anstatt dr Roscht odr d Platte und dert druffe geits tiptop. dr Zopf muesi halt de albe chlei vo Site zu Site welpe abr das isch ke Problem.

Üsi Nachbüri het in La Chaux de Fonts ä Pizzaria und het üs z erschte mal so richtig usglachet het de abr müesse säge sig no fein, z Wucheänd druf het si üs de ganz früsche Pizzateig bracht (mier choufene geng fertig) und ig säge öich...hmmm.... fein gsi!

09.08.12 21:36
pingu83 

Re: Ich freu mich

Jupiii ich konnte gestern mein kleid abholen. einfach mega und die halskette dazu habe ich auch gerade noch gefunden. noch 4 wochen und 2 tage

17.09.12 10:21
Chatzezuengli 

Re: Ich freu mich

Hallo Mitbräute,

am Samstag sind GG und ich zusammen in die Stadt gefahren um ihn fürs Zivile einzukleiden
Zuerst waren wir im C&A dort hat er nur zwei Hosen für den Privat gebrauch gekauft. Muss dazu auch sagen das die Bedienung da merhr als schlecht war, also sind wir weiter gezogen. Bei Charls Vögele ist er dann fündig geworden . Mein GG sieht einfach super toll aus in einem Anzug. An ihm ist ein Geschäftsmann verloren gegangen . Beratung war klasse und nun ist auch mein GG parat fürs zivile in 3 Wochen

17.09.12 10:48
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Chatzezuengli

Hihi... denn froi ich mich grad met der! Esch demfall es erfolgriichs Wochenändi gsi

23.10.12 13:44
Eve777 

Re: Ich freu mich

Ich bi grad sooo happy und mues es eifach neume poste, do hani de Thread gfunde . Ich ha am Samstig mis Chleid gfunde und bi eifach nur happy . S esch mir aber alles so unwürklich inecho i dem Momänt dasi jetzt immer mues d Föteli aluege zums chöne glaube dass ich das wörkli kauft ha . Je wiiter d Vorbereitige gönd, desto meh merk ich, wieviel liebi, super tolli Lüüt us eusne beide Familie sich richtig is Züüg legge und Idee und Hilf abiete, ich finds eifach de Hammer! Bi so dankbar deför dass mi GG und ich beidi so super tolli Familie händ und mir so viel Unterstützig überchöme . Z. B. mis Mami het gseit sie hilft eus denn mit de Iladige drucke und dass mir das bi ehne chöne mache, sie händ e meegaaa drucker. Und mim GG sis Mami näit extra Stuehlhusse für eus will mir Stüehl mit Lehne händ unds das für das ned geht, soooo lieb. Bi eifach zfriede wie's so lauft, je nöcher d Hochzyyt chunt desto meh hani s Gfühl, mir finde langsam euse Stil was mir wänd etc., es wird wörkli eusi Hochzyyt und das entspannt mi richtig .

23.10.12 13:50
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Eve777

DAS tönt spitze!! Froie mich grad met der! So han ich mich au gfühlt ond ich wönsche der, dass du das Gfühl no lang chasch gnüsse! Ond dasses natürli so riibigslos wiitergod wie bes jetzt! Es esch sooo schön, wenn all möchted methelfe ond Helf abietet!

 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281
verliebt   Forever   heiraten   einfach   gestern   endlich   verlobt   Tomorrow   livipivi   wirklich   September   Proeschu   brauchen   Oktober   Hochzeit   Trauung   Ziviltrauung   bearbeitet   Wünsche   Traumtag