| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Let`s rock togheter forever
 1 .. 6 7 8 9 10
01.06.12 13:15
bellastella 

Re: Let`s rock togheter forever

Oh wow layonie, sooooo schöne Fotos!! Ihr seid ein hübsches Päärchen und du eine wunderschöne Braut! Danke vielmals fürs teilen!

12.5.12 - Just WOW!

01.06.12 13:25
MaiBraut2011

nicht registriert

Wooowww layonie! Gratuliere!!! Mega schöne Bilder!
Das süsstest finde ich wo ihr mit den 2 kleinen auf der Bank sitzt und beide "Päärli" genau gleich Uhhhh mega herzig! Quasi das Abbild in Klein. Vielleicht sitzen die 2 kleinen in ein paar Jahren wieder so zusammen da und dann mit 2 anderen kleinen neben dran.

~ ~ Ziviltrauung: 27. Mai 2011 ~ Kirchliche Trauung: 28. Mai 2011 ~ ~

01.06.12 13:31
jusi 

wow layonie, vielen dank für die tollen fotos! ihr habt super ausgeschaut und so schön, konntet ihr trotzdem noch ein bisschen nach draussen gehen

01.06.12 13:40
Tinebine 

Vielen Dank fürs teilen von den wunderschönen Fotos - WOW!
Wünsche euch alles gute und Liebe!

01.06.12 14:01
Seechind84 

Eifach nur WOW
Schöni Brut, tolli Frisur und denn so viel Bilder
Viele, viele Danke Layonie, dass du diä Fotene mit üs teilt häsch.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

01.06.12 14:05
cutebride1 

Danke vielmal fürs teilen Layonie ihr seid ein wunderschönes Paar!

.:wedding date:. 29. September 2012

01.06.12 14:21
PrinzessinN

nicht registriert

Wow....so schöni Fotis...die im Feld sind de Hammer
S letschte gfallt mir au uh guet!

Danke au für de Bricht...wunderschön gschriebe...han es paar Mol Gänsehut übercho.

Ich wünsche Eu alles Liebi und Gueti....freu mich so für eu...bald sind ihr z dritte.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

04.06.12 13:30
layonie 

Hallo!

Danke viel mal für die viele Glückwünsch, liebe Wort und Kompliment zu dä Fotene! Mir händ au riessig dä Plausch dra!

Aktuell bini grad am Fotene fürs Fotibuech usläsä. Händ eus entschiede, dass ichs selber mache! Muess mal no luege bi wellem Abüter ichs am beschte mache!

Liebe Gruess
layonie

04.06.12 13:54
Muus 

Hei Layonie, bi mir stellt sich grad die gliichi Frag. Lue, bi däm Thread hie heimers o scho diskutiert:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...8_292_5.html#41

I tendiere zu smartphoto (wäg de Ibänd und de Zwüschesite und de "Fänschterli" im Buechdeckel), ha aber "blöderwiis" e Guetschiin bi bookfactory übercho... Mau gugge. :)

05.06.12 14:14
Keks 

oooh wow Layonie. Än sehr emotionale Bricht. Wunderschön Und d'Föteli sind mega. Ich wünsch Eu alles Gueti für di gmeinsam Zuekunft...

1 .. 6 7 8 9 10
wünsche   Layonie   Harleykinderwagen   togheter   erstunlicherwiis   Oktober   d`Standesbeamtin   wunderschöni   Fasnachtsschlange   Hochziitsgschenk   Hochziitsmarsch   Fasnachtschlange   Schlechtwetter-Shooting   Hochzeitsbericht   schnellwachsende   Tätschmeisterin   Bericht   wunderschöne   Wunder-wunderschöner   forever