| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281
23.10.12 14:02
Eve777 

Re: Ich freu mich

@Proeschu: dankeeee, jo hei das versuech ich wörkli das Gfühl so lang wie möglich festzhebe . Esch mir scho klar dass au no Sache wärde cho wo velecht ned so laufe wie gwünscht, aber i freu mi eifach dass mir so es tolls Umfeld dörfe ha unds im Momänt so super vorwärts goht . No vor es paar Wuche beni irgendwie total down gsi, ha s Gfühl gha mir bechöme das nie ane, ha jedi gmachti Entscheidig in Frog gstellt etc. Aber jetzt im Momänt hani das irgendwie gar nüm, ha richtig s Gfühl mir hege die richtige Sache gwählt und wärde de Tag mit de Hilf vo eusne Liebste so gstalte wie's zu eus passt und für eus richtig esch, das geht mir es richtig guets warms Buchgfühl . Au mi GG bringt sich immer meh i, für ehn esch's am Afang no rächt wiit ewäg gsi, trotzdem hämmer aber halt müesse gwüssi Sache scho reserviere etc. wills sust z spot gsi wär. Aber jetzt wo's langsam gäge ändi Johr zuegoht und de Termin nöcher rückt (jooo ich weiss, s goht immer no laaaang ) eschs für ehn langsam realer und er cha sini Idee au abringe

23.10.12 14:59
saerli 

Re: Ich freu mich

Juhuuu ich freu mich au grad

Bin grad gfroget worde ob ich möchti Trauzügin sii! Natürlich freu ich mi seehr drüber, juhuuuiii
Grad afo spare für es super Kleid


Eve, so schön. Gnüss das! Es esch so schön und wertvoll. I has au so dörfe erläbe met minere Familie und Fründe. zGspüre, dass sich alli met eim Freued esch sehr schön ond vorallem ade Hochzit so überweltigend

23.10.12 15:09
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Saerli

Ou, das esch denn schön! De gohts bi der quasi grad wiiter! wer hürotet de?

23.10.12 15:13
saerli 

Re: Ich freu mich

Jo sägs ned! En gueti Fründin vo mer, sie heisst sogar glich wie ich :)
Be mega grüehrt, dass sie mi gfroget het ond freue mi druf ere bi allem woni chan ond dörf zhälfe ond bistoh. Also eri persönlichi Brautkleider-Beroterin und Schniederin het sie scho gfonde :)

23.10.12 15:15
Proeschu 

Re: Ich freu mich

saerli:
Be mega grüehrt, dass sie mi gfroget het ond freue mi druf ere bi allem woni chan ond dörf zhälfe ond bistoh. Also eri persönlichi Brautkleider-Beroterin und Schniederin het sie scho gfonde :)


Sooo schön!! Wenn esches denn sowiit?

23.10.12 15:22
saerli 

Re: Ich freu mich

Endi Mai/Afang Juni nächst Johr. sEinzig wo bitz cha "in Weg" cho wär en Schwangerschaft. Aber i glaub da sett ned störe, wenns mer guet goht und wer weiss obs klappet bis denn.
dDia esch jo glaub au erst grad no schwanger Trauzügin gsi oder? Debi hani scho emmer mol welle so es schöns Festkleid alege!! Wird scho go...

23.10.12 15:44
dia

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@saerli
Jep, das bin ich gsi im august! Leider ha ich mis pinkige kleid nid könne alege wo ich bi light in the box bstellt han...
Tjanu, aber du wirdsch sicher öbbis finde, falls die buch denn wachst!
Ich gratuliere zur tz!!

Lg, dia

23.10.12 15:45
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Saerli

Jäso, denn send ehr demfall "scho dra"? Ha ned gwösst, dass ehr grad nochem Hochzig düend starte! Aber ich be mer secher, dasses au schöni Feschtkleider ged för Schwangeri, oder ned?

23.10.12 15:56
saerli 

Re: Ich freu mich

Jojo das gets bestimmt Bergeri... Aber es wär scho schöner ohni Buch Aber ohni Buch gohts sKinderkriegen halt au ned

Nei mer send noni dra. I ha ez mol dPille abgsetzt, well i eifach nöm wet hormonstüüret sii, ha eifach gnueg gha devo. Jetz dünd mer met some App wo seit wenn dass me fruchtbar esch eusi Verhüetig chli "stüüre", haha
Falls es denn halt glich ischloht, denn esch ned schlimm, i freu mi jetz scho druf Mama zwerde. Aber mer send au ned bös, wenn mers nochli chöned gnüsse met usschlofe, Geld spare etc... Spötistens nächst Johr wänd mer aber scho vorwerts mache, wirde au ned jünger, bin scho bald 31... und i möcht halt gern es einigermasse jungs Mami sii... Wenn mer nach 31 no vo jungem Mami cha rede

23.10.12 15:57
saerli 

Re: Ich freu mich

dia:
@saerli
Jep, das bin ich gsi im august! Leider ha ich mis pinkige kleid nid könne alege wo ich bi light in the box bstellt han...
Tjanu, aber du wirdsch sicher öbbis finde, falls die buch denn wachst!
Ich gratuliere zur tz!!

Lg, dia

Danke Dia :) Ich han die Ehr nonie gha und jetzt dörf ich au
Vellecht gets au no gar kein Buch bes denn :) I werde mi jetzt eifach müesse zämerisse, dasi ned grad es Kleid chaufe

 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281
bearbeitet   Proeschu   Hochzeit   endlich   verliebt   Oktober   Forever   verlobt   September   brauchen   einfach   heiraten   wirklich   Traumtag   Trauung   Tomorrow   Wünsche   Ziviltrauung   gestern   livipivi