Herzlichi Gratulation zu eurer Hochzit! Das tönt nach emä Traumtag - vielä Dank für dä wunderschön gschriebni Bricht und d Föteli! So schön Ich wünschä eu alles Liebi und Gueti
wow, joy das sind de schöni bilder. und die turte isch dr hammer ;) i wünsche euch nach dem wunderschöne start is ehelebe ganz viel glück o für di nächste jahr!
Oh woooow Joy!! So schön, ganz herzlichi Gratulation zu eurem Hochzit. Schön ischs än perfekte Tag gsi! Super schöni Föteli, ihr sind sones herzigs Päärli! Speziell schön willmer üs ja au scho live gse händ.
Ich wünsche euch von Herzen alles Gute für die Ehe. Der Bericht ist wunderschön, du hast wunderschön ausgesehen und es sieht alles so toll aus. Danke fürs teilen.
Vielen dank joy, für den bericht und die fotos! Ich wünsche euch alles liebe für eure gemeinsame zukunft! Ihr saht super aus und dein kleid ist ja traumhaft, wie eine prinzessin mit dem tüllrock!!
Dann bin ich ja gespannt auf die "profi" fotos... Die torte ist ja der hammer, fast zu schade zum anschneiden...
Vielen Dank fürs Teilen liebe Joy... Ich wünsche euch alles Gute für die gemeinsame Zukunft... Dein Kleid ist sooo schön und du siehst so hübsch verträumt aus, dass gefällt mir!